X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

A kávézás lehet az új irodai élmény

2019. November 04. Urbanisztika
Az OfficeXPO egyik társalgási központjaként is működött a Goosebumps Coffee, ahol nem csak a kávék, de maga a kávégépek és a pult megjelenése, és egyáltalán az egész hangulat minőségi időtöltést és kommunikációs teret biztosított a résztvevők számára. Huszár Ádámmal, a Goosebumps Coffee Lab szakmai vezetőjével beszélgettünk a legújabb kávézási trendekről.

– Az OfficeXPO-n számos fantasztikus stand és installáció jelent meg, bemutatva a 21. század irodatrendjeit, de ugyanígy a Goosebumps kávépult is kitett magáért, igényes díszletek között kávézhattak a résztvevők. De mi is az a Goosebumps?

– A Goosebumps egy életérzés, ami valójában egy olyan komplex projekt, amely a hazai kávézási szokásokat szeretné a minőségi gasztronómia és a társalgási kultúra részévé tenni. Ennek keretében egyrészt a legmodernebb kávégépeket forgalmazzuk, rendezvényekre települünk ki, céges csapatépítőket tartunk, saját kávét forgalmazunk,  illetve a kurzusainkon baristákat is képzünk.

– Mi a hitvallásotok, hogyan lehet jobbá tenni a kávézás élményét?

– Az alapgondolatunk az volt a projekt indításakor, hogy bármilyen rendezvényen megjelentünk korábban, a kávét és a kávészolgáltatást mindig egy szükséges feladatként könyvelték el. Pedig a kávé az egyre magasabb szintre jutó gasztronómia fontos része, ezért magát a kávékultúrát is fejleszteni kell. Mi itt látunk egy komoly piaci rést, ahol a tettek mezejére léptünk. Nem csak a pult, hanem maga a kávégép is az egyedi megjelenés része, hiszen a kávézás a társas érintkezés és a kapcsolatépítés minőségi színtere lehet. Sőt, az esztétikai élményt annyira fontosnak tartjuk, hogy egy formatervező céggel a pultunk megjelenését is egyedileg alakítottuk ki, mert hiszünk abban, hogy így sokkal közvetlenebb lehet a beszélgetés és otthonosabb a hangulat.

– Mivel alapvetően egy irodakiállításon vagyunk, ezért felmerül a kérdés, hogy milyen lehetőségek nyílnak az irodapiacon?

– Az irodapiacon is szeretnénk megjelenni, komplex szolgáltatást nyújtva a leendő partnereinknek. Gondolok itt arra, hogy ha valaki a mi kávégépeinket használja, akkor megfelelő barista képzést is tudunk biztosítani a számára, hogy a gép kezelése valóban élmény legyen. A gép egy eszköz, amelyhez kapcsolódik az emberi tényező is, vagyis ha jól kezeljük a gépet, akkor kiváló kávét fogyaszthatunk, de ha nem értünk hozzá kellőképpen, akkor nem lesz elég egy magas minőségű kávé az igazi #feelthegoosebumps kávéélményhez. A célunk az, hogy megtaláljuk azt az utat, ami valóban a win-win szituációhoz vezet.

– Hol vagytok most jelen Magyarországon?

– Jelenleg több tárgyalásunk van folyamatban, franchise kávézókat is beleértve. A bevásárlóközpontok, az irodaházak és a rendezvények a fejlődő magyar kávézási kultúra kihasználatlan helyszínei, ahol a ma már jelenlévő kávéláncok mellett mindig elférnek az egyedi szolgáltatást nyújtó vállalkozások is.

– Ahogy látjuk, azért a bevásárlóközpontok jól el vannak látva franchise kávézókkal.

– A plázák eltérő kínálattal rendelkeznek,  többnyire a megszokott céges kultúrával rendelkező kávézókat kereshetjük fel. A terveink szerint nem minden üzletben lesz ugyanaz a kávészortiment, vagyis kisebb-nagyobb változatosságot szeretnénk kínálni a vendégeknek, hiszen saját pörkölésű kávénk,  és a Modbar kávégépek változatos és egyedi élményt adhatnak, mindamellett, hogy a vendéget edukálni is tudjuk, természetesen ha ő is partner ebben.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

A kávézás lehet az új irodai élmény

Az OfficeXPO egyik társalgási központjaként is működött a Goosebumps Coffee, ahol nem csak a kávék, de maga a kávégépek és a pult megjelenése, és egyáltalán az egész hangulat minőségi időtöltést és kommunikációs teret biztosított a résztvevők számára. Huszár Ádámmal, a Goosebumps Coffee Lab szakmai vezetőjével beszélgettünk a legújabb kávézási trendekről.

– Az OfficeXPO-n számos fantasztikus stand és installáció jelent meg, bemutatva a 21. század irodatrendjeit, de ugyanígy a Goosebumps kávépult is kitett magáért, igényes díszletek között kávézhattak a résztvevők. De mi is az a Goosebumps?

– A Goosebumps egy életérzés, ami valójában egy olyan komplex projekt, amely a hazai kávézási szokásokat szeretné a minőségi gasztronómia és a társalgási kultúra részévé tenni. Ennek keretében egyrészt a legmodernebb kávégépeket forgalmazzuk, rendezvényekre települünk ki, céges csapatépítőket tartunk, saját kávét forgalmazunk,  illetve a kurzusainkon baristákat is képzünk.

– Mi a hitvallásotok, hogyan lehet jobbá tenni a kávézás élményét?

– Az alapgondolatunk az volt a projekt indításakor, hogy bármilyen rendezvényen megjelentünk korábban, a kávét és a kávészolgáltatást mindig egy szükséges feladatként könyvelték el. Pedig a kávé az egyre magasabb szintre jutó gasztronómia fontos része, ezért magát a kávékultúrát is fejleszteni kell. Mi itt látunk egy komoly piaci rést, ahol a tettek mezejére léptünk. Nem csak a pult, hanem maga a kávégép is az egyedi megjelenés része, hiszen a kávézás a társas érintkezés és a kapcsolatépítés minőségi színtere lehet. Sőt, az esztétikai élményt annyira fontosnak tartjuk, hogy egy formatervező céggel a pultunk megjelenését is egyedileg alakítottuk ki, mert hiszünk abban, hogy így sokkal közvetlenebb lehet a beszélgetés és otthonosabb a hangulat.

– Mivel alapvetően egy irodakiállításon vagyunk, ezért felmerül a kérdés, hogy milyen lehetőségek nyílnak az irodapiacon?

– Az irodapiacon is szeretnénk megjelenni, komplex szolgáltatást nyújtva a leendő partnereinknek. Gondolok itt arra, hogy ha valaki a mi kávégépeinket használja, akkor megfelelő barista képzést is tudunk biztosítani a számára, hogy a gép kezelése valóban élmény legyen. A gép egy eszköz, amelyhez kapcsolódik az emberi tényező is, vagyis ha jól kezeljük a gépet, akkor kiváló kávét fogyaszthatunk, de ha nem értünk hozzá kellőképpen, akkor nem lesz elég egy magas minőségű kávé az igazi #feelthegoosebumps kávéélményhez. A célunk az, hogy megtaláljuk azt az utat, ami valóban a win-win szituációhoz vezet.

– Hol vagytok most jelen Magyarországon?

– Jelenleg több tárgyalásunk van folyamatban, franchise kávézókat is beleértve. A bevásárlóközpontok, az irodaházak és a rendezvények a fejlődő magyar kávézási kultúra kihasználatlan helyszínei, ahol a ma már jelenlévő kávéláncok mellett mindig elférnek az egyedi szolgáltatást nyújtó vállalkozások is.

– Ahogy látjuk, azért a bevásárlóközpontok jól el vannak látva franchise kávézókkal.

– A plázák eltérő kínálattal rendelkeznek,  többnyire a megszokott céges kultúrával rendelkező kávézókat kereshetjük fel. A terveink szerint nem minden üzletben lesz ugyanaz a kávészortiment, vagyis kisebb-nagyobb változatosságot szeretnénk kínálni a vendégeknek, hiszen saját pörkölésű kávénk,  és a Modbar kávégépek változatos és egyedi élményt adhatnak, mindamellett, hogy a vendéget edukálni is tudjuk, természetesen ha ő is partner ebben.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC