X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Az ACG a tavalyi nyereményeső után kicsit belassít

2018. Május 16.
2017-ben szinte minden ragos versenyt megnyert az ügynökség, amit csak lehetett. Az Év Irodája 2017 nyertese a korábbi években versenyzésre szánt költségvetésének mindössze egyharmadát költi idén versenynevezésekre.

„A tavalyi év a nagy változások és a sikerek éve volt az ACG-ben. 2017-ben szinte minden elnyerhető címet elhoztunk: Év Ügynöksége lettünk az Arany Pengén, vezetjük az M+ listát, valamint a független és a hatékonysági allistákat is, emellett a független ügynökségek között elsők vagyunk az EFFIEhatékonysági világranglistáján, új székházunkat pedig Az Év Irodájának választották. Mindez óriási öröm és büszkeség, de nem kényelmesedtünk el tőle. Miközben új székházba költöztünk, a hatékony és tökéletesen integrált működés érdekében komoly szervezeti átalakításokba kezdtünk. Folyamatosan bővítjük szakmai kompetenciáinkat, új divíziókat nyitunk, és csapatunk nagyszerű szakemberekkel bővült, ami nagy lendületet adott az egész ügynökségnek, így 2018 számunkra egyértelműen a megújulásról és a szakmai fejlődésről szól” – nyilatkozta Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség ügyvezetője.

Nagy László kreatívigazgató szerint: „továbbra is fontosak a megmérettetések, a díjak és a belőlük fakadó listahelyezések, de ebben az állandóan változó környezetben talán mindennél fontosabb a jövőbe látás, az átalakulás képessége. Mindkettő komoly költségvetést igényel, és mi – kicsit a versenyzés rovására – most a megújulást és a fejlődést helyeztük fókuszba, erre fordítjuk a lehető legtöbb anyagi forrásunkat. Azt valljuk, hogy a jó szakemberek megtartásához, a tehetséges fiatalok bevonzásához új recept kell: a díjak mellett a kiemelkedő szakmai környezet és a folyamatosan megújuló tudásbázis mára elengedhetetlen.”

Az átcsoportosításoknak köszönhetően az ACG minden eddiginél nagyobb kontingenst akkreditál idén a szakmai szempontból legrangosabb Cannes-i Reklámfesztiválra, ahová Nagy László kreatívigazgató vezetésével 8 főt küldenek (5 kreatív és 3 stratégai, illetve client service szakembert). Emellett nagyobb csapatokat delegálnak elismert nemzetközi és hazai fesztiválokra, köztük a BrainBarra is – utóbbival közösen ráadásul Mastermind Sessions néven idén új nemzetközi szintű szakmai képzési programot hoztak létre.

A döntés az ügynökség managementje szerint abban is segíti az ACG-t, hogy középtávú terveivel összhangban a jövőben tovább bővítse inkubációs programjait, a Brain Bar és a Krea Kortárs Művészeti Iskola partnereként erősítse az oktatás színvonalát, és ezáltal növelje a hazai reklámszakma érdekérvényesítő képességét.

 

Média forrás: mediapiac.com
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Az ACG a tavalyi nyereményeső után kicsit belassít

2017-ben szinte minden ragos versenyt megnyert az ügynökség, amit csak lehetett. Az Év Irodája 2017 nyertese a korábbi években versenyzésre szánt költségvetésének mindössze egyharmadát költi idén versenynevezésekre.

„A tavalyi év a nagy változások és a sikerek éve volt az ACG-ben. 2017-ben szinte minden elnyerhető címet elhoztunk: Év Ügynöksége lettünk az Arany Pengén, vezetjük az M+ listát, valamint a független és a hatékonysági allistákat is, emellett a független ügynökségek között elsők vagyunk az EFFIEhatékonysági világranglistáján, új székházunkat pedig Az Év Irodájának választották. Mindez óriási öröm és büszkeség, de nem kényelmesedtünk el tőle. Miközben új székházba költöztünk, a hatékony és tökéletesen integrált működés érdekében komoly szervezeti átalakításokba kezdtünk. Folyamatosan bővítjük szakmai kompetenciáinkat, új divíziókat nyitunk, és csapatunk nagyszerű szakemberekkel bővült, ami nagy lendületet adott az egész ügynökségnek, így 2018 számunkra egyértelműen a megújulásról és a szakmai fejlődésről szól” – nyilatkozta Blaskó Nikolett, az ACG Reklámügynökség ügyvezetője.

Nagy László kreatívigazgató szerint: „továbbra is fontosak a megmérettetések, a díjak és a belőlük fakadó listahelyezések, de ebben az állandóan változó környezetben talán mindennél fontosabb a jövőbe látás, az átalakulás képessége. Mindkettő komoly költségvetést igényel, és mi – kicsit a versenyzés rovására – most a megújulást és a fejlődést helyeztük fókuszba, erre fordítjuk a lehető legtöbb anyagi forrásunkat. Azt valljuk, hogy a jó szakemberek megtartásához, a tehetséges fiatalok bevonzásához új recept kell: a díjak mellett a kiemelkedő szakmai környezet és a folyamatosan megújuló tudásbázis mára elengedhetetlen.”

Az átcsoportosításoknak köszönhetően az ACG minden eddiginél nagyobb kontingenst akkreditál idén a szakmai szempontból legrangosabb Cannes-i Reklámfesztiválra, ahová Nagy László kreatívigazgató vezetésével 8 főt küldenek (5 kreatív és 3 stratégai, illetve client service szakembert). Emellett nagyobb csapatokat delegálnak elismert nemzetközi és hazai fesztiválokra, köztük a BrainBarra is – utóbbival közösen ráadásul Mastermind Sessions néven idén új nemzetközi szintű szakmai képzési programot hoztak létre.

A döntés az ügynökség managementje szerint abban is segíti az ACG-t, hogy középtávú terveivel összhangban a jövőben tovább bővítse inkubációs programjait, a Brain Bar és a Krea Kortárs Művészeti Iskola partnereként erősítse az oktatás színvonalát, és ezáltal növelje a hazai reklámszakma érdekérvényesítő képességét.

 

Média forrás: mediapiac.com

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC