X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

A Procter & Gamble munkatársai bárhol újrateremtik a márkákat és a gyárakat

2020. Május 05.
Lassan kezdjük megszokni a járvány helyzet okozta irodapiaci változásokat, azonban kíváncsiak voltunk rá, hogy az új körülmények miként érintik a szereplőket. 

Több vállalatot is megkerestünk, hogy feltérképezzük a hazai szférát. Ezúttal Krubl Yvettet, a Procter&Gamble RSC Kft. Corporate Communications CE munkatársát kérdeztük a vállalat helyzetéről.

Hogyan tudjátok megtartani a jelen helyzetben a kollégákat? 

Cégkultúránk erős alapot biztosít számunkra, csapatként, családként dolgozunk. Minden tevékenységünk középpontjában a munkavállaló áll, mint legfőbb értékünk.

Van is egy mondásunk miszerint „vegyétek el tőlünk a márkákat, a gyárakat a P&G munkatársak bárhol újrateremtik őket”

Egyéni fejlődési és előrelépési lehetőséget biztosítunk már az első naptól kezdődően. Már 30 éve jelen vagyunk az országban és sokan már a kezdetektől velünk vannak. Mivel a termékkörünk alapvető szükségleteket elégít ki, így a keresletünk ebben az időszakban sem csökken, tehát a jelen helyzetben is maximálisan számítunk a dolgozóinkra.

Milyen átrendeződést vált ki szerinted a vírus okozta gazdasági helyzet a munkaerőpiacon? 

Korai lenne még erről nyilatkozni, ugyanakkor az már látható, hogy a minőségi munkaerő megtartása minden eddiginél fontosabb lesz. Két gyárunk a jelen helyzet ellenére is keres például villamosmérnököket, villanyszerelőket.

 

A vírus hatására a munkavállalók jelentős része már hetek óta otthonról dolgozik.
A Ti esetetekben okozott valamilyen kihívást az átállás?

A home office korábban is a bevált módszereink közé tartozott, akár részmunkaidőben vagy rugalmas munkavégzés mellett is remekül működik. Minden fehérgalléros dolgozónk rendelkezik saját notebookkal, a belső rendszereink és a biztonsági előírásaink pedig lehetővé teszik a feladatok távoli elvégzését, tehát nem volt szükség új folyamat bevezetésére.

Az irodáink április közepe óta egész Közép-Európában zárva tartanak, mert úgy láttuk, hogy kollégáink az otthonról végzett munka mellett tették le voksukat. A Procter&Gamble két magyarországi gyára, a csömöri Hyginett és a P&G Gyöngyös Gyár viszont továbbra is teljes kapacitással és létszámmal működik, ugyanakkor számtalan új intézkedést vezettünk be, melyek mindegyike a biztonságos munkavégzést támogatja.

A gyöngyösi üzemet zónákra osztottuk, melyeket fizikailag is elválasztottunk egymástól. Ezeken belül korlátoztuk a mozgást, hogy ilyen módon is csökkentsük a kontaktusok lehetőségét. A szeparált területeket színkódok jelölik, melyekhez külön bejárat, étkező, mosdók, öltözők és egyéb szociális helyiségek tartoznak, és minden dolgozó kizárólag a saját színkódjához tartozó helyen tartózkodhat. Matricákat helyeztünk el a padlón, hogy ezzel is elősegítsük a munkatársak egymás közötti távolságának megtartását.

A gyárak eddig is kivételesen magas higiéniai elvárásoknak feleltek meg, de most még gyakrabban, speciális tisztítószerekkel takarítjuk az egész területet, különös tekintettel a korlátok óránkénti fertőtlenítésére. A lépcsők alsó és felső végében, valamint a gyártósorok közelében kézfertőtlenítő adagolókat helyeztünk ki, a mosdókban pedig papírtörlőkre cseréltük a levegős kézszárítókat.

A P&G Gyöngyös Gyárban a legtöbb irodai munkavállaló mind a mai napig bejár valamilyen gyakorisággal, a kékgallérosok pedig a normál rend szerint dolgoznak, melyet a vezetőség nagyra értékel.

Mit tudtok tenni jelenleg a dolgozók mentális egészségéért?

Van egy évek óta jól bevált módszerünk, tehát nem volt szükség új bevezetésére. A Vibrant Living névre hallgató HR projekt keretében számos területen támogatjuk a munkatársakat A „Dolgozói Segítő Programmal” például akár személyes, családdal, egészségügyi, pénzügyi vagy mentális egészséggel kapcsolatos kérdésekben is segítünk egy ingyenesen hívható, anonim telefonszámon. 

Ezen kívül több fórumon osztunk meg hasznos tanácsokat, például az otthoni munkaállomás ideális kialakításáról vagy arról, hogy miként építsd fel a saját rendszeredet. Az a célunk, hogy a kollégáink megőrizzék a testi, a lelki és a mentális egészségüket, hogy mind a munkájuk, mind a magánéletük terén jól teljesítsenek.

Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

A Procter & Gamble munkatársai bárhol újrateremtik a márkákat és a gyárakat

Lassan kezdjük megszokni a járvány helyzet okozta irodapiaci változásokat, azonban kíváncsiak voltunk rá, hogy az új körülmények miként érintik a szereplőket. 

Több vállalatot is megkerestünk, hogy feltérképezzük a hazai szférát. Ezúttal Krubl Yvettet, a Procter&Gamble RSC Kft. Corporate Communications CE munkatársát kérdeztük a vállalat helyzetéről.

Hogyan tudjátok megtartani a jelen helyzetben a kollégákat? 

Cégkultúránk erős alapot biztosít számunkra, csapatként, családként dolgozunk. Minden tevékenységünk középpontjában a munkavállaló áll, mint legfőbb értékünk.

Van is egy mondásunk miszerint „vegyétek el tőlünk a márkákat, a gyárakat a P&G munkatársak bárhol újrateremtik őket”

Egyéni fejlődési és előrelépési lehetőséget biztosítunk már az első naptól kezdődően. Már 30 éve jelen vagyunk az országban és sokan már a kezdetektől velünk vannak. Mivel a termékkörünk alapvető szükségleteket elégít ki, így a keresletünk ebben az időszakban sem csökken, tehát a jelen helyzetben is maximálisan számítunk a dolgozóinkra.

Milyen átrendeződést vált ki szerinted a vírus okozta gazdasági helyzet a munkaerőpiacon? 

Korai lenne még erről nyilatkozni, ugyanakkor az már látható, hogy a minőségi munkaerő megtartása minden eddiginél fontosabb lesz. Két gyárunk a jelen helyzet ellenére is keres például villamosmérnököket, villanyszerelőket.

 

A vírus hatására a munkavállalók jelentős része már hetek óta otthonról dolgozik.
A Ti esetetekben okozott valamilyen kihívást az átállás?

A home office korábban is a bevált módszereink közé tartozott, akár részmunkaidőben vagy rugalmas munkavégzés mellett is remekül működik. Minden fehérgalléros dolgozónk rendelkezik saját notebookkal, a belső rendszereink és a biztonsági előírásaink pedig lehetővé teszik a feladatok távoli elvégzését, tehát nem volt szükség új folyamat bevezetésére.

Az irodáink április közepe óta egész Közép-Európában zárva tartanak, mert úgy láttuk, hogy kollégáink az otthonról végzett munka mellett tették le voksukat. A Procter&Gamble két magyarországi gyára, a csömöri Hyginett és a P&G Gyöngyös Gyár viszont továbbra is teljes kapacitással és létszámmal működik, ugyanakkor számtalan új intézkedést vezettünk be, melyek mindegyike a biztonságos munkavégzést támogatja.

A gyöngyösi üzemet zónákra osztottuk, melyeket fizikailag is elválasztottunk egymástól. Ezeken belül korlátoztuk a mozgást, hogy ilyen módon is csökkentsük a kontaktusok lehetőségét. A szeparált területeket színkódok jelölik, melyekhez külön bejárat, étkező, mosdók, öltözők és egyéb szociális helyiségek tartoznak, és minden dolgozó kizárólag a saját színkódjához tartozó helyen tartózkodhat. Matricákat helyeztünk el a padlón, hogy ezzel is elősegítsük a munkatársak egymás közötti távolságának megtartását.

A gyárak eddig is kivételesen magas higiéniai elvárásoknak feleltek meg, de most még gyakrabban, speciális tisztítószerekkel takarítjuk az egész területet, különös tekintettel a korlátok óránkénti fertőtlenítésére. A lépcsők alsó és felső végében, valamint a gyártósorok közelében kézfertőtlenítő adagolókat helyeztünk ki, a mosdókban pedig papírtörlőkre cseréltük a levegős kézszárítókat.

A P&G Gyöngyös Gyárban a legtöbb irodai munkavállaló mind a mai napig bejár valamilyen gyakorisággal, a kékgallérosok pedig a normál rend szerint dolgoznak, melyet a vezetőség nagyra értékel.

Mit tudtok tenni jelenleg a dolgozók mentális egészségéért?

Van egy évek óta jól bevált módszerünk, tehát nem volt szükség új bevezetésére. A Vibrant Living névre hallgató HR projekt keretében számos területen támogatjuk a munkatársakat A „Dolgozói Segítő Programmal” például akár személyes, családdal, egészségügyi, pénzügyi vagy mentális egészséggel kapcsolatos kérdésekben is segítünk egy ingyenesen hívható, anonim telefonszámon. 

Ezen kívül több fórumon osztunk meg hasznos tanácsokat, például az otthoni munkaállomás ideális kialakításáról vagy arról, hogy miként építsd fel a saját rendszeredet. Az a célunk, hogy a kollégáink megőrizzék a testi, a lelki és a mentális egészségüket, hogy mind a munkájuk, mind a magánéletük terén jól teljesítsenek.

Média forrás: nincs megadva

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC