X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

3000 négyzetméteren nyílt H&M üzlet az Atrium Centers portfóliójában

2012. December 14. Retail
November legvégén és december elején, két helyszínen a Sopron Plazában és a veszprémi Balaton Plazában nyitotta meg legújabb üzleteit a nemzetközi óriás divatvállalat a Hennes&Mauritz (H&M). Az egyenként 1.400 és 1.600 négyzetméteres üzletek a nyitás pillanatai után azonnal meg is teltek vásárlókkal.

Alig több mint egy évvel azután, hogy megkezdtük a tárgyalásokat az egyik legnépszerűbb divatáru bolthálózattal a H&M-el már birtokba is vehették a vásárlók a két gyönyörű új üzletet, kezdte Simon Tamás az Atrium Centers Management (ACM) kereskedelmi igazgatója.

Persze nem szeretném azt állítani, hogy mindez könnyen ment, de biztos vagyok abban, hogy végül sikerült egy, minden fél számára gyümölcsöző együttműködést kialakítanunk. Részünkről a svéd hálózat megjelenése az általunk menedzselt portfólióban hatalmas siker, hiszen ekkora területek bérbeadása ? ráadásul a világ egyik vezető divatmárkája részére ? a jelenlegi gazdasági helyzetben nem egyszerű feladat.

Bár még csak néhány nap telt el a két üzlet látványos megnyitója óta, a látogatószámaink mindenképpen bizakodásra adnak okot ? mondta a kereskedelmi igazgató.

A H&M és az Atrium Centers együttműködése nem új keletű, hiszen nyolc hónapja a cégcsoport aradi bevásárlóközpontjában már működik egy H&M üzlet.

Az elmúlt hónapokban, és a következő hetekben azonban más olyan vezető divatmárkák megjelenésével is találkozhatnak bevásárlóközpontjaink látogatói, mint például a Tally Weijl, mely októberben a Balaton Plazában nyitott új üzletet, és a Roland Divatház, amely még az Ünnepek előtt nyitja meg legújabb ? Tommy Hilfiger és Mexx termékeket is árusító ? multibrand üzletét ugyanebben a bevásárlóközpontban.

 

Baga Anna, a vállalat ügyvezető igazgatója szerint ezen népszerű márkák megjelenése olyan minőségi ugrást jelent, amellyel a bevásárlóközpontok bérlői mixe és szolgáltatásai is színesednek, valamint a látogatók számának növekedése mellett a bérlői forgalmak is pozitív irányban mozdulhatnak el.

Az Atrium Centers Cégcsoporthoz tartozik a budapesti székhelyű Atrium Centers Management ingatlanfejlesztő és üzemeltető társaság, mely jelenleg négy magyar és egy román bevásárlóközpont irányítását végzi. Szintén a Csoport része az elmúlt években, a régióban szintén kiemelkedő szerepet játszó tervező iroda a Casiopea Group, mely többek között az Aréna Plazát is jegyzi, a pénzügyi, számviteli és jogi szolgáltatásokat nyújtó AtriFinance és a lakóingatlan fejlesztő CEU Property is.
A Cégcsoport az elmúlt években a magyar és a román piacon meghatározó fejlesztő és vagyonkezelő társasággá növekedésének a kereskedelmi igazgató szerint a legfőbb oka, hogy a Cégcsoport komplex szolgáltatást tud nyújtani minden partnere részére.

Az Atrium Centers az elmúlt időszakban azzal is kiemelkedett a hasonló szolgáltatásokat nyújtó cégek közül, hogy a válságban lévő bevásárlóközpontok és egyéb létesítmények menedzselésében ért el sikereket.

Mindehhez a vállalat egy olyan kiváló szakértői csapatot hozott létre, melynek tagjai komoly hazai és nemzetközi tapasztalatokkal rendelkeznek a pénzügy, jog, üzemeltetés, kereskedelem, lízing és marketing területéről.

Média forrás: Atrium Centers
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

3000 négyzetméteren nyílt H&M üzlet az Atrium Centers portfóliójában

2012. December 14. Retail
November legvégén és december elején, két helyszínen a Sopron Plazában és a veszprémi Balaton Plazában nyitotta meg legújabb üzleteit a nemzetközi óriás divatvállalat a Hennes&Mauritz (H&M). Az egyenként 1.400 és 1.600 négyzetméteres üzletek a nyitás pillanatai után azonnal meg is teltek vásárlókkal.

Alig több mint egy évvel azután, hogy megkezdtük a tárgyalásokat az egyik legnépszerűbb divatáru bolthálózattal a H&M-el már birtokba is vehették a vásárlók a két gyönyörű új üzletet, kezdte Simon Tamás az Atrium Centers Management (ACM) kereskedelmi igazgatója.

Persze nem szeretném azt állítani, hogy mindez könnyen ment, de biztos vagyok abban, hogy végül sikerült egy, minden fél számára gyümölcsöző együttműködést kialakítanunk. Részünkről a svéd hálózat megjelenése az általunk menedzselt portfólióban hatalmas siker, hiszen ekkora területek bérbeadása ? ráadásul a világ egyik vezető divatmárkája részére ? a jelenlegi gazdasági helyzetben nem egyszerű feladat.

Bár még csak néhány nap telt el a két üzlet látványos megnyitója óta, a látogatószámaink mindenképpen bizakodásra adnak okot ? mondta a kereskedelmi igazgató.

A H&M és az Atrium Centers együttműködése nem új keletű, hiszen nyolc hónapja a cégcsoport aradi bevásárlóközpontjában már működik egy H&M üzlet.

Az elmúlt hónapokban, és a következő hetekben azonban más olyan vezető divatmárkák megjelenésével is találkozhatnak bevásárlóközpontjaink látogatói, mint például a Tally Weijl, mely októberben a Balaton Plazában nyitott új üzletet, és a Roland Divatház, amely még az Ünnepek előtt nyitja meg legújabb ? Tommy Hilfiger és Mexx termékeket is árusító ? multibrand üzletét ugyanebben a bevásárlóközpontban.

 

Baga Anna, a vállalat ügyvezető igazgatója szerint ezen népszerű márkák megjelenése olyan minőségi ugrást jelent, amellyel a bevásárlóközpontok bérlői mixe és szolgáltatásai is színesednek, valamint a látogatók számának növekedése mellett a bérlői forgalmak is pozitív irányban mozdulhatnak el.

Az Atrium Centers Cégcsoporthoz tartozik a budapesti székhelyű Atrium Centers Management ingatlanfejlesztő és üzemeltető társaság, mely jelenleg négy magyar és egy román bevásárlóközpont irányítását végzi. Szintén a Csoport része az elmúlt években, a régióban szintén kiemelkedő szerepet játszó tervező iroda a Casiopea Group, mely többek között az Aréna Plazát is jegyzi, a pénzügyi, számviteli és jogi szolgáltatásokat nyújtó AtriFinance és a lakóingatlan fejlesztő CEU Property is.
A Cégcsoport az elmúlt években a magyar és a román piacon meghatározó fejlesztő és vagyonkezelő társasággá növekedésének a kereskedelmi igazgató szerint a legfőbb oka, hogy a Cégcsoport komplex szolgáltatást tud nyújtani minden partnere részére.

Az Atrium Centers az elmúlt időszakban azzal is kiemelkedett a hasonló szolgáltatásokat nyújtó cégek közül, hogy a válságban lévő bevásárlóközpontok és egyéb létesítmények menedzselésében ért el sikereket.

Mindehhez a vállalat egy olyan kiváló szakértői csapatot hozott létre, melynek tagjai komoly hazai és nemzetközi tapasztalatokkal rendelkeznek a pénzügy, jog, üzemeltetés, kereskedelem, lízing és marketing területéről.

Média forrás: Atrium Centers

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC