X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

A siker kulcsa: Steve Jobs agyserkentő gyakorlata hat lépésben

2017. Március 20.
Még „Mr. kreatív gondolkodás” -nak is szüksége volt egy kis agytornára ahhoz, hogy innovatív ötleteket produkáljon. A következő technika segít abban, hogy sikeresebbek legyünk az életben és a munkában is!

A hatalmas ötletek születéséhez a gyors gondolkodás és reakcióidő a kulcs. Egy innovátornak nincs ideje elmerengeni a dolgok alakulásán, egyszerűen látnia kell, hogy mi, hogyan fog történni. Ehhez a képességhez pedig az agyat fitten kell tartani. Steve Jobs a tudatos meditáció lépéseit használt fel munkája során, mely segített neki a fejlődésben. Ez a meditáció a Zen buddhizmus és Taoizmus tanításain alapul, olyan óriáscégek is alkalmazzák, mint a Google, a General Mills, a Target és a Ford.

 

A meditáció a következő hat lépésből áll:

1. lépés

Üljünk le törökülésben egy csendes, félreeső helyen. Érdemes egy lapos párnát magunk alá tenni, hogy csökkentsük a gerinc terhelését. Kezdjünk el mélyeket lélegezni!

2. lépés

Csukjuk be a szemünket és próbáljunk koncentrálni a belső mentális monológunkra. Ezek azok a gondolatfolyamok, melyek folyamatosan a fejünkben keringenek, legyen az munka, család, vagy hogy mit láttunk tegnap este a moziban. Ezt a zűrzavart egyelőre ne állítsd meg, folytasd a témák közti ugrálást. Ismételjük ezt a gyakorlatot öt percig naponta, egy héten keresztül.

3. lépés

Ha már jól megy a gondolatfolyam feltárása, kicsit próbáljuk meg csillapítani azt. Bár még mindig nem teljesen nyugtatjuk le a forgószélszerű gondolatainkat, de kezdjünk el átváltani a lassabb gondolkodásra. Egyszerűen csak figyeljünk és érzékeljünk.  

4. lépés

Ahogyan lelassítjuk a belső pörgést, úgy tör elő a nyugalom és a higgadtabb gondolkodás. Ha nehezen megy, képzeljük el egy ökröt (mely a lassúságot szimbolizálja), ahogyan komótosan lépeget egy végtelen hosszúságú úton – ettől az elménk is garantáltan megnyugszik majd!

5. lépés

Miután megbékéltünk a zűrzavarral és elkezdtünk koncentrálni, azt érezük majd, hogy a légzésünk lelassul, az érzékeink felerősödnek – Steve Jobs állítólag még a vérkeringését is érezte ilyenkor. És amikor kinyitjuk a szemünket, egy teljesen más, megváltozott világ tárul majd elénk. Olyan dolgokat vehetünk észre, melyeket előtte még soha, hiába voltak az orrunk előtt.

6. lépés

Való igaz, jó sokáig tart, hogy elérjük ezt a szintet. Ha sokat gyakoroljuk a fentebbi lépéseket, akkor egy idő után az időtlenséget is megtapasztalhatjuk meditáció közben! De nem ez a fontos, hanem a gyakorlat előnyei:

- Megszabadít a stressztől, az akadályok többé nem lesznek terhesek.

- Az álmatlanság a múlté! A rendszeres gyakorlás mellett 2-3 másodperc is elég lesz ahhoz, hogy lecsillapítsuk a kavargó gondolatokat és álomba merüljünk.  

- Végezetül, képesek leszünk tisztábban gondolkodni és az igazán fontos dolgokra koncentrálni.

 

Szerintünk érdemes kipróbálni!

Média forrás:
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

A siker kulcsa: Steve Jobs agyserkentő gyakorlata hat lépésben

Még „Mr. kreatív gondolkodás” -nak is szüksége volt egy kis agytornára ahhoz, hogy innovatív ötleteket produkáljon. A következő technika segít abban, hogy sikeresebbek legyünk az életben és a munkában is!

A hatalmas ötletek születéséhez a gyors gondolkodás és reakcióidő a kulcs. Egy innovátornak nincs ideje elmerengeni a dolgok alakulásán, egyszerűen látnia kell, hogy mi, hogyan fog történni. Ehhez a képességhez pedig az agyat fitten kell tartani. Steve Jobs a tudatos meditáció lépéseit használt fel munkája során, mely segített neki a fejlődésben. Ez a meditáció a Zen buddhizmus és Taoizmus tanításain alapul, olyan óriáscégek is alkalmazzák, mint a Google, a General Mills, a Target és a Ford.

 

A meditáció a következő hat lépésből áll:

1. lépés

Üljünk le törökülésben egy csendes, félreeső helyen. Érdemes egy lapos párnát magunk alá tenni, hogy csökkentsük a gerinc terhelését. Kezdjünk el mélyeket lélegezni!

2. lépés

Csukjuk be a szemünket és próbáljunk koncentrálni a belső mentális monológunkra. Ezek azok a gondolatfolyamok, melyek folyamatosan a fejünkben keringenek, legyen az munka, család, vagy hogy mit láttunk tegnap este a moziban. Ezt a zűrzavart egyelőre ne állítsd meg, folytasd a témák közti ugrálást. Ismételjük ezt a gyakorlatot öt percig naponta, egy héten keresztül.

3. lépés

Ha már jól megy a gondolatfolyam feltárása, kicsit próbáljuk meg csillapítani azt. Bár még mindig nem teljesen nyugtatjuk le a forgószélszerű gondolatainkat, de kezdjünk el átváltani a lassabb gondolkodásra. Egyszerűen csak figyeljünk és érzékeljünk.  

4. lépés

Ahogyan lelassítjuk a belső pörgést, úgy tör elő a nyugalom és a higgadtabb gondolkodás. Ha nehezen megy, képzeljük el egy ökröt (mely a lassúságot szimbolizálja), ahogyan komótosan lépeget egy végtelen hosszúságú úton – ettől az elménk is garantáltan megnyugszik majd!

5. lépés

Miután megbékéltünk a zűrzavarral és elkezdtünk koncentrálni, azt érezük majd, hogy a légzésünk lelassul, az érzékeink felerősödnek – Steve Jobs állítólag még a vérkeringését is érezte ilyenkor. És amikor kinyitjuk a szemünket, egy teljesen más, megváltozott világ tárul majd elénk. Olyan dolgokat vehetünk észre, melyeket előtte még soha, hiába voltak az orrunk előtt.

6. lépés

Való igaz, jó sokáig tart, hogy elérjük ezt a szintet. Ha sokat gyakoroljuk a fentebbi lépéseket, akkor egy idő után az időtlenséget is megtapasztalhatjuk meditáció közben! De nem ez a fontos, hanem a gyakorlat előnyei:

- Megszabadít a stressztől, az akadályok többé nem lesznek terhesek.

- Az álmatlanság a múlté! A rendszeres gyakorlás mellett 2-3 másodperc is elég lesz ahhoz, hogy lecsillapítsuk a kavargó gondolatokat és álomba merüljünk.  

- Végezetül, képesek leszünk tisztábban gondolkodni és az igazán fontos dolgokra koncentrálni.

 

Szerintünk érdemes kipróbálni!

Média forrás:

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

Hozzászólások: 0 db

A hosszászólások moderálás után jelennek meg, melynek célja a trágár stílusú, más felhasználókat vallási, etnikai, világnézeti, vagy egyéb szempontból sértő, valamint politikai témájú hozzászólások kiszűrése.

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első!

Szóljon hozzá a cikkhez! (kattintásra kinyílik)
iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC