X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

A Prologis rangos európai címet nyert el

2020. Június 09. Raktár
Május 28-án a németországi székhelyű European Real Estate Brand (REB) Institute az „Európa legjelentősebb logisztikai ingatlanmárkája (2020)” címmel ismerte el a Prologis működését. Az REB továbbá idén két régióban (a Benelux-államokban és Kelet-Közép-Európában) is a Prologist nevezte meg a legerősebb logisztikai ingatlanpiaci márkaként.

„A Prologis régiós arculatának kialakításánál azokra a területekre fókuszálunk, amelyek meghatároznak minket és megkülönböztetnek másoktól. E stratégia részeként egy következetesen megvalósított üzenetre összpontosítunk, amely érzelmeken és alapvető értékeken nyugszik. Ez teszi a Prologis márkanevét hitelessé és egyben felismerhetővé. Örömmel tölt el bennünket, hogy regionális partnereink értik ezt, és a Prologist a tisztességgel és a megbízhatósággal azonosítják. Mindez valódi motivációt jelent a számunkra, hogy egy erős és kiemelkedő márkát építsünk a piacon” – mondta Marta Tęsiorowska, a Prologis európai marketing és kommunikációs alelnöke.

„Bebizonyosodott, hogy két éve, a 2018-as jelölésünket követően jó irányba indultunk el. Ez az elismerés is jelzi, hogy belső és külső ügyfeleink magas szintű kiszolgálása mennyire fontos ahhoz, hogy vezető márkaként pozicionáljuk magunkat. A partnereinkkel és munkatársainkkal kialakított, párbeszéden és kölcsönös megértésen alapuló szoros kapcsolatok képezik a Prologis márkastratégiájának legfontosabb elemét. Rendkívül fontos, hogy ne tévesszük szem elől ezeket az alapokat, mivel csak így tudunk olyan fenntartható, innovatív és adatvezérelt megoldásokat biztosítani ügyfeleinknek, amelyek hozzáadott értékkel segítik üzleti tevékenységüket” – tette hozzá Ben Bannatyne, a Prologis Europe elnöke.

Az ingatlanmárkák értékére vonatkozó kutatás a legszélesebb körű empirikus felmérés az európai ingatlanpiacon. Ennek alapján állítják össze az ingatlanfejlesztők, befektetők, közvetítők és integrált ingatlanüzemeltetők Top 100-as európai indexét. Az évente elvégzett felmérés figyelemmel kíséri a fő teljesítménymutatók alakulását, hogy meghatározza a legfontosabb európai ingatlanpiaci vállalkozások piaci pozícióját.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

A Prologis rangos európai címet nyert el

Május 28-án a németországi székhelyű European Real Estate Brand (REB) Institute az „Európa legjelentősebb logisztikai ingatlanmárkája (2020)” címmel ismerte el a Prologis működését. Az REB továbbá idén két régióban (a Benelux-államokban és Kelet-Közép-Európában) is a Prologist nevezte meg a legerősebb logisztikai ingatlanpiaci márkaként.

„A Prologis régiós arculatának kialakításánál azokra a területekre fókuszálunk, amelyek meghatároznak minket és megkülönböztetnek másoktól. E stratégia részeként egy következetesen megvalósított üzenetre összpontosítunk, amely érzelmeken és alapvető értékeken nyugszik. Ez teszi a Prologis márkanevét hitelessé és egyben felismerhetővé. Örömmel tölt el bennünket, hogy regionális partnereink értik ezt, és a Prologist a tisztességgel és a megbízhatósággal azonosítják. Mindez valódi motivációt jelent a számunkra, hogy egy erős és kiemelkedő márkát építsünk a piacon” – mondta Marta Tęsiorowska, a Prologis európai marketing és kommunikációs alelnöke.

„Bebizonyosodott, hogy két éve, a 2018-as jelölésünket követően jó irányba indultunk el. Ez az elismerés is jelzi, hogy belső és külső ügyfeleink magas szintű kiszolgálása mennyire fontos ahhoz, hogy vezető márkaként pozicionáljuk magunkat. A partnereinkkel és munkatársainkkal kialakított, párbeszéden és kölcsönös megértésen alapuló szoros kapcsolatok képezik a Prologis márkastratégiájának legfontosabb elemét. Rendkívül fontos, hogy ne tévesszük szem elől ezeket az alapokat, mivel csak így tudunk olyan fenntartható, innovatív és adatvezérelt megoldásokat biztosítani ügyfeleinknek, amelyek hozzáadott értékkel segítik üzleti tevékenységüket” – tette hozzá Ben Bannatyne, a Prologis Europe elnöke.

Az ingatlanmárkák értékére vonatkozó kutatás a legszélesebb körű empirikus felmérés az európai ingatlanpiacon. Ennek alapján állítják össze az ingatlanfejlesztők, befektetők, közvetítők és integrált ingatlanüzemeltetők Top 100-as európai indexét. Az évente elvégzett felmérés figyelemmel kíséri a fő teljesítménymutatók alakulását, hogy meghatározza a legfontosabb európai ingatlanpiaci vállalkozások piaci pozícióját.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC