X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Az egészség-szépség ipar nyomul a retail szektorban. Magyarországon is izmosodik

2018. December 06. Retail
A kiskereskedelmi üzlethelységek iránti kereslet továbbra is jelentős lesz számos kulcsfontosságú piacon az elkövetkező öt évben, az egészség- és szépségipari szektor termékeit kínáló boltok területe nő majd a legnagyobb mértékben a világ vezető ingatlan-tanácsadója, a CBRE szerint.

A CBRE legfrissebb elemzése hat fő kiskereskedelmi piacot vizsgál; a kínait, az amerikait, a spanyolt, a németet, az olaszt és a britet, és a következő öt évre a kiskereskedelmi területekre vonatkozó bővítési keresletet ezen négy kulcsfontosságú területen azonosítja: Élelmiszer, Ruházat és lábbeli, Egészség- és szépség, Otthon és kert.

A CBRE előrejelzése szerint az egészség- és szépségipari termékeket kínáló cégek térigényének növekedése meghaladja a többi iparágét Kínában (+8,1%), Németországban (+4,5%), Olaszországban (+4,2%), az Egyesült Királyságban (+1,7%), az Egyesült Államokban (+1,6%) és Spanyolországban (+1,1%). Az ágazaton belüli növekedést továbbra is a technológia és az innováció táplálja majd, amelyet a magukra egyre többet költő fogyasztók keresletének növekedése hajthat.

"A technológia, az innováció és a közösségi média eddig is kulcsfontosságú szerepet játszott az Egészség- és szépség szektor sikerében, és az elkövetkező években továbbra is szerves részét képezi a stratégiájának. Úgy látjuk, hogy a márkák bevezetik a virtuális make-up képernyőket, amelyek lehetővé teszik a fogyasztók számára, hogy megtekinthessék, hogyan néznek ki, mielőtt elkötelezik magukat a vásárlás mellett, egyúttal olyan élményt hozva létre, amely a fogyasztókat az üzletbe vonzza. Az ágazatban a márkák egyesítik a többcsatornás megközelítést a közösségi média hálózataikkal és üzlethelyiségekkel. Azt is látjuk, hogy egyes márkák arra használják a közösségi média profiljaik elemzését, hogy bérleti stratégiájukat finomítsák." – nyilatkozta Natasha Patel, CBRE globális kiskereskedelmi kutatási igazgatója.

Az adatok azt jelzik, hogy az Otthon- és kert szektor jelentős térigény-növekedést fog produkálni – Kínában például további 20,4%-ra lesz szüksége, de Spanyolországban (2,3%), Olaszországban (1,2%) és Németországban (0,8%) is növekszik a szektor kereskedelmi területe. Az Ruházat- és lábbeli, illetve Élelmiszer kategóriák területei várhatóan kisebb mértékben fognak növekedni számos piacon - Európában leginkább Spanyolországban - (+2,2%, illetve +1,2%) -kal nőhet a területük.

"Habár a kiskereskedelmi piac átalakulóban van, az üzlethelyiség továbbra is az ügyfelek megszerzésének, megtartásának és bevételének alapvető mozgatórugója. Kutatásaink azt mutatják, hogy az online értékesítés növekedése ellenére a fogyasztók kedvelik a többcsatornás kiskereskedelmi élményt, és továbbra is az üzlethelyiségeket használják az inspiráció, tanulás, a tesztelés és az elkötelezettség elérésére.” – tette hozzá David Close, a CBRE európai bérlői tranzakciók részlegének vezetője.

A magyar kiskereskedelem trendjei

"Úgy látjuk, hogy a nemzetközihez hasonló trendek láthatók Magyarországon is: számos jelentős online kiskereskedő, mint például a Notino, a Mall.hu és az ALZA.hu is megjelentek a hazai piacon az elmúlt két évben. Itthon az Egészség- és Szépség szegmens bővülése meghaladta a kiskereskedelem átlagos növekedését és a piacra belépő 24, új multinacionális hálózatból 4 (az NYX, az Inglot, a Jo Malone és Notino) is ebbe a szegmensbe tartozik” – tette hozzá Csörgő Anita, a CBRE Magyarország kiskereskedelemért felelős vezetője.

Fotó: AlikeYou / shutterstock.com

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Az egészség-szépség ipar nyomul a retail szektorban. Magyarországon is izmosodik

A kiskereskedelmi üzlethelységek iránti kereslet továbbra is jelentős lesz számos kulcsfontosságú piacon az elkövetkező öt évben, az egészség- és szépségipari szektor termékeit kínáló boltok területe nő majd a legnagyobb mértékben a világ vezető ingatlan-tanácsadója, a CBRE szerint.

A CBRE legfrissebb elemzése hat fő kiskereskedelmi piacot vizsgál; a kínait, az amerikait, a spanyolt, a németet, az olaszt és a britet, és a következő öt évre a kiskereskedelmi területekre vonatkozó bővítési keresletet ezen négy kulcsfontosságú területen azonosítja: Élelmiszer, Ruházat és lábbeli, Egészség- és szépség, Otthon és kert.

A CBRE előrejelzése szerint az egészség- és szépségipari termékeket kínáló cégek térigényének növekedése meghaladja a többi iparágét Kínában (+8,1%), Németországban (+4,5%), Olaszországban (+4,2%), az Egyesült Királyságban (+1,7%), az Egyesült Államokban (+1,6%) és Spanyolországban (+1,1%). Az ágazaton belüli növekedést továbbra is a technológia és az innováció táplálja majd, amelyet a magukra egyre többet költő fogyasztók keresletének növekedése hajthat.

"A technológia, az innováció és a közösségi média eddig is kulcsfontosságú szerepet játszott az Egészség- és szépség szektor sikerében, és az elkövetkező években továbbra is szerves részét képezi a stratégiájának. Úgy látjuk, hogy a márkák bevezetik a virtuális make-up képernyőket, amelyek lehetővé teszik a fogyasztók számára, hogy megtekinthessék, hogyan néznek ki, mielőtt elkötelezik magukat a vásárlás mellett, egyúttal olyan élményt hozva létre, amely a fogyasztókat az üzletbe vonzza. Az ágazatban a márkák egyesítik a többcsatornás megközelítést a közösségi média hálózataikkal és üzlethelyiségekkel. Azt is látjuk, hogy egyes márkák arra használják a közösségi média profiljaik elemzését, hogy bérleti stratégiájukat finomítsák." – nyilatkozta Natasha Patel, CBRE globális kiskereskedelmi kutatási igazgatója.

Az adatok azt jelzik, hogy az Otthon- és kert szektor jelentős térigény-növekedést fog produkálni – Kínában például további 20,4%-ra lesz szüksége, de Spanyolországban (2,3%), Olaszországban (1,2%) és Németországban (0,8%) is növekszik a szektor kereskedelmi területe. Az Ruházat- és lábbeli, illetve Élelmiszer kategóriák területei várhatóan kisebb mértékben fognak növekedni számos piacon - Európában leginkább Spanyolországban - (+2,2%, illetve +1,2%) -kal nőhet a területük.

"Habár a kiskereskedelmi piac átalakulóban van, az üzlethelyiség továbbra is az ügyfelek megszerzésének, megtartásának és bevételének alapvető mozgatórugója. Kutatásaink azt mutatják, hogy az online értékesítés növekedése ellenére a fogyasztók kedvelik a többcsatornás kiskereskedelmi élményt, és továbbra is az üzlethelyiségeket használják az inspiráció, tanulás, a tesztelés és az elkötelezettség elérésére.” – tette hozzá David Close, a CBRE európai bérlői tranzakciók részlegének vezetője.

A magyar kiskereskedelem trendjei

"Úgy látjuk, hogy a nemzetközihez hasonló trendek láthatók Magyarországon is: számos jelentős online kiskereskedő, mint például a Notino, a Mall.hu és az ALZA.hu is megjelentek a hazai piacon az elmúlt két évben. Itthon az Egészség- és Szépség szegmens bővülése meghaladta a kiskereskedelem átlagos növekedését és a piacra belépő 24, új multinacionális hálózatból 4 (az NYX, az Inglot, a Jo Malone és Notino) is ebbe a szegmensbe tartozik” – tette hozzá Csörgő Anita, a CBRE Magyarország kiskereskedelemért felelős vezetője.

Fotó: AlikeYou / shutterstock.com

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC