X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

A Coop az FMCG-piac több mint felét dominálja

2017. Szeptember 13. Retail
Több mint 10 milliárd forinttal nőtt a Coop csoport árbevétele tavaly, és elérte az 582 milliárd forintot - közölte a Coop Hungary Zrt. vezérigazgatója Budapesten a csütörtökön induló idei kétnapos Coop Rally beharangozó sajtótájékoztatóján. 

Tóth Géza elmondta: a Coop üzletlánc 1580 magyar településen mintegy 2700 boltban 1,5 millió vásárló frissáruval való ellátásáról gondoskodik. A cégcsoportnál több mint 30 ezren dolgoznak. A Coop csoport működése 700 magyar kis- és középvállalkozás biztos megélhetését jelenti; továbbá 3000 magyar beszállító is partnere. 

A cégcsoport 95 ezer magyar terméket forgalmaz, ez a teljes választék mintegy 80 százaléka; a több mint 800 saját márkás termék 90 százaléka magyar előállítású. A Magyarországon működő kiskereskedelmi láncok között a Coop csoport 58,8 százalékos részesedést ért el a gyorsan forgó áruk (FMCG) piacán. A cégcsoportnál az idén az árbevétel 2-5 százalékos növekedésére számítanak.

A múlt évi csoport szintű nyereségről nincsenek adatok, mert a franchise-rendszer működése - 700 cégről van szó - ezt nem teszi lehetővé, ugyanis nincsenek a nyereségről összesített adatok, ugyanúgy,ahogyan a fejlesztésekre fordított pénzeket sem összesítik. A Coop csoporton belül ugyanakkor zajlik egy koncentrációs folyamat, amely alapja a fejlődésnek, mivel a tőkeerős cégek integrálják a kisebbeket, így segítik a csoport további növekedését, piaci pozícióinak erősítését.

Pekó László, a Coop Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke a társadalmi felelősségvállalás fontosságát emelte ki: a magyar olimpiai csapat támogatását, a rászoruló gyerekek segítését, valamint a Coop Rallyt, amely a minőségi magyar élelmiszerek még ismertebbé tételét tűzte zászlajára. Elmondta: az idei Coop Rallyn mintegy 300 résztvevő 100 autóval 9 céget keres fel; közben megtesz 735 kilométert az északkelet-magyarországi régiókban, Albertirsától Szikszón át Mátészalkáig.

Kövesse a realista.hu hírportált a FacebookonInstagramonLinkedinen.

Média forrás: MTI
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

A Coop az FMCG-piac több mint felét dominálja

2017. Szeptember 13. Retail
Több mint 10 milliárd forinttal nőtt a Coop csoport árbevétele tavaly, és elérte az 582 milliárd forintot - közölte a Coop Hungary Zrt. vezérigazgatója Budapesten a csütörtökön induló idei kétnapos Coop Rally beharangozó sajtótájékoztatóján. 

Tóth Géza elmondta: a Coop üzletlánc 1580 magyar településen mintegy 2700 boltban 1,5 millió vásárló frissáruval való ellátásáról gondoskodik. A cégcsoportnál több mint 30 ezren dolgoznak. A Coop csoport működése 700 magyar kis- és középvállalkozás biztos megélhetését jelenti; továbbá 3000 magyar beszállító is partnere. 

A cégcsoport 95 ezer magyar terméket forgalmaz, ez a teljes választék mintegy 80 százaléka; a több mint 800 saját márkás termék 90 százaléka magyar előállítású. A Magyarországon működő kiskereskedelmi láncok között a Coop csoport 58,8 százalékos részesedést ért el a gyorsan forgó áruk (FMCG) piacán. A cégcsoportnál az idén az árbevétel 2-5 százalékos növekedésére számítanak.

A múlt évi csoport szintű nyereségről nincsenek adatok, mert a franchise-rendszer működése - 700 cégről van szó - ezt nem teszi lehetővé, ugyanis nincsenek a nyereségről összesített adatok, ugyanúgy,ahogyan a fejlesztésekre fordított pénzeket sem összesítik. A Coop csoporton belül ugyanakkor zajlik egy koncentrációs folyamat, amely alapja a fejlődésnek, mivel a tőkeerős cégek integrálják a kisebbeket, így segítik a csoport további növekedését, piaci pozícióinak erősítését.

Pekó László, a Coop Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke a társadalmi felelősségvállalás fontosságát emelte ki: a magyar olimpiai csapat támogatását, a rászoruló gyerekek segítését, valamint a Coop Rallyt, amely a minőségi magyar élelmiszerek még ismertebbé tételét tűzte zászlajára. Elmondta: az idei Coop Rallyn mintegy 300 résztvevő 100 autóval 9 céget keres fel; közben megtesz 735 kilométert az északkelet-magyarországi régiókban, Albertirsától Szikszón át Mátészalkáig.

Kövesse a realista.hu hírportált a FacebookonInstagramonLinkedinen.

Média forrás: MTI

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

Hozzászólások: 0 db

A hosszászólások moderálás után jelennek meg, melynek célja a trágár stílusú, más felhasználókat vallási, etnikai, világnézeti, vagy egyéb szempontból sértő, valamint politikai témájú hozzászólások kiszűrése.

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első!

Szóljon hozzá a cikkhez! (kattintásra kinyílik)
iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC