X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

A legtudatosabb vásárlókat keresik a plázák

2020. Május 29. Retail
A több mint 20 bevásárlóközpontot birtokló Indotek Group a korlátozások lazításával egy időben egyedi kezdeményezés keretében kívánja felhívni a figyelmet a felelős vásárlás fontosságára: május 29-től egy héten keresztül 17 bevásárlóközpontban, összesen 50 ezer maszkot osztanak ki, illetve egy edukációs kampány keretében keresik a legpéldamutatóbb, legfelelősebb vásárlókat.

Az Indotek Group országszerte 17 bevásárlóközpontban, többek között 4 budapesti, illetve számos megyeszékhelyen található – például a székesfehérvári, a veszprémi, a szegedi és a debreceni – plázában indítja el edukációs célú kampányát, amelynek keretében arra kívánja felhívni a látogatók figyelmét, hogy mind a saját, mind környezetük egészségét tartsák szem előtt a vásárlás során. A kampány első hetében, május 29. és június 6. között a vásárlók körében az említett plázák külön e célból kialakított pontjain összesen közel 50 ezer egészségügyi maszkot osztanak szét.

A kezdeményezés másik alappillére a kampány teljes időszaka alatt – május 29. és június 14. között – zajló nyereményjáték: a vásárlók az egyes plázákhoz tartozó Facebook oldalakon megoszthatják társaikkal azokat az általuk hatékonyan alkalmazott, tudatos és racionális lépéseket, amelyeket betartva a vásárlás minden szempontból felelős formát ölthet, különösen a mostani időszakban. A játék időszakát követően a bevásárlóközpontok kiválasztják a leghasznosabb ötleteket, útmutatásokat, azok ötletgazdái pedig, mint a legtudatosabb vásárlók, értékes nyereményeket vihetnek haza.

„Az ingatlanpiac szereplőinek, valamint a vásárlóknak közös feladata, hogy a koronavírus-járvány miatt bevezetett intézkedések enyhítése nyomán megtalálják azokat a hosszú távon alkalmazható óvintézkedéseket, illetve kialakítsák azokat a vásárlási szokásokat, amelyek mentén a jövőben biztonságos módon látogathatók a bevásárlóközpontok. Egyes korlátozások még hosszabb ideig a mindennapjaink részét képezhetik, így meg kell tanulnunk ezekkel felelősségteljesen együtt élni” mondta el Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketing vezetője.

A koronavírus járvány magyarországi megjelenését követően a kereskedelmi ingatlanok, így a bevásárlóközpontok forgalmát tekintve is erőteljes visszaesés volt érzékelhető. A kritikus időszak az olyan, korábban is elterjedt, de kevésbé fókuszban lévő trendek előtérbe kerülésével járt, mint az e-kereskedelem, ugyanakkor a piac szereplőinek egyöntetű véleménye szerint az offline, személyes jelenléttel zajló vásárlás szerepe továbbra is megkérdőjelezhetetlen.

„Egyértelműen kijelenthető, hogy a koronavírus terjedése, illetve az annak lassítása érdekében bevezetett korlátozások egyik leglátványosabb velejárója a bevásárlóközpontok kiürülése volt, ugyanakkor meglátásunk szerint a plázák jellemző vásárlói rétege már várja, hogy ismét a hagyományos módon járhassa az üzleteket. Az ország vezető plázatulajdonosaként, kötelességünknek érezzük, hogy a vásárlóinkat edukáljuk és támogassuk annak érdekében, hogy biztonságos módon történjen meg a bevásárlóközpontokba történő visszaszokás” – tette hozzá a marketing vezető.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

A legtudatosabb vásárlókat keresik a plázák

A több mint 20 bevásárlóközpontot birtokló Indotek Group a korlátozások lazításával egy időben egyedi kezdeményezés keretében kívánja felhívni a figyelmet a felelős vásárlás fontosságára: május 29-től egy héten keresztül 17 bevásárlóközpontban, összesen 50 ezer maszkot osztanak ki, illetve egy edukációs kampány keretében keresik a legpéldamutatóbb, legfelelősebb vásárlókat.

Az Indotek Group országszerte 17 bevásárlóközpontban, többek között 4 budapesti, illetve számos megyeszékhelyen található – például a székesfehérvári, a veszprémi, a szegedi és a debreceni – plázában indítja el edukációs célú kampányát, amelynek keretében arra kívánja felhívni a látogatók figyelmét, hogy mind a saját, mind környezetük egészségét tartsák szem előtt a vásárlás során. A kampány első hetében, május 29. és június 6. között a vásárlók körében az említett plázák külön e célból kialakított pontjain összesen közel 50 ezer egészségügyi maszkot osztanak szét.

A kezdeményezés másik alappillére a kampány teljes időszaka alatt – május 29. és június 14. között – zajló nyereményjáték: a vásárlók az egyes plázákhoz tartozó Facebook oldalakon megoszthatják társaikkal azokat az általuk hatékonyan alkalmazott, tudatos és racionális lépéseket, amelyeket betartva a vásárlás minden szempontból felelős formát ölthet, különösen a mostani időszakban. A játék időszakát követően a bevásárlóközpontok kiválasztják a leghasznosabb ötleteket, útmutatásokat, azok ötletgazdái pedig, mint a legtudatosabb vásárlók, értékes nyereményeket vihetnek haza.

„Az ingatlanpiac szereplőinek, valamint a vásárlóknak közös feladata, hogy a koronavírus-járvány miatt bevezetett intézkedések enyhítése nyomán megtalálják azokat a hosszú távon alkalmazható óvintézkedéseket, illetve kialakítsák azokat a vásárlási szokásokat, amelyek mentén a jövőben biztonságos módon látogathatók a bevásárlóközpontok. Egyes korlátozások még hosszabb ideig a mindennapjaink részét képezhetik, így meg kell tanulnunk ezekkel felelősségteljesen együtt élni” mondta el Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketing vezetője.

A koronavírus járvány magyarországi megjelenését követően a kereskedelmi ingatlanok, így a bevásárlóközpontok forgalmát tekintve is erőteljes visszaesés volt érzékelhető. A kritikus időszak az olyan, korábban is elterjedt, de kevésbé fókuszban lévő trendek előtérbe kerülésével járt, mint az e-kereskedelem, ugyanakkor a piac szereplőinek egyöntetű véleménye szerint az offline, személyes jelenléttel zajló vásárlás szerepe továbbra is megkérdőjelezhetetlen.

„Egyértelműen kijelenthető, hogy a koronavírus terjedése, illetve az annak lassítása érdekében bevezetett korlátozások egyik leglátványosabb velejárója a bevásárlóközpontok kiürülése volt, ugyanakkor meglátásunk szerint a plázák jellemző vásárlói rétege már várja, hogy ismét a hagyományos módon járhassa az üzleteket. Az ország vezető plázatulajdonosaként, kötelességünknek érezzük, hogy a vásárlóinkat edukáljuk és támogassuk annak érdekében, hogy biztonságos módon történjen meg a bevásárlóközpontokba történő visszaszokás” – tette hozzá a marketing vezető.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC