X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Amway: 8,8 milliárd dollárnyi terméket forgalmaztak 2018-ban

2019. Február 19. Retail
A világ legnagyobb közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalata, az Amway 2018-ban 8,8 milliárd dolláros forgalmat ért el nemzetközi szinten, ami két százalékos növekedést jelent a 2017-es adatokhoz képest. A növekedés fő motorját az Amway több vezető piaca, így Kína, az Egyesült Államok, Thaiföld és India adta.  

„Az Amway globális forgalmának növekedése annak köszönhető, hogy kiemelt figyelmet fordítunk arra az élményre, amelyet a márka termékeinek vásárlása, értékesítése és használata jelent az Amway üzleti vállalkozók és vevőik számára” - mondta Steve Van Andel, az Amway társelnöke. „A jövőben további beruházásokat tervezünk annak érdekében, hogy minden lehetőséget megadjunk üzleti vállalkozóinknak a sikerhez.”

Az Amway a forgalom növekedését a digitális eszközök és a mobil alkalmazások területén végzett jelentős beruházásoknak, valamint a termékfejlesztéseknek tulajdonítja, melyek segítséget nyújtottak az Amway üzleti vállalkozók számára még több vásárló eléréséhez és megtartásához. Ezek a fejlesztések még jobban kibővítik az e-kereskedelmi lehetőségeket és a közösségi médiában való értékesítést, további termékeket kapcsolnak a digitális élményekhez, valamint lehetővé teszik újabb táplálkozási és szépségápolási termékek személyre szabását.

Az e-kereskedelem területén végzett beruházások eredményei Kínában a leglátványosabbak, mely az Amway legnagyobb piaca és vezető szerepet tölt be a vállalat digitális innovációiban is. 2018-ban az Amway kínai leányvállalatánál a forgalom 70 százalékát a mobil eszközökről leadott megrendelések tették ki. „Az Amway jól profitál az e-kereskedelem globális térhódításából” - jelentette ki Doug DeVos, az Amway társelnöke. „A lendület megmarad, egyre több anyagi forrást fordítunk a digitális és innovatív termékekre, és a jövőre nézve is egészséges, egyenletes növekedést prognosztizálunk.”

Ami a 2019-es és további terveket illeti, az Amway még nagyobb összeget fordít a digitális és termékinnovációra, valamint olyan adatokra és elemzésekre, melyek részletesebb tájékoztatással segítik az Amway vállalkozókat üzletük bővítésében. A vállalat tovább bővíti az e-kereskedelmi lehetőségeket, kiterjeszti a táplálkozási termékek nyomon követhetőségét, még több személyre szabható termékkel és megoldással jelentkezik, valamint globális tevékenységeinek irányításával beruházásait és erőforrásait a cég stratégiai irányvonalához igazítja.

„Az Amway célja, hogy hozzásegítse az embereket saját vállalkozásuk építéséhez, most minden eddiginél aktuálisabb” - hangoztatta Milind Pant, az Amway vezérigazgatója. „A vállalkozói létforma világszerte egyre népszerűbb. Az Amway továbbra is vállalkozás indítására bátorít szenvedélyre és emberközpontúságra épülő filozófiájával, melyet a vállalat és az üzleti vállalkozók képviselnek nap, mint nap.”

Az Amway tíz legnagyobb piaca között megtalálható Kína, Korea, az Egyesült Államok, Japán, Thaiföld, Tajvan, India, Oroszország, Malajzia és Olaszország. Korea, Oroszország és Malajzia az előző évivel azonos értékesítési eredményeket ért el. Japánban és Tajvanban kismértékű csökkenés volt tapasztalható.

Fotó:  Cineberg / shutterstock.com

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Amway: 8,8 milliárd dollárnyi terméket forgalmaztak 2018-ban

2019. Február 19. Retail
A világ legnagyobb közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalata, az Amway 2018-ban 8,8 milliárd dolláros forgalmat ért el nemzetközi szinten, ami két százalékos növekedést jelent a 2017-es adatokhoz képest. A növekedés fő motorját az Amway több vezető piaca, így Kína, az Egyesült Államok, Thaiföld és India adta.  

„Az Amway globális forgalmának növekedése annak köszönhető, hogy kiemelt figyelmet fordítunk arra az élményre, amelyet a márka termékeinek vásárlása, értékesítése és használata jelent az Amway üzleti vállalkozók és vevőik számára” - mondta Steve Van Andel, az Amway társelnöke. „A jövőben további beruházásokat tervezünk annak érdekében, hogy minden lehetőséget megadjunk üzleti vállalkozóinknak a sikerhez.”

Az Amway a forgalom növekedését a digitális eszközök és a mobil alkalmazások területén végzett jelentős beruházásoknak, valamint a termékfejlesztéseknek tulajdonítja, melyek segítséget nyújtottak az Amway üzleti vállalkozók számára még több vásárló eléréséhez és megtartásához. Ezek a fejlesztések még jobban kibővítik az e-kereskedelmi lehetőségeket és a közösségi médiában való értékesítést, további termékeket kapcsolnak a digitális élményekhez, valamint lehetővé teszik újabb táplálkozási és szépségápolási termékek személyre szabását.

Az e-kereskedelem területén végzett beruházások eredményei Kínában a leglátványosabbak, mely az Amway legnagyobb piaca és vezető szerepet tölt be a vállalat digitális innovációiban is. 2018-ban az Amway kínai leányvállalatánál a forgalom 70 százalékát a mobil eszközökről leadott megrendelések tették ki. „Az Amway jól profitál az e-kereskedelem globális térhódításából” - jelentette ki Doug DeVos, az Amway társelnöke. „A lendület megmarad, egyre több anyagi forrást fordítunk a digitális és innovatív termékekre, és a jövőre nézve is egészséges, egyenletes növekedést prognosztizálunk.”

Ami a 2019-es és további terveket illeti, az Amway még nagyobb összeget fordít a digitális és termékinnovációra, valamint olyan adatokra és elemzésekre, melyek részletesebb tájékoztatással segítik az Amway vállalkozókat üzletük bővítésében. A vállalat tovább bővíti az e-kereskedelmi lehetőségeket, kiterjeszti a táplálkozási termékek nyomon követhetőségét, még több személyre szabható termékkel és megoldással jelentkezik, valamint globális tevékenységeinek irányításával beruházásait és erőforrásait a cég stratégiai irányvonalához igazítja.

„Az Amway célja, hogy hozzásegítse az embereket saját vállalkozásuk építéséhez, most minden eddiginél aktuálisabb” - hangoztatta Milind Pant, az Amway vezérigazgatója. „A vállalkozói létforma világszerte egyre népszerűbb. Az Amway továbbra is vállalkozás indítására bátorít szenvedélyre és emberközpontúságra épülő filozófiájával, melyet a vállalat és az üzleti vállalkozók képviselnek nap, mint nap.”

Az Amway tíz legnagyobb piaca között megtalálható Kína, Korea, az Egyesült Államok, Japán, Thaiföld, Tajvan, India, Oroszország, Malajzia és Olaszország. Korea, Oroszország és Malajzia az előző évivel azonos értékesítési eredményeket ért el. Japánban és Tajvanban kismértékű csökkenés volt tapasztalható.

Fotó:  Cineberg / shutterstock.com

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC