X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

20 éves a Pólus Center

2016. November 08. Retail
20 évvel ezelőtt nyitotta meg kapuit az első amerikai típusú bevásárlóközpont, a Pólus Center. A folyamatos fejlesztésnek és beruházásnak köszönhetően a ház ma már több, mint 1.000 embernek biztosít munkát, éves látogatószáma pedig meghaladja a 10 és félmillió főt. 

A 2012-es teljes körű felújításnak és a bővülő szolgáltatásoknak köszönhetően az elmúlt négy évben folyamatosan fejlődött a Pólus Center. 2016-ban a látogatószám 24%-kal nőtt a 2012-es adatokhoz képest és várhatóan meghaladja a 10 és félmillió főt. 2017-re – a piacon szinte egyedüliként – pedig eléri a 100%-os bérbe adottságot.

A 2015-ben a bevásárlóközpontba illesztett strip mall – kívülről nyíló üzletsor – rendkívül sikeresnek bizonyult a vásárlók körében. Ez az egyedülálló megoldás tökéletes helyszínt jelent a kiegészítő kínálattal rendelkező, közepesen nagyméretű (divat-, lakásdekorációs, állateledel- és autófelszerelési) üzletek számára. A korábban a bérlők körében kevésbé népszerű terület az új koncepció hatására azonban szinte azonnal elérte a teljes bérbe adottságot, és a bent lévő kereskedők országos szinten nézve is jó forgalmakat realizálnak.

„A Pólus rendkívül nagy hangsúlyt fektet arra, hogy lépést tartson a változó vásárlói igényekkel. A sikeres működéshez a belső kialakítás mellett szükséges a megfelelő méretű üzlethelyiségek biztosítása és a bérlői mix frissen tartása. A bevásárlóközpont stratégiája, hogy élményközpontú vásárlást és izgalmas programokat biztosítson a látogatók számára. A koncepció sikeresnek bizonyul, amit mi sem bizonyít jobban, mint a ház immár 20 éves eredményes fennállása” – nyilatkozta Kákosy Zsolt, a Pólus Centert üzemeltető CBRE ingatlanvagyon-kezelési üzletágának vezetője.

A bevásárlóközpontoknak az elmúlt években új versenytársuk akadt, hiszen egyre jelentősebb az online kereskedelem aránya. A CBRE korábbi felmérése szerint Magyarországon elsősorban a fiatalok és inkább a férfiak fogékonyak az internetes vásárlásra. Bár folyamatos növekedést láthatunk az online költések területén, a virtuális kereskedelem ma még nem helyettesítheti a „valós vásárlást”. Ez elsősorban a vásárláshelyi élményeknek, programoknak köszönhető, hiszen egy üzletközpont találkozóhely, gasztroközpont is.

„A kerület polgármestereként jelen lehettem a bevásárlóközpont megnyitóján, és végig követtem a ház elmúlt 20 évét. A Pólus Center rendkívül fontos a kerületünk életében, hiszen nemcsak kikapcsolódást, de munkalehetőséget is jelent a lakosok számára” – mondta el Hajdu László, a XV. kerület polgármestere.

A Pólus kínálatában az elmúlt években egyre nagyobb szerepet kapott az egészséges és a sportos életmód, bérlői mixében kiemelt helyen szerepelnek az ebbe a kategóriába tartozó üzletek. A házban megtalálhatók a legnagyobb sportmárkák, mint a SportsDirect, az Adidas, a Budmil, az ADP Sport, a Football Fan-shop, továbbá fitneszterem és salátabár is

A Pólus Center nagy hangsúlyt fektet a színes szolgáltatási kör kialakítására illetve, hogy mind a férfi, mind a női vásárlóinak megfelelő márkákat elérhetővé tegyen egy fedél alatt. Ez az oka annak, hogy a változatos divatmárkák mellett kiemelt szerepet töltenek be a házban az elektronikai üzletek. Itt található az ország legnagyobb Media Marktja, ugyanakkor a házban jelen van az Extreme Digital, a Samsung, a Notebook.hu, a Videojatekbolt.hu, az 576 és számos mobiltelefon szaküzlet is gazdagítja a kínálatot

„A következő időszakban további növekedést várunk a magyar piacon. Az erősödő gazdasági eredményeknek köszönhetően egyre nagyobb vásárlóerőt képviselnek a látogatók. Az eddigi munkánk sikeresnek bizonyult, hiszen jövőre már 100%-os bérbeadási aránnyal dolgozunk. Így a következő években elsősorban már nem a szolgáltatások bővítésére, hanem az új, személyre szabott szolgáltatásokra, egyedi programokra és kezdeményezésekre fókuszálunk” – tette hozzá Monok Fruzsina, a Pólus igazgatója.

Kövesse a realista.hu hírportált a FacebookonInstagramonLinkedinen.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

20 éves a Pólus Center

20 évvel ezelőtt nyitotta meg kapuit az első amerikai típusú bevásárlóközpont, a Pólus Center. A folyamatos fejlesztésnek és beruházásnak köszönhetően a ház ma már több, mint 1.000 embernek biztosít munkát, éves látogatószáma pedig meghaladja a 10 és félmillió főt. 

A 2012-es teljes körű felújításnak és a bővülő szolgáltatásoknak köszönhetően az elmúlt négy évben folyamatosan fejlődött a Pólus Center. 2016-ban a látogatószám 24%-kal nőtt a 2012-es adatokhoz képest és várhatóan meghaladja a 10 és félmillió főt. 2017-re – a piacon szinte egyedüliként – pedig eléri a 100%-os bérbe adottságot.

A 2015-ben a bevásárlóközpontba illesztett strip mall – kívülről nyíló üzletsor – rendkívül sikeresnek bizonyult a vásárlók körében. Ez az egyedülálló megoldás tökéletes helyszínt jelent a kiegészítő kínálattal rendelkező, közepesen nagyméretű (divat-, lakásdekorációs, állateledel- és autófelszerelési) üzletek számára. A korábban a bérlők körében kevésbé népszerű terület az új koncepció hatására azonban szinte azonnal elérte a teljes bérbe adottságot, és a bent lévő kereskedők országos szinten nézve is jó forgalmakat realizálnak.

„A Pólus rendkívül nagy hangsúlyt fektet arra, hogy lépést tartson a változó vásárlói igényekkel. A sikeres működéshez a belső kialakítás mellett szükséges a megfelelő méretű üzlethelyiségek biztosítása és a bérlői mix frissen tartása. A bevásárlóközpont stratégiája, hogy élményközpontú vásárlást és izgalmas programokat biztosítson a látogatók számára. A koncepció sikeresnek bizonyul, amit mi sem bizonyít jobban, mint a ház immár 20 éves eredményes fennállása” – nyilatkozta Kákosy Zsolt, a Pólus Centert üzemeltető CBRE ingatlanvagyon-kezelési üzletágának vezetője.

A bevásárlóközpontoknak az elmúlt években új versenytársuk akadt, hiszen egyre jelentősebb az online kereskedelem aránya. A CBRE korábbi felmérése szerint Magyarországon elsősorban a fiatalok és inkább a férfiak fogékonyak az internetes vásárlásra. Bár folyamatos növekedést láthatunk az online költések területén, a virtuális kereskedelem ma még nem helyettesítheti a „valós vásárlást”. Ez elsősorban a vásárláshelyi élményeknek, programoknak köszönhető, hiszen egy üzletközpont találkozóhely, gasztroközpont is.

„A kerület polgármestereként jelen lehettem a bevásárlóközpont megnyitóján, és végig követtem a ház elmúlt 20 évét. A Pólus Center rendkívül fontos a kerületünk életében, hiszen nemcsak kikapcsolódást, de munkalehetőséget is jelent a lakosok számára” – mondta el Hajdu László, a XV. kerület polgármestere.

A Pólus kínálatában az elmúlt években egyre nagyobb szerepet kapott az egészséges és a sportos életmód, bérlői mixében kiemelt helyen szerepelnek az ebbe a kategóriába tartozó üzletek. A házban megtalálhatók a legnagyobb sportmárkák, mint a SportsDirect, az Adidas, a Budmil, az ADP Sport, a Football Fan-shop, továbbá fitneszterem és salátabár is

A Pólus Center nagy hangsúlyt fektet a színes szolgáltatási kör kialakítására illetve, hogy mind a férfi, mind a női vásárlóinak megfelelő márkákat elérhetővé tegyen egy fedél alatt. Ez az oka annak, hogy a változatos divatmárkák mellett kiemelt szerepet töltenek be a házban az elektronikai üzletek. Itt található az ország legnagyobb Media Marktja, ugyanakkor a házban jelen van az Extreme Digital, a Samsung, a Notebook.hu, a Videojatekbolt.hu, az 576 és számos mobiltelefon szaküzlet is gazdagítja a kínálatot

„A következő időszakban további növekedést várunk a magyar piacon. Az erősödő gazdasági eredményeknek köszönhetően egyre nagyobb vásárlóerőt képviselnek a látogatók. Az eddigi munkánk sikeresnek bizonyult, hiszen jövőre már 100%-os bérbeadási aránnyal dolgozunk. Így a következő években elsősorban már nem a szolgáltatások bővítésére, hanem az új, személyre szabott szolgáltatásokra, egyedi programokra és kezdeményezésekre fókuszálunk” – tette hozzá Monok Fruzsina, a Pólus igazgatója.

Kövesse a realista.hu hírportált a FacebookonInstagramonLinkedinen.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC