X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

2017-ben több mint 120 millió látogató a VIVO! és a STOP SHOP kiskereskedelmi központokban

2018. Március 28. Retail
Több mint 120 millió ügyfél látogatta meg az IMMOFINANZ kiskereskedelmi bevásárló egységeit 2017-ben. A STOP SHOP és VIVO! márkanév alatt futó ingatlanok összesen nagyjából 800 000 m2 bérbeadható területtel rendelkeznek. 

A VIVO! márkához tartozó 10 bevásárlóközpontban közel 50 millió látogató fordult meg, amely 2016-hoz képest 5%-os növekedést jelent, illetve a VIVO! bevásárlóközpontokban található kereskedelmi egységek bruttó árbevétele több mint 6%-kal növekedett az előző évhez képest. A STOP SHOP üzletek látogatóinak számát először 2017-ben mérték: az IMMOFINANZ kiskereskedelmi parkjait több mint 70 millió vásárló látogatta meg. A STOP SHOP üzletközpontok száma az elmúlt egy év során 58-ról 70-re növekedett.

"Ezek a látogatottsági és bevételi mutatók megerősítik a kiskereskedelmi szektorra vonatkozó ügyfélorientált márkapolitikánk sikerét. A több mint 120 millió látogató 2017-ben nagyjából a négy fő piacunk teljes népességét reprezentálja: Ausztria, Németország, Románia és Csehország"- mondta Dietmar Reindl, az IMMOFINANZ vezérigazgatója. "Bérlőink kedvelik a nyolc országban megtalálható, egységes, jól felismerhető arculatú STOP SHOP és a VIVO! bevásárlóközpontjainkat, melyek jó ár-érték arányt, magas színvonalat képviselnek.”

A kiskereskedelmi szektor legnagyobb bérlői közé olyan nemzetközi nagy márkák sorolhatóak, mint a H&M, a C&A, a Deichmann, a KiK, a dm, a Takko, a JYSK, az LPP, az Inditex csoport és a Spar.

Erős márkák és sikeres felvásárlások kellenek a teljes bérbeadottsághoz

Az IMMOFINANZ 2017-ben két teljesen bérbe adott saját fejlesztésű projektet nyitott meg - Lengyelországban a VIVO! Krosnót és a STOP STOP Lazarevac-ot Szerbiában, összesen több mint 31 ezer négyzetméternyi területen -, valamint sikeresen lezárta Magyarországon, Szlovákiában és Romániában 9 kiskereskedelmi park megvásárlását. A VIVO! márkanév jelenleg 4 országban, 10 ingatlant foglal magában, amelyek megközelítőleg 310 000 m2 bérelhető területtel és 96,8% -os kihasználtsággal rendelkeznek. A 8 országban található 70 STOP SHOP egység megközelítőleg 484 000 m2 bérelhető hellyel rendelkezik és a bérbeadottsági mutató 97,9%.

„Az a stratégiánk, hogy az új egységeinket nem a meglévő versenytársak mellé nyitjuk, inkább az elérhető piaci potenciált használjuk ki. Így nem a nagy bevásárlóközpontokra koncentrálunk, hanem inkább a kisebb, de hatékonyabb koncepciókra alapozunk, mint a STOP SHOP és a VIVO!, amelyek különösen a kisebb városok számára megfelelőek, ahol nincsenek versenytársak" - monda Gerald Grüll, az IMMOFINANZ Asset Management üzletágának vezetője.

A STOP SHOP kiskereskedelmi parkok széles választékot kínálnak a jó ár-érték arányú termékek számára. A jó közlekedés és a tágas parkolók ideális körülményeket teremtenek az árérzékeny "intelligens vásárlók" számára, akik értékelik az egyszerű megközelíthetőséget is. A VIVO! bevásárló központok az egyszerű vásárlás élményét nyújtják az egész család számára, valamint a szórakozási és kikapcsolódási lehetőségek széles választékával várják a látogatókat.

Jelenleg három STOP SHOP helyszín fejlesztése zajlik Szerbiában: Požarevac, Vršac és Sremska Mitrovica új kiskereskedelmi parkjai összesen közel 25 000 m2 bérelhető területtel rendelkeznek. A Požarevac és a Vršac városában található STOP SHOP megnyitása 2018. áprilisában várható. Lengyelországban a VIVO! Stalowa Wola bevásárlóközpont bővítése jelenleg is folyamatban van. Az egység jelenleg 22 500 m2-es nagyságú, amely 2 800 m2-rel bővül. A részben elkészült új területet már bérbe is adták.

A folyamatos növekedéssel párhuzamosan az IMMOFINANZ további beruházásokkal emeli a szolgáltatások és a vendáglátás minőségének színvonalát, amelynek célja a vásárlási élmény optimalizálása. A kapcsolódó fejlesztések közé tartozik többek között játszóterek kialakítása és gasztronómiai kínálat kávézókkal való bővítése egyes STOP SHOP bevásárlóközpontokban.

Egy másik kiemelten fontos törekvés az ügyfélkommunikáció további fejlesztése, például a digitalizáció révén. Az IMMOFINANZ új ügyfélkapcsolat-kezelő rendszert vezetett be, amely gyorsabb és célcsoport-orientált ügyfélszolgálatot tesz lehetővé.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

2017-ben több mint 120 millió látogató a VIVO! és a STOP SHOP kiskereskedelmi központokban

Több mint 120 millió ügyfél látogatta meg az IMMOFINANZ kiskereskedelmi bevásárló egységeit 2017-ben. A STOP SHOP és VIVO! márkanév alatt futó ingatlanok összesen nagyjából 800 000 m2 bérbeadható területtel rendelkeznek. 

A VIVO! márkához tartozó 10 bevásárlóközpontban közel 50 millió látogató fordult meg, amely 2016-hoz képest 5%-os növekedést jelent, illetve a VIVO! bevásárlóközpontokban található kereskedelmi egységek bruttó árbevétele több mint 6%-kal növekedett az előző évhez képest. A STOP SHOP üzletek látogatóinak számát először 2017-ben mérték: az IMMOFINANZ kiskereskedelmi parkjait több mint 70 millió vásárló látogatta meg. A STOP SHOP üzletközpontok száma az elmúlt egy év során 58-ról 70-re növekedett.

"Ezek a látogatottsági és bevételi mutatók megerősítik a kiskereskedelmi szektorra vonatkozó ügyfélorientált márkapolitikánk sikerét. A több mint 120 millió látogató 2017-ben nagyjából a négy fő piacunk teljes népességét reprezentálja: Ausztria, Németország, Románia és Csehország"- mondta Dietmar Reindl, az IMMOFINANZ vezérigazgatója. "Bérlőink kedvelik a nyolc országban megtalálható, egységes, jól felismerhető arculatú STOP SHOP és a VIVO! bevásárlóközpontjainkat, melyek jó ár-érték arányt, magas színvonalat képviselnek.”

A kiskereskedelmi szektor legnagyobb bérlői közé olyan nemzetközi nagy márkák sorolhatóak, mint a H&M, a C&A, a Deichmann, a KiK, a dm, a Takko, a JYSK, az LPP, az Inditex csoport és a Spar.

Erős márkák és sikeres felvásárlások kellenek a teljes bérbeadottsághoz

Az IMMOFINANZ 2017-ben két teljesen bérbe adott saját fejlesztésű projektet nyitott meg - Lengyelországban a VIVO! Krosnót és a STOP STOP Lazarevac-ot Szerbiában, összesen több mint 31 ezer négyzetméternyi területen -, valamint sikeresen lezárta Magyarországon, Szlovákiában és Romániában 9 kiskereskedelmi park megvásárlását. A VIVO! márkanév jelenleg 4 országban, 10 ingatlant foglal magában, amelyek megközelítőleg 310 000 m2 bérelhető területtel és 96,8% -os kihasználtsággal rendelkeznek. A 8 országban található 70 STOP SHOP egység megközelítőleg 484 000 m2 bérelhető hellyel rendelkezik és a bérbeadottsági mutató 97,9%.

„Az a stratégiánk, hogy az új egységeinket nem a meglévő versenytársak mellé nyitjuk, inkább az elérhető piaci potenciált használjuk ki. Így nem a nagy bevásárlóközpontokra koncentrálunk, hanem inkább a kisebb, de hatékonyabb koncepciókra alapozunk, mint a STOP SHOP és a VIVO!, amelyek különösen a kisebb városok számára megfelelőek, ahol nincsenek versenytársak" - monda Gerald Grüll, az IMMOFINANZ Asset Management üzletágának vezetője.

A STOP SHOP kiskereskedelmi parkok széles választékot kínálnak a jó ár-érték arányú termékek számára. A jó közlekedés és a tágas parkolók ideális körülményeket teremtenek az árérzékeny "intelligens vásárlók" számára, akik értékelik az egyszerű megközelíthetőséget is. A VIVO! bevásárló központok az egyszerű vásárlás élményét nyújtják az egész család számára, valamint a szórakozási és kikapcsolódási lehetőségek széles választékával várják a látogatókat.

Jelenleg három STOP SHOP helyszín fejlesztése zajlik Szerbiában: Požarevac, Vršac és Sremska Mitrovica új kiskereskedelmi parkjai összesen közel 25 000 m2 bérelhető területtel rendelkeznek. A Požarevac és a Vršac városában található STOP SHOP megnyitása 2018. áprilisában várható. Lengyelországban a VIVO! Stalowa Wola bevásárlóközpont bővítése jelenleg is folyamatban van. Az egység jelenleg 22 500 m2-es nagyságú, amely 2 800 m2-rel bővül. A részben elkészült új területet már bérbe is adták.

A folyamatos növekedéssel párhuzamosan az IMMOFINANZ további beruházásokkal emeli a szolgáltatások és a vendáglátás minőségének színvonalát, amelynek célja a vásárlási élmény optimalizálása. A kapcsolódó fejlesztések közé tartozik többek között játszóterek kialakítása és gasztronómiai kínálat kávézókkal való bővítése egyes STOP SHOP bevásárlóközpontokban.

Egy másik kiemelten fontos törekvés az ügyfélkommunikáció további fejlesztése, például a digitalizáció révén. Az IMMOFINANZ új ügyfélkapcsolat-kezelő rendszert vezetett be, amely gyorsabb és célcsoport-orientált ügyfélszolgálatot tesz lehetővé.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC