X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Berobbant az online kiskereskedelem Magyarországon

2019. Szeptember 09. Retail
A tavalyi év első feléhez képest 16,4 százalékos növekedési ütemmel, idén nettó 207,5 milliárd forintot ért el az internetes kiskereskedelem féléves forgalma a GKI Digital és az Árukereső.hu közös felmérés szerint.

A felmérésben arra is rámutatnak, hogy bár a hagyományos kiskereskedelem 5 százalék körüli növekedéséhez képest több mint háromszoros az online szektor bővülése, a tavalyi és főként a 2017-es ütemhez képest azonban feltűnően lassult a növekedési üteme. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös online kiskereskedelmi indexe az előző negyedévhez képest is minimális csökkenést mutat a második negyedévben.

A felmérés készítői szerint a lassuló bővülést a várható gazdasági visszaesés magyarázza. Továbbra is átlagon felüli növekedést mutat az online kereskedelemben leginkább meghatározó termékkategória, a fél év alatt 50 milliárd forintos forgalmat generáló műszaki cikk-szektor. Az átlagos kosárérték továbbra is emelkedik, a tavalyi 11 000 forintról idén már 11 333 forintra nőtt.

Az online kereskedelmet érintő legfontosabb trendekre is kitértek a közleményben, többek között arra, hogy az elmúlt másfél évben a külföldről vásárló magyarok aránya harmadával nőtt, így a belföldi webáruházak egyre inkább kénytelenek tartani a lépést a nemzetközi trendekkel.  

Egyre jobban terjednek az automatizált ügyfélszolgálati megoldások is, illetve magyar webáruházak körében egyre inkább az okostelefon válik az online rendelés - és az azt megelőző döntéstámogatás - legfontosabb platformjává. A kutatásában részt vett webáruházak látogatóinak 52 százaléka már valamilyen mobil eszközről böngészik.

Fejlődnek a fizetési lehetőségek is, de nagy hatással lehet az online vásárlásokra az egyre népszerűbbé váló online áruhitel, a márciusban induló azonnali fizetési rendszer, valamint a szeptember 14-én bevezetésre kerülő erős ügyfélhitelesítési rendszer az online fizetéseknel.

Fotó -  William Potter - shutterstock.com

Média forrás: mti
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Berobbant az online kiskereskedelem Magyarországon

2019. Szeptember 09. Retail
A tavalyi év első feléhez képest 16,4 százalékos növekedési ütemmel, idén nettó 207,5 milliárd forintot ért el az internetes kiskereskedelem féléves forgalma a GKI Digital és az Árukereső.hu közös felmérés szerint.

A felmérésben arra is rámutatnak, hogy bár a hagyományos kiskereskedelem 5 százalék körüli növekedéséhez képest több mint háromszoros az online szektor bővülése, a tavalyi és főként a 2017-es ütemhez képest azonban feltűnően lassult a növekedési üteme. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös online kiskereskedelmi indexe az előző negyedévhez képest is minimális csökkenést mutat a második negyedévben.

A felmérés készítői szerint a lassuló bővülést a várható gazdasági visszaesés magyarázza. Továbbra is átlagon felüli növekedést mutat az online kereskedelemben leginkább meghatározó termékkategória, a fél év alatt 50 milliárd forintos forgalmat generáló műszaki cikk-szektor. Az átlagos kosárérték továbbra is emelkedik, a tavalyi 11 000 forintról idén már 11 333 forintra nőtt.

Az online kereskedelmet érintő legfontosabb trendekre is kitértek a közleményben, többek között arra, hogy az elmúlt másfél évben a külföldről vásárló magyarok aránya harmadával nőtt, így a belföldi webáruházak egyre inkább kénytelenek tartani a lépést a nemzetközi trendekkel.  

Egyre jobban terjednek az automatizált ügyfélszolgálati megoldások is, illetve magyar webáruházak körében egyre inkább az okostelefon válik az online rendelés - és az azt megelőző döntéstámogatás - legfontosabb platformjává. A kutatásában részt vett webáruházak látogatóinak 52 százaléka már valamilyen mobil eszközről böngészik.

Fejlődnek a fizetési lehetőségek is, de nagy hatással lehet az online vásárlásokra az egyre népszerűbbé váló online áruhitel, a márciusban induló azonnali fizetési rendszer, valamint a szeptember 14-én bevezetésre kerülő erős ügyfélhitelesítési rendszer az online fizetéseknel.

Fotó -  William Potter - shutterstock.com

Média forrás: mti

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC