X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

ÁRKÁD Bevásárlóközpont nagy Shopping napja sikeres volt!

2013. November 04. Retail
B. Anitának, egy 34 éves budapesti családanyának volt szerencséje elkölteni egy nap alatt 5 millió Ft értékű ÁRKÁD vásárlási utalványt. Temérdek ruhával, cipővel, játékkal és egy külföldi nyaralással gazdagodott ő és a kedves családja.

Mielőtt a maratoni bevásárlásra indult, gondosan fel is készült a különleges napra, hisz a nagy napon fotósok, televíziósok kísérték őt üzletről üzletre. Anita frizuráját BioHair Hajvágószalon,  sminkjét pedig Parfüméria Douglas üzlet készítette.

Nyertesünk a bevásárlás minden pillanatát élvezte, és megválaszolta a nagy kérdést: igen, el lehet költeni egy nap alatt 5 milliót!

S hogy mire? Anita 9 db alkalmi ruhára, 53 db cipőre, 86 db fehérneműre, 60 különböző élelmiszerre, 46 db gyerekruhára, 51 db játékra, 9 db kabátra, 19 db kiegészítőre, 3 db szemüvegre, 4 db könyvre, 36 db műszaki cikkre, 19 db nadrágra, 9 db óra/ékszerre, 47 db papír írószerre, 66 db felső ruházatra, 15 db szépségápolási termékre, 5 db táskára és 1 db külföldi utazásra költötte nyereményét, így összesen 538 db terméknek lett boldog tulajdonosa – mindezt egy nap alatt!

Az üzletek pedig, akiket nyertesünk választott: 576Kbyte, Adidas, C&A, Calzedonia, Camaïeu, Charm, Deichmann, Douglas, DressBox, dm, GAP, Griff, H&M, Hervis, Humanic, Interspar, Játéksziget, KES Papír, Kibabaya Store, Levi’s, Libri, Mayo Chix, Media Markt, Neckermann, New Yorker, Nike, Óraszalon, Orex, Orsay, Promod, Puma, Reno, Reserved, Salamander, Saxoo London, Skiny, Sony Center, Tamaris, Telenor, Tezenis, The Shoe Shop, Tom Tailor, Vision Express, X-Class.

Média forrás: ECE PR
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

ÁRKÁD Bevásárlóközpont nagy Shopping napja sikeres volt!

B. Anitának, egy 34 éves budapesti családanyának volt szerencséje elkölteni egy nap alatt 5 millió Ft értékű ÁRKÁD vásárlási utalványt. Temérdek ruhával, cipővel, játékkal és egy külföldi nyaralással gazdagodott ő és a kedves családja.

Mielőtt a maratoni bevásárlásra indult, gondosan fel is készült a különleges napra, hisz a nagy napon fotósok, televíziósok kísérték őt üzletről üzletre. Anita frizuráját BioHair Hajvágószalon,  sminkjét pedig Parfüméria Douglas üzlet készítette.

Nyertesünk a bevásárlás minden pillanatát élvezte, és megválaszolta a nagy kérdést: igen, el lehet költeni egy nap alatt 5 milliót!

S hogy mire? Anita 9 db alkalmi ruhára, 53 db cipőre, 86 db fehérneműre, 60 különböző élelmiszerre, 46 db gyerekruhára, 51 db játékra, 9 db kabátra, 19 db kiegészítőre, 3 db szemüvegre, 4 db könyvre, 36 db műszaki cikkre, 19 db nadrágra, 9 db óra/ékszerre, 47 db papír írószerre, 66 db felső ruházatra, 15 db szépségápolási termékre, 5 db táskára és 1 db külföldi utazásra költötte nyereményét, így összesen 538 db terméknek lett boldog tulajdonosa – mindezt egy nap alatt!

Az üzletek pedig, akiket nyertesünk választott: 576Kbyte, Adidas, C&A, Calzedonia, Camaïeu, Charm, Deichmann, Douglas, DressBox, dm, GAP, Griff, H&M, Hervis, Humanic, Interspar, Játéksziget, KES Papír, Kibabaya Store, Levi’s, Libri, Mayo Chix, Media Markt, Neckermann, New Yorker, Nike, Óraszalon, Orex, Orsay, Promod, Puma, Reno, Reserved, Salamander, Saxoo London, Skiny, Sony Center, Tamaris, Telenor, Tezenis, The Shoe Shop, Tom Tailor, Vision Express, X-Class.

Média forrás: ECE PR

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC