X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

1000 milliárd felett lehet az idei e-kereskedelmi összforgalom

2020. November 10. Retail
A belföldi online vásárlások száma és értéke évek óta folyamatosan növekszik, 2020 azonban rekord év lehet a hazai online kiskereskedelmi piacon. A koronavírus miatt az emberek egyre nagyobb mértékben kezdenek el áttérni az életük digitális kiszolgálására, ami szakértők szerint ebben az évben legalább 1000 milliárd forintos összforgalmat eredményezhet.

Már egy ideje évről évre megdőlnek az e-kereskedelmi bevételi számok. Idén se lenne ez másként, de a koronavírus hatására a vártnál extrémebb módon nő a magyar e-kereskedelemi forgalom. Az emberek a járvány miatt még jobban felismerték az internet adta lehetőségeket, hiszen rákényszerültek, hogy a világhálón vásároljanak. Sokan csak most ismerték fel, hogy tanulni, dolgozni és persze bevásárolni is lehet az internet segítségével. 2019-ben 781 milliárd volt az országos e-kereskedelmi bevétel, ami minden online megrendelő felület forgalmát magában foglalta.

„Összehasonlítva a mostani adatokkal, ugyanabban az időszakban 70%-al több megrendelés érkezik hozzánk. A növekedés köszönhető annak, hogy sok új áruház nyílt, de a meglévők forgalma is emelkedett. Biztosra veszem, hogy az 1000 milliárdot meghaladja a 2020-as összforgalom” – mondta Kóczán Tamás, az Unas webáruházüzemeltető rendszer alapítója és ügyvezetője, aki cégével 15-20%-os részesedésre számít idén az e-kereskedelemi piacon.

Mit veszünk az interneten?

A home office terjedésével jól fogynak a laptopok, webkamerák és az egyéb otthoni munkavégzéshez szükséges kellékek. A sport webáruházak is felívelőben vannak, hiszen az otthoni mozgáshoz sportszereket szereznek be az emberek. Jobban fókuszba került az egészséges táplálkozás, a táplálékkiegészítő webáruházak száma is megugrott. A szupermarketek helyett sok terméket online rendelnek meg, például volt olyan pelenkát forgalmazó cég, amely hatszorosára növelte bevételét az utóbbi időszakban.

A több mint 260 weboldalt kiszolgáló ALH Consulting Kft. vezetője, Pál Zoltán Gábor szintén úgy látja, hogy az emberek egyre nagyobb mértékben kezdenek el áttérni az életük digitális kiszolgálására. Mint mondja, nem ritka, hogy 150%-ot nőttek fél év alatt olyan szereplők, amelyek a háztartási vagy hobbi termékekre építették a webshopjaikat, vagy épp a kert körüli munkákhoz értékesítenek eszközöket. Minden általuk kezelt oldal adatait - beleértve a szélső értékeket is - valahol 50-60% körüli növekedést látnak látogatói és rendelési számokat tekintve a múlt év ugyanezen időszakához képest. Emellett az általuk vizsgált adatok mennyisége is nagyot nőtt, hisz tavaly ugyanezen időszakához képest megduplázták az e-kereskedelmi ügyfélkörüket.

Karácsonyra már felesleges külföldről rendelni

„A legfontosabb, hogy gondolják meg a külföldi rendeléseket. A kínai webáruházak köztudottan olcsó termékei már nem biztos, hogy karácsonyig meg fognak érkezni. Nem tudni mi várható a nemzetközi logisztikában, így még az Európán belüli rendelések kiszállítása is jóval tovább tarthat. Mi ettől függetlenül is azt javasoljuk, hogy mindenki vásároljon magyar tulajdonú webáruházban, és támogassa a helyi kereskedőket. Ott is győződjenek meg róla, hogy megbízható forgalmazóról van szó, és igyekezzenek tájékozódni a készletinformációkról” – nyilatkozta Kóczán Tamás, az Unas alapítója és ügyvezetője.

Egy Németországi felmérés szerint idén black friday napján és a karácsonyi időszakban az emberek harmada kizárólag interneten fog vásárolni. Ha nem is ilyen mértékben, de ez igaz lehet egész Európára és Magyarországra is. A szakértők szerint az év utolsó időszakában könnyedén elképzelhető duplázás a tavalyi karácsonyi eredményhez képest.

„Ha abból indulok ki, hogy egy alapvetően ajándék és hobbi termékeket forgalmazó ügyfelünket augusztus végén értem el idén legelőször telefonon, aki azt mondta, hogy azért nem volt elérhető, mert eddig karácsonyi forgalmuk volt egész évben, sőt néha nagyobb is, akkor a rövid válaszom az, hogy drámai lesz a karácsonyi időszak. Nyilván ez egy kiragadott, nagyon komoly növekedésű eset, de összességében nem lepődnék meg a duplázáson, de az, hogy 50%-kal fog nőni a karácsonyi e-kereskedelmi forgalom, az biztosra vehető, és szerintem alacsony becslés” – tette hozzá Pál Zoltán Gábor, az ALH Consulting Kft. vezetője.

Fotó: shutterstock.com

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

1000 milliárd felett lehet az idei e-kereskedelmi összforgalom

2020. November 10. Retail
A belföldi online vásárlások száma és értéke évek óta folyamatosan növekszik, 2020 azonban rekord év lehet a hazai online kiskereskedelmi piacon. A koronavírus miatt az emberek egyre nagyobb mértékben kezdenek el áttérni az életük digitális kiszolgálására, ami szakértők szerint ebben az évben legalább 1000 milliárd forintos összforgalmat eredményezhet.

Már egy ideje évről évre megdőlnek az e-kereskedelmi bevételi számok. Idén se lenne ez másként, de a koronavírus hatására a vártnál extrémebb módon nő a magyar e-kereskedelemi forgalom. Az emberek a járvány miatt még jobban felismerték az internet adta lehetőségeket, hiszen rákényszerültek, hogy a világhálón vásároljanak. Sokan csak most ismerték fel, hogy tanulni, dolgozni és persze bevásárolni is lehet az internet segítségével. 2019-ben 781 milliárd volt az országos e-kereskedelmi bevétel, ami minden online megrendelő felület forgalmát magában foglalta.

„Összehasonlítva a mostani adatokkal, ugyanabban az időszakban 70%-al több megrendelés érkezik hozzánk. A növekedés köszönhető annak, hogy sok új áruház nyílt, de a meglévők forgalma is emelkedett. Biztosra veszem, hogy az 1000 milliárdot meghaladja a 2020-as összforgalom” – mondta Kóczán Tamás, az Unas webáruházüzemeltető rendszer alapítója és ügyvezetője, aki cégével 15-20%-os részesedésre számít idén az e-kereskedelemi piacon.

Mit veszünk az interneten?

A home office terjedésével jól fogynak a laptopok, webkamerák és az egyéb otthoni munkavégzéshez szükséges kellékek. A sport webáruházak is felívelőben vannak, hiszen az otthoni mozgáshoz sportszereket szereznek be az emberek. Jobban fókuszba került az egészséges táplálkozás, a táplálékkiegészítő webáruházak száma is megugrott. A szupermarketek helyett sok terméket online rendelnek meg, például volt olyan pelenkát forgalmazó cég, amely hatszorosára növelte bevételét az utóbbi időszakban.

A több mint 260 weboldalt kiszolgáló ALH Consulting Kft. vezetője, Pál Zoltán Gábor szintén úgy látja, hogy az emberek egyre nagyobb mértékben kezdenek el áttérni az életük digitális kiszolgálására. Mint mondja, nem ritka, hogy 150%-ot nőttek fél év alatt olyan szereplők, amelyek a háztartási vagy hobbi termékekre építették a webshopjaikat, vagy épp a kert körüli munkákhoz értékesítenek eszközöket. Minden általuk kezelt oldal adatait - beleértve a szélső értékeket is - valahol 50-60% körüli növekedést látnak látogatói és rendelési számokat tekintve a múlt év ugyanezen időszakához képest. Emellett az általuk vizsgált adatok mennyisége is nagyot nőtt, hisz tavaly ugyanezen időszakához képest megduplázták az e-kereskedelmi ügyfélkörüket.

Karácsonyra már felesleges külföldről rendelni

„A legfontosabb, hogy gondolják meg a külföldi rendeléseket. A kínai webáruházak köztudottan olcsó termékei már nem biztos, hogy karácsonyig meg fognak érkezni. Nem tudni mi várható a nemzetközi logisztikában, így még az Európán belüli rendelések kiszállítása is jóval tovább tarthat. Mi ettől függetlenül is azt javasoljuk, hogy mindenki vásároljon magyar tulajdonú webáruházban, és támogassa a helyi kereskedőket. Ott is győződjenek meg róla, hogy megbízható forgalmazóról van szó, és igyekezzenek tájékozódni a készletinformációkról” – nyilatkozta Kóczán Tamás, az Unas alapítója és ügyvezetője.

Egy Németországi felmérés szerint idén black friday napján és a karácsonyi időszakban az emberek harmada kizárólag interneten fog vásárolni. Ha nem is ilyen mértékben, de ez igaz lehet egész Európára és Magyarországra is. A szakértők szerint az év utolsó időszakában könnyedén elképzelhető duplázás a tavalyi karácsonyi eredményhez képest.

„Ha abból indulok ki, hogy egy alapvetően ajándék és hobbi termékeket forgalmazó ügyfelünket augusztus végén értem el idén legelőször telefonon, aki azt mondta, hogy azért nem volt elérhető, mert eddig karácsonyi forgalmuk volt egész évben, sőt néha nagyobb is, akkor a rövid válaszom az, hogy drámai lesz a karácsonyi időszak. Nyilván ez egy kiragadott, nagyon komoly növekedésű eset, de összességében nem lepődnék meg a duplázáson, de az, hogy 50%-kal fog nőni a karácsonyi e-kereskedelmi forgalom, az biztosra vehető, és szerintem alacsony becslés” – tette hozzá Pál Zoltán Gábor, az ALH Consulting Kft. vezetője.

Fotó: shutterstock.com

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC