X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

A Diófa Alapkezelő zöld kampányt indított az irodaházaiban – beszélgetés Czifra Balázzsal

2019. Május 02. Urbanisztika
A Diófa Alapkezelő Zrt. az elmúlt időszakban több emblematikus irodaházat vásárolt, így az irodapiac fontos szereplőjévé vált. Most a Well and wise at work környezettudatos kampány keretében faldekorációkat avatott az irodaházai  közösségi tereiben, hogy felhívja a figyelmet és inspirálja a bérlőit a fenntartható életvitelre és munkakultúrára. Ennek apropóján beszélgettünk Czifra Balázzsal, a Diófa Alapkezelő Zrt. ingatlanbefektetési üzletág-vezetőjével a környezettudatos megoldásokról és az irodapiaci trendekről.

– A Diófa Alapkezelő irodaházainak (Green House, Alkotás Point, Infopark, Infopark E, Óbuda Gate) közösségi tereiben faldekorációk jelentek meg a kampány keretében. Mik ezek a dekorációk és mi az Önök célja ezzel a rendhagyó dizájnmegoldással?

– Célunk egy olyan irodai környezet megteremtése, ahol fontos, hogy már az épületbe belépve a dolgozók jól érezzék magukat, miközben környezettudatos megoldásokkal járulunk hozzá a fenntarthatósághoz. Olyan hazai és nemzetközi szereplők idézeteit helyeztük el matricaként a közösségi terek falaira (ebédlők, lépcsőház, lift, mosdók stb.), akik az elért eredményeikkel inspirálnak mindannyiunkat, a tetteik formálják a világunkat, az energiájuk pedig segít a céljaink elérésében. Itt említhetjük meg Elon Muskot, Amelie Earhartot, George Stephensont, Charlize Theront vagy éppen Novák Pétert.

– Szinte már közhelyszámba megy, hogy nagy a verseny a vállalatok között a szakképzett munkaerő megszerzésért. Ennek köszönhetően a céges employer branding keretein belül egyre hangsúlyosabb szerepet kap az office branding, vagyis az irodák fizikai kialakítása. Mit tapasztalnak Önök, a bérlők hogyan válaszolnak ezekre a munkaerőpiaci kihívásokra?

– Bérlőink között nagyon eltérő tendenciákat tapasztalunk, van, aki kiemelt figyelmet szentel az irodatér kialakítására alkalmazva a mai divatos employer branding trendeket, mások pedig az irodakialakítás maximális hatékonyságát tartják szem előtt, és esetleg más eszközöket használnak a cégkultúra erősítésére.

– Úgy tűnik, mintha ezekkel a dekorációkkal azt jeleznék, hogy az employer branding már nem csak az iroda falai között, hanem az irodaház egészében is lényeges elem lett. Hogyan tudják Önök támogatni a bérlőket abban, hogy vonzó munkahelyeket hozzanak létre, ahol jó érzés dolgozni?

– A mi szerepünk már az ingatlan tranzakciós stratégia kiválasztásánál megkezdődik, hiszen mindig igyekszünk olyan irodaházakat kiválasztani, amelyek a bérlők számára hosszú távon vonzó paraméterekkel rendelkeznek. A mindig toplistás kiválasztási szempont egy bérlő részéről a lokáció. A kiváló tömegközlekedési kapcsolat mellett az se mellékes tény, hogy milyen a mikrokörnyezet: ki lehet-e menni az ebédszünetben egy zöld területre például, vagy akár edzeni egy közeli sportközpontba.

– Milyen szolgáltatások jelenhetnek meg még az irodaházakban, amelyek a bérlők megtartását is segítik, kielégítik a 21. századi dolgozói igényeket, valamint illeszkednek az új generációk viselkedéskultúrájához?

– Tulajdonosként egyrészt rugalmas üzemeltetési szolgáltatási körrel tudunk megfelelni az új igényeknek, másrészt inspiráló környezetet teremtünk az olyan másodlagos területeken is, amelyek legtöbb esetben csak egy tisztasági festést kapnak, ide sorolhatjuk a Well Wise at Work kampányunkat is. Ennek érdekében több környezettudatos hazai márkával működünk együtt, ezzel is elősegítve az etikus termékek megismerését. Emellett támogatjuk a kerékpáros közlekedést, minden irodaházunkban megtalálhatók a kerékpárhoz alkalmas szerelőkészletek.

A kampánnyal egy időben létrehoztunk egy weboldalt, ahol folyamatosan frissülő hasznos tartalmakkal támogatjuk a zöld gondolkodást. A bérlőinket is szorosan bevonjuk az akcióba: gyártottunk kisebb matricákat, amelyeket a saját irodaterületeiken helyezhetnek el. Ezek valójában kis emlékeztetők, amelyek a munkavállalót figyelmeztetik a saját és a környezetük egészségmegőrzésének fontosságára.

– Mire számíthatunk az irodapiacon az elkövetkezendő egy-két évben, vannak-e még olyan újdonságok, amelyek ezután fognak majd csak igazán kiteljesedni?

– Bérlői részről megfigyelhető a tudatosság erősödése, így például az üzemeltetési hatékonyságot javító, well-being megoldások iránti igények előtérbe kerülnek. Kritikusak az energiahatékonyság és az üzemeltetési költség kérdései – ma már nemcsak a bérleti díjakat nézik a bérlők, hanem az összköltségeket is figyelik. Ezen a területen várható egy jelentős változás, emellett említhetem a PropTech megoldások bevezetését és elterjedését, valamint a futópályák és rekreációs területek megjelenését az irodaházak közös területein.

+++

Novák Péter színművész, énekes a kampánymegnyitón: „Mindösszesen két markáns forgatókönyv áll rendelkezésünkre a jövőt illetően: vagy változtatunk világképünkön, értékrendünkön a prioritások tekintetében, vagy csúfos bukással ér véget földi pályafutásunk! Leegyszerűsödött hát a feladat, „csak“ el kell dönteni melyik csapatban játszunk. Én idealista maradok az utolsó pillanatig; militáns pacifista, ki részt vállal közös ügyeink kommunikációjában. Nem tudnék a gyerekeim szemébe nézni másképp!”

Fotók: Turós Balázs és Soós Bertalan

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

A Diófa Alapkezelő zöld kampányt indított az irodaházaiban – beszélgetés Czifra Balázzsal

A Diófa Alapkezelő Zrt. az elmúlt időszakban több emblematikus irodaházat vásárolt, így az irodapiac fontos szereplőjévé vált. Most a Well and wise at work környezettudatos kampány keretében faldekorációkat avatott az irodaházai  közösségi tereiben, hogy felhívja a figyelmet és inspirálja a bérlőit a fenntartható életvitelre és munkakultúrára. Ennek apropóján beszélgettünk Czifra Balázzsal, a Diófa Alapkezelő Zrt. ingatlanbefektetési üzletág-vezetőjével a környezettudatos megoldásokról és az irodapiaci trendekről.

– A Diófa Alapkezelő irodaházainak (Green House, Alkotás Point, Infopark, Infopark E, Óbuda Gate) közösségi tereiben faldekorációk jelentek meg a kampány keretében. Mik ezek a dekorációk és mi az Önök célja ezzel a rendhagyó dizájnmegoldással?

– Célunk egy olyan irodai környezet megteremtése, ahol fontos, hogy már az épületbe belépve a dolgozók jól érezzék magukat, miközben környezettudatos megoldásokkal járulunk hozzá a fenntarthatósághoz. Olyan hazai és nemzetközi szereplők idézeteit helyeztük el matricaként a közösségi terek falaira (ebédlők, lépcsőház, lift, mosdók stb.), akik az elért eredményeikkel inspirálnak mindannyiunkat, a tetteik formálják a világunkat, az energiájuk pedig segít a céljaink elérésében. Itt említhetjük meg Elon Muskot, Amelie Earhartot, George Stephensont, Charlize Theront vagy éppen Novák Pétert.

– Szinte már közhelyszámba megy, hogy nagy a verseny a vállalatok között a szakképzett munkaerő megszerzésért. Ennek köszönhetően a céges employer branding keretein belül egyre hangsúlyosabb szerepet kap az office branding, vagyis az irodák fizikai kialakítása. Mit tapasztalnak Önök, a bérlők hogyan válaszolnak ezekre a munkaerőpiaci kihívásokra?

– Bérlőink között nagyon eltérő tendenciákat tapasztalunk, van, aki kiemelt figyelmet szentel az irodatér kialakítására alkalmazva a mai divatos employer branding trendeket, mások pedig az irodakialakítás maximális hatékonyságát tartják szem előtt, és esetleg más eszközöket használnak a cégkultúra erősítésére.

– Úgy tűnik, mintha ezekkel a dekorációkkal azt jeleznék, hogy az employer branding már nem csak az iroda falai között, hanem az irodaház egészében is lényeges elem lett. Hogyan tudják Önök támogatni a bérlőket abban, hogy vonzó munkahelyeket hozzanak létre, ahol jó érzés dolgozni?

– A mi szerepünk már az ingatlan tranzakciós stratégia kiválasztásánál megkezdődik, hiszen mindig igyekszünk olyan irodaházakat kiválasztani, amelyek a bérlők számára hosszú távon vonzó paraméterekkel rendelkeznek. A mindig toplistás kiválasztási szempont egy bérlő részéről a lokáció. A kiváló tömegközlekedési kapcsolat mellett az se mellékes tény, hogy milyen a mikrokörnyezet: ki lehet-e menni az ebédszünetben egy zöld területre például, vagy akár edzeni egy közeli sportközpontba.

– Milyen szolgáltatások jelenhetnek meg még az irodaházakban, amelyek a bérlők megtartását is segítik, kielégítik a 21. századi dolgozói igényeket, valamint illeszkednek az új generációk viselkedéskultúrájához?

– Tulajdonosként egyrészt rugalmas üzemeltetési szolgáltatási körrel tudunk megfelelni az új igényeknek, másrészt inspiráló környezetet teremtünk az olyan másodlagos területeken is, amelyek legtöbb esetben csak egy tisztasági festést kapnak, ide sorolhatjuk a Well Wise at Work kampányunkat is. Ennek érdekében több környezettudatos hazai márkával működünk együtt, ezzel is elősegítve az etikus termékek megismerését. Emellett támogatjuk a kerékpáros közlekedést, minden irodaházunkban megtalálhatók a kerékpárhoz alkalmas szerelőkészletek.

A kampánnyal egy időben létrehoztunk egy weboldalt, ahol folyamatosan frissülő hasznos tartalmakkal támogatjuk a zöld gondolkodást. A bérlőinket is szorosan bevonjuk az akcióba: gyártottunk kisebb matricákat, amelyeket a saját irodaterületeiken helyezhetnek el. Ezek valójában kis emlékeztetők, amelyek a munkavállalót figyelmeztetik a saját és a környezetük egészségmegőrzésének fontosságára.

– Mire számíthatunk az irodapiacon az elkövetkezendő egy-két évben, vannak-e még olyan újdonságok, amelyek ezután fognak majd csak igazán kiteljesedni?

– Bérlői részről megfigyelhető a tudatosság erősödése, így például az üzemeltetési hatékonyságot javító, well-being megoldások iránti igények előtérbe kerülnek. Kritikusak az energiahatékonyság és az üzemeltetési költség kérdései – ma már nemcsak a bérleti díjakat nézik a bérlők, hanem az összköltségeket is figyelik. Ezen a területen várható egy jelentős változás, emellett említhetem a PropTech megoldások bevezetését és elterjedését, valamint a futópályák és rekreációs területek megjelenését az irodaházak közös területein.

+++

Novák Péter színművész, énekes a kampánymegnyitón: „Mindösszesen két markáns forgatókönyv áll rendelkezésünkre a jövőt illetően: vagy változtatunk világképünkön, értékrendünkön a prioritások tekintetében, vagy csúfos bukással ér véget földi pályafutásunk! Leegyszerűsödött hát a feladat, „csak“ el kell dönteni melyik csapatban játszunk. Én idealista maradok az utolsó pillanatig; militáns pacifista, ki részt vállal közös ügyeink kommunikációjában. Nem tudnék a gyerekeim szemébe nézni másképp!”

Fotók: Turós Balázs és Soós Bertalan

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC