X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

A budapesti Cargo City rekorddal zárta az évet

2021. Január 14. Raktár
A Budapest Airport cargo forgalma a járvány okozta globális kihívások ellenére 2020-ban is rendkívül erős volt, a légikikötő az elmúlt évben 134 459 tonna légiárut kezelt, 2020 végén pedig rekord negyedévet regisztrálhatott.

2020-ban a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren az elmúlt évben 6118 légiáru-szállító járatot kezeltek, 17,6 százalékkal többet, mint 2019-ben. A légiáru mennyisége így 2020-ban elérte a 134 459 tonnát, mindössze 0,8 százalékkal maradt el az előző évitől. Az év végére az amúgy is szárnyaló cargo forgalom jelentősen nőtt, a 2020 utolsó negyedévében szállított 38 868 tonna légiáru nem csak az előző év azonos időszakában kezelt mennyiséget haladta meg 4,28 százalékkal, de a valaha volt legerősebb negyedévet is jelenti a BUD cargo életében.

A Budapest Airport, és a 2020 januárjától működő BUD Cargo City névre keresztelt légiáru-kezelő komplexum a világjárvány elleni harc egyik bástyáját jelentette az elmúlt évben. A tavalyi cargo forgalom mintegy 6 százalékát orvosi segédeszközök és más egészségügyi árukat szállító cargo charter járatok tették ki, ami körülbelül 350 dedikált járat kezelését jelentette 2020-ban, kiegészítve a menetrend szerinti cargo légi összeköttetések fontos szerepét.

Rolf Schnitzler, a Budapest Airport vezérigazgatója elmondta, elkötelezettek a légi áruszállítás és a BUD Cargo City folyamatos fejlesztése mellett, 2021-ben megkezdik a második fázis előkészítését, további árukezelő létesítmények, raktárak és irodák tervezését és építését.

Kossuth József, a BUD cargo vezetője kiemelte, hogy számos további fejlesztési projektjük van folyamatban, például a cargo közösség munkájához szükséges digitalizációs igények támogatása, vagy az IATA (a Nemzetközi Légiszállítási Szövetség) már megvalósítási fázisban lévő, gyógyszerekre fejlesztett CEIV Pharma légiáru-szállítási minőségbiztosítási rendszerének bevezetése Magyarországon.

A koronavírus és annak gazdasági hatásai miatt 2020-ban az export-import arány az év első felében a korábbi 50-50 százalékról 40-60 százalékra változott, majd 45-55 százalékra normalizálódott az év végére. A forgalom is átrendeződött, a hosszú távú, szélestörzsű utasszállító járatok hirtelen elmaradásával azok alsó fedélzeti légiáru-szállító kapacitása eltűnt, így a piaci igényeket elsősorban a dedikált áruszállító járatok szolgálták ki.

Az év második felében a LOT heti egy szöuli, és az Emirates heti két dubaji utasszállító járatainak újra indulása hozott vissza jelentős cargo kapacitásokat. Az integrátor vállalatok - DHL Express, FedEx (TNT Express), UPS - forgalma a repülőtéren tovább nőtt 2020-ban. A Budapest Airport 2020-ban három új dedikált cargo járat indulását ünnepelhette, a Korean Air Szöulba, a Cargolux Sencsenbe, a Hainan Airlines pedig Csengcsou városába indított új légiáru-szállító járatot. A Turkish Cargo 2020-ban a BUD Cargo City-t választotta kelet-európai központjául, és ezzel párhuzamosan heti négyre növelve járatainak számát, a Qatar Airways Cargo pedig az év végén bejelentette, hogy egy nagyobb géptípussal, Boeing 777 típusú repülőgéppel folytatja az üzemelést.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

A budapesti Cargo City rekorddal zárta az évet

A Budapest Airport cargo forgalma a járvány okozta globális kihívások ellenére 2020-ban is rendkívül erős volt, a légikikötő az elmúlt évben 134 459 tonna légiárut kezelt, 2020 végén pedig rekord negyedévet regisztrálhatott.

2020-ban a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren az elmúlt évben 6118 légiáru-szállító járatot kezeltek, 17,6 százalékkal többet, mint 2019-ben. A légiáru mennyisége így 2020-ban elérte a 134 459 tonnát, mindössze 0,8 százalékkal maradt el az előző évitől. Az év végére az amúgy is szárnyaló cargo forgalom jelentősen nőtt, a 2020 utolsó negyedévében szállított 38 868 tonna légiáru nem csak az előző év azonos időszakában kezelt mennyiséget haladta meg 4,28 százalékkal, de a valaha volt legerősebb negyedévet is jelenti a BUD cargo életében.

A Budapest Airport, és a 2020 januárjától működő BUD Cargo City névre keresztelt légiáru-kezelő komplexum a világjárvány elleni harc egyik bástyáját jelentette az elmúlt évben. A tavalyi cargo forgalom mintegy 6 százalékát orvosi segédeszközök és más egészségügyi árukat szállító cargo charter járatok tették ki, ami körülbelül 350 dedikált járat kezelését jelentette 2020-ban, kiegészítve a menetrend szerinti cargo légi összeköttetések fontos szerepét.

Rolf Schnitzler, a Budapest Airport vezérigazgatója elmondta, elkötelezettek a légi áruszállítás és a BUD Cargo City folyamatos fejlesztése mellett, 2021-ben megkezdik a második fázis előkészítését, további árukezelő létesítmények, raktárak és irodák tervezését és építését.

Kossuth József, a BUD cargo vezetője kiemelte, hogy számos további fejlesztési projektjük van folyamatban, például a cargo közösség munkájához szükséges digitalizációs igények támogatása, vagy az IATA (a Nemzetközi Légiszállítási Szövetség) már megvalósítási fázisban lévő, gyógyszerekre fejlesztett CEIV Pharma légiáru-szállítási minőségbiztosítási rendszerének bevezetése Magyarországon.

A koronavírus és annak gazdasági hatásai miatt 2020-ban az export-import arány az év első felében a korábbi 50-50 százalékról 40-60 százalékra változott, majd 45-55 százalékra normalizálódott az év végére. A forgalom is átrendeződött, a hosszú távú, szélestörzsű utasszállító járatok hirtelen elmaradásával azok alsó fedélzeti légiáru-szállító kapacitása eltűnt, így a piaci igényeket elsősorban a dedikált áruszállító járatok szolgálták ki.

Az év második felében a LOT heti egy szöuli, és az Emirates heti két dubaji utasszállító járatainak újra indulása hozott vissza jelentős cargo kapacitásokat. Az integrátor vállalatok - DHL Express, FedEx (TNT Express), UPS - forgalma a repülőtéren tovább nőtt 2020-ban. A Budapest Airport 2020-ban három új dedikált cargo járat indulását ünnepelhette, a Korean Air Szöulba, a Cargolux Sencsenbe, a Hainan Airlines pedig Csengcsou városába indított új légiáru-szállító járatot. A Turkish Cargo 2020-ban a BUD Cargo City-t választotta kelet-európai központjául, és ezzel párhuzamosan heti négyre növelve járatainak számát, a Qatar Airways Cargo pedig az év végén bejelentette, hogy egy nagyobb géptípussal, Boeing 777 típusú repülőgéppel folytatja az üzemelést.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC