X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

A Lidl bővítené magyar beszállítói hálózatát

2016. December 15. Retail
Mintegy 220 hazai vállalkozás vett részt a Lidl Magyarország által szervezett beszállítói akadémián, amelynek célja, hogy tovább bővítse magyar beszállítói hálózatát a vállalat.

A Lidl Magyarország Bt. szerdai közleményében felidézte: 2013 márciusában indították a Lidl a magyar beszállítókért programot. A program sikerét mutatja, hogy az elmúlt két és fél évben 154 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, így több mint 400 magyar partner termékei jelentek meg a magyarországi Lidl-áruházakban, 1700 féle magyar termékkel gazdagodott a kínálat, a hazai termékek forgalma pedig 45 százalékkal magasabb, mint a program indulása előtt.

A külpiaci eredmények is javultak, míg egy éve 117 magyar beszállító 289 terméke volt jelen 12 európai országban, jelenleg 135 magyar beszállító 406 féle terméke jut el a Lidl hálózatán keresztül 12 európai országba. A Lidl Magyarország hazai áruházaiban több mint 60 százalékos a magyar termékek aránya, a közlemény szerint ezt az arányt tovább szeretnék növelni.

Az 1930-as években Németországban alapított Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét. Jelenleg több mint 160 áruházzal van jelen országszerte, és csaknem 4000 munkavállalót foglalkoztat.

Média forrás: MTI
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

A Lidl bővítené magyar beszállítói hálózatát

2016. December 15. Retail
Mintegy 220 hazai vállalkozás vett részt a Lidl Magyarország által szervezett beszállítói akadémián, amelynek célja, hogy tovább bővítse magyar beszállítói hálózatát a vállalat.

A Lidl Magyarország Bt. szerdai közleményében felidézte: 2013 márciusában indították a Lidl a magyar beszállítókért programot. A program sikerét mutatja, hogy az elmúlt két és fél évben 154 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, így több mint 400 magyar partner termékei jelentek meg a magyarországi Lidl-áruházakban, 1700 féle magyar termékkel gazdagodott a kínálat, a hazai termékek forgalma pedig 45 százalékkal magasabb, mint a program indulása előtt.

A külpiaci eredmények is javultak, míg egy éve 117 magyar beszállító 289 terméke volt jelen 12 európai országban, jelenleg 135 magyar beszállító 406 féle terméke jut el a Lidl hálózatán keresztül 12 európai országba. A Lidl Magyarország hazai áruházaiban több mint 60 százalékos a magyar termékek aránya, a közlemény szerint ezt az arányt tovább szeretnék növelni.

Az 1930-as években Németországban alapított Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét. Jelenleg több mint 160 áruházzal van jelen országszerte, és csaknem 4000 munkavállalót foglalkoztat.

Média forrás: MTI

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

Hozzászólások: 0 db

A hosszászólások moderálás után jelennek meg, melynek célja a trágár stílusú, más felhasználókat vallási, etnikai, világnézeti, vagy egyéb szempontból sértő, valamint politikai témájú hozzászólások kiszűrése.

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első!

Szóljon hozzá a cikkhez! (kattintásra kinyílik)
iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC