X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Bővülés az Arena Mallban

2018. Október 11. Retail
Még nagyobb területen, több mint 5500 négyzetméteren várja vásárlóit a közel 200 márkát felvonultató Peek & Cloppenburg az Arena Mall-ban. A közel harmadával kibővült áruház megújult dizájnnal és még több prémium márkával varázsolja el a divatrajongó közönséget.

A Peek & Cloppenburg európai divatvállalat 1901 óta immár 15 országban fogadja a vásárlókat. A Peek & Cloppenburg most Budapesten az Arena Mall-ban mutatja be a közel 200 nemzetközi divatmárkából és kiváló minőségű P&C márkákból álló sikeres választékát, új áruház dizájnnal – mindezt plusz 1200 négyzetméteren!

A kétszintes, összesen több mint 5500 négyzetméteres megújult áruházban egyaránt teljesülnek az igényes divat, a klasszikus megjelenés kedvelőinek és a laza irányzat híveinek elvárásai is. A P&C egyedülálló divat- és márkavilága új fényben tűnik fel, a szezonváltással együtt az áruház dizájnja is megújult: a korábbiakhoz képest még több kassza, valamint a próbafülkék területén még több kényelmes pihenősarok várja a vásárlókat. Több mint 80 munkatárs gondoskodik a tökéletes kiszolgálásról!

A megújult áruházban az új Shop-in-Shop megoldások mellett - Tommy Hilfiger (dupla területtel!), Tommy Jeans, G-Star, Polo Ralph Lauren (új!), Comma, S. Oliver Premium, Lacoste - és a kedvelt P&C márkák, a Jake*s és a Review mellett a hölgyek örömére új fehérnemű részleg nyílt meg Home- és Loungewear kínálattal.

Az igazi fénypont azonban az áruház második emelete, ahol 1.200 négyzetméterrel nagyobb területen és teljesen újragondolt kialakítással, valamint saját megoldásokkal berendezett márkavilágban jelennek meg az olyan dizájner márkák, mint a Marc Cain, Hugo, Michael Kors és Boss. A divatkedvelők szíve biztosan megdobban az olyan prémium márkák ízlésesen kialakított divatrészlegeit látva, mint a Joseph Janard, Calvin Klein Jeans, American Vintage, Armani Exchange, Ted Baker, Liu Jo, Stand, Tigha vagy Blauer. A férfiakat mostantól pedig a Karl Lagerfeld márka is várja!

Október 3-án este Pályi Eszter és Zulauf Nikolett, a márka budapesti áruházvezetői, közel 1000 divatkedvelő törzsvásárlót hívtak meg a kibővített és újragondolt áruházba. 2018. október 4. és 7. között pedig frissítők, DJ  és további meglepetések mellett fedezhették fel a vásárlók az újdonságokat. A törzsvásárlói kártyával rendelkezők ezeken a napokon 20%-os árengedményt kaptak a teljes kínálatból.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Bővülés az Arena Mallban

2018. Október 11. Retail
Még nagyobb területen, több mint 5500 négyzetméteren várja vásárlóit a közel 200 márkát felvonultató Peek & Cloppenburg az Arena Mall-ban. A közel harmadával kibővült áruház megújult dizájnnal és még több prémium márkával varázsolja el a divatrajongó közönséget.

A Peek & Cloppenburg európai divatvállalat 1901 óta immár 15 országban fogadja a vásárlókat. A Peek & Cloppenburg most Budapesten az Arena Mall-ban mutatja be a közel 200 nemzetközi divatmárkából és kiváló minőségű P&C márkákból álló sikeres választékát, új áruház dizájnnal – mindezt plusz 1200 négyzetméteren!

A kétszintes, összesen több mint 5500 négyzetméteres megújult áruházban egyaránt teljesülnek az igényes divat, a klasszikus megjelenés kedvelőinek és a laza irányzat híveinek elvárásai is. A P&C egyedülálló divat- és márkavilága új fényben tűnik fel, a szezonváltással együtt az áruház dizájnja is megújult: a korábbiakhoz képest még több kassza, valamint a próbafülkék területén még több kényelmes pihenősarok várja a vásárlókat. Több mint 80 munkatárs gondoskodik a tökéletes kiszolgálásról!

A megújult áruházban az új Shop-in-Shop megoldások mellett - Tommy Hilfiger (dupla területtel!), Tommy Jeans, G-Star, Polo Ralph Lauren (új!), Comma, S. Oliver Premium, Lacoste - és a kedvelt P&C márkák, a Jake*s és a Review mellett a hölgyek örömére új fehérnemű részleg nyílt meg Home- és Loungewear kínálattal.

Az igazi fénypont azonban az áruház második emelete, ahol 1.200 négyzetméterrel nagyobb területen és teljesen újragondolt kialakítással, valamint saját megoldásokkal berendezett márkavilágban jelennek meg az olyan dizájner márkák, mint a Marc Cain, Hugo, Michael Kors és Boss. A divatkedvelők szíve biztosan megdobban az olyan prémium márkák ízlésesen kialakított divatrészlegeit látva, mint a Joseph Janard, Calvin Klein Jeans, American Vintage, Armani Exchange, Ted Baker, Liu Jo, Stand, Tigha vagy Blauer. A férfiakat mostantól pedig a Karl Lagerfeld márka is várja!

Október 3-án este Pályi Eszter és Zulauf Nikolett, a márka budapesti áruházvezetői, közel 1000 divatkedvelő törzsvásárlót hívtak meg a kibővített és újragondolt áruházba. 2018. október 4. és 7. között pedig frissítők, DJ  és további meglepetések mellett fedezhették fel a vásárlók az újdonságokat. A törzsvásárlói kártyával rendelkezők ezeken a napokon 20%-os árengedményt kaptak a teljes kínálatból.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC