X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Digitális piaci hátrányban vagyunk, de ez most előny

2018. Augusztus 15.
Közép- és Kelet-Európa az egyik leggyorsabban fejlődő digitális piac Európában. Átlag feletti növekedési dinamika, kedvező gazdasági lehetőségek és kulturális környezet teszi vonzóvá a régiót az exportra készülő hazai vállalkozások számára. Viszont az idő sürget.

13%-kal, 48 milliárd euróra nőtt a digitális reklámköltés Európában 2017-ben az IAB Europe kutatása szerint. Az egy főre jutó digitális reklámköltés átlagosan 64 euró, azonban az átlag mögött óriási különbségek vannak. „A nyugat- és észak-európai országok digitális piacai jóval fejlettebbek, az egy főre eső átlagos digitális reklámköltés többszöröse a közép- és kelet-európainak. A különbséget jól érzékelteti, hogy míg például Romániában 3 euró volt az egy főre eső digitális reklámköltés tavaly, addig az Egyesült Királyságban ennek éppen nyolcvanszorosa, 240 euró” - mondta Szabó László, a Growww Digital online növekedési szakértője.

A CEE régió legerősebb piaca Csehország a maga 60 euró per fős költésével, ami így is alatta marad az uniós átlagnak. Magyarországon 26 euró, Szlovákiában és Szlovéniában egyaránt 23 euró, Horvátországban 11 euró, Szerbiában 4 euró az egy főre eső digitális reklámköltés. Összehasonlításképpen: Svájcban 211 eurót, Svédországban 186 eurót, Németországban 80 eurót, Franciaországban 78 eurót költenek egy főre a hirdetők átlagosan évente.

Hátrányból előny

„Sok cég még mindig a nyugati piacokban gondolkodik, ha exportról van szó, holott Közép- és Kelet-Európa szomszédos államai sokkal jobb lehetőségeket kínálnak. A régiós piacoknak nagyobb a növekedési dinamikája, mert még nincsenek olyan előrehaladott állapotban, mint a nyugatiak. Emiatt fajlagosan olcsóbbak is, alacsonyabb a belépési küszöb, ami azt jelenti, hogy adott költségkeretből nagyobb piaci részesedést lehet elérni a nyugati országokhoz képest” – tette hozzá Szabó László.

Az IAB Europe adatai szerint legnagyobb ütemben a belorusz (34%), szerb (24%), orosz (22%), cseh (19%) digitális reklámpiacok nőttek 2017-ben. Szintén átlag felett erősödött a szlovén (18%), a magyar (17%) és a román (16%) piac. Átlag alatt bővültek a lengyel (12%), horvát (11%) és a szlovák (4%) piacok.

Számos gazdasági szempont is a régió mellett szól. Közelsége miatt olcsóbb a szállítás, kedvezőbbek a raktározási és a beszerzési árak is, ami mind nagy hatással lehet a vállalkozás versenyképességére. Kisebb a reklámzaj, mint Nyugat- és Észak-Európában, ezért lényegesen kevesebb pénzbe kerül megszerezni egy vásárlót.

Szabó László szerint a gazdasági előnyök mellett a kulturális környezet is a régiós terjeszkedésnek kedvez. Míg Nyugat-Európában meg kell küzdeniük a bizalmatlansággal, így „hendikeppel” indulnak a hazai cégek, a régión belül sokkal nagyobb a bizalom.

Fogytán az idő

A régiós piacok növekedése által kínált lehetőségek kihasználása - még ha hajszálnyival is, de – minden nappal nehezebb lesz. A benne rejlő potenciált ugyanis mások is látják.  Szaporodnak a versenytársak, nőnek a hirdetési költségek, lassan emelkedik a belépési küszöb, mígnem elfogy mindaz, ami most még előny. Ezért érdemes minél előbb végiggondolni a külpiacra lépést. Persze ez koránt sem jelenti azt, hogy minden áron.

„Az a tapasztalatunk, hogy azok a cégek lesznek sikeresek külföldön online, akik sikeresen kiaknázták és kimerítették a hazai piacukban rejlő lehetőségeiket. Ekkor a nyereség központja a hazai, a növekedésé pedig a külföldi piac lesz. Azonban számítani kell rá, hogy az új piacok kezdetben jelentős befektetést igényelnek. Sok esetben akár két-három évnek is el kell telnie, hogy megtérüljön a befektetés” - mondta a Growww Digital szakértője.

[1] Forrás: https://www.iabeurope.eu/wp-content/uploads/2018/06/IAB-Europe_AdEx-Benchmark-2017-Report_FINAL-V2.pdf 

###

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Digitális piaci hátrányban vagyunk, de ez most előny

2018. Augusztus 15.
Közép- és Kelet-Európa az egyik leggyorsabban fejlődő digitális piac Európában. Átlag feletti növekedési dinamika, kedvező gazdasági lehetőségek és kulturális környezet teszi vonzóvá a régiót az exportra készülő hazai vállalkozások számára. Viszont az idő sürget.

13%-kal, 48 milliárd euróra nőtt a digitális reklámköltés Európában 2017-ben az IAB Europe kutatása szerint. Az egy főre jutó digitális reklámköltés átlagosan 64 euró, azonban az átlag mögött óriási különbségek vannak. „A nyugat- és észak-európai országok digitális piacai jóval fejlettebbek, az egy főre eső átlagos digitális reklámköltés többszöröse a közép- és kelet-európainak. A különbséget jól érzékelteti, hogy míg például Romániában 3 euró volt az egy főre eső digitális reklámköltés tavaly, addig az Egyesült Királyságban ennek éppen nyolcvanszorosa, 240 euró” - mondta Szabó László, a Growww Digital online növekedési szakértője.

A CEE régió legerősebb piaca Csehország a maga 60 euró per fős költésével, ami így is alatta marad az uniós átlagnak. Magyarországon 26 euró, Szlovákiában és Szlovéniában egyaránt 23 euró, Horvátországban 11 euró, Szerbiában 4 euró az egy főre eső digitális reklámköltés. Összehasonlításképpen: Svájcban 211 eurót, Svédországban 186 eurót, Németországban 80 eurót, Franciaországban 78 eurót költenek egy főre a hirdetők átlagosan évente.

Hátrányból előny

„Sok cég még mindig a nyugati piacokban gondolkodik, ha exportról van szó, holott Közép- és Kelet-Európa szomszédos államai sokkal jobb lehetőségeket kínálnak. A régiós piacoknak nagyobb a növekedési dinamikája, mert még nincsenek olyan előrehaladott állapotban, mint a nyugatiak. Emiatt fajlagosan olcsóbbak is, alacsonyabb a belépési küszöb, ami azt jelenti, hogy adott költségkeretből nagyobb piaci részesedést lehet elérni a nyugati országokhoz képest” – tette hozzá Szabó László.

Az IAB Europe adatai szerint legnagyobb ütemben a belorusz (34%), szerb (24%), orosz (22%), cseh (19%) digitális reklámpiacok nőttek 2017-ben. Szintén átlag felett erősödött a szlovén (18%), a magyar (17%) és a román (16%) piac. Átlag alatt bővültek a lengyel (12%), horvát (11%) és a szlovák (4%) piacok.

Számos gazdasági szempont is a régió mellett szól. Közelsége miatt olcsóbb a szállítás, kedvezőbbek a raktározási és a beszerzési árak is, ami mind nagy hatással lehet a vállalkozás versenyképességére. Kisebb a reklámzaj, mint Nyugat- és Észak-Európában, ezért lényegesen kevesebb pénzbe kerül megszerezni egy vásárlót.

Szabó László szerint a gazdasági előnyök mellett a kulturális környezet is a régiós terjeszkedésnek kedvez. Míg Nyugat-Európában meg kell küzdeniük a bizalmatlansággal, így „hendikeppel” indulnak a hazai cégek, a régión belül sokkal nagyobb a bizalom.

Fogytán az idő

A régiós piacok növekedése által kínált lehetőségek kihasználása - még ha hajszálnyival is, de – minden nappal nehezebb lesz. A benne rejlő potenciált ugyanis mások is látják.  Szaporodnak a versenytársak, nőnek a hirdetési költségek, lassan emelkedik a belépési küszöb, mígnem elfogy mindaz, ami most még előny. Ezért érdemes minél előbb végiggondolni a külpiacra lépést. Persze ez koránt sem jelenti azt, hogy minden áron.

„Az a tapasztalatunk, hogy azok a cégek lesznek sikeresek külföldön online, akik sikeresen kiaknázták és kimerítették a hazai piacukban rejlő lehetőségeiket. Ekkor a nyereség központja a hazai, a növekedésé pedig a külföldi piac lesz. Azonban számítani kell rá, hogy az új piacok kezdetben jelentős befektetést igényelnek. Sok esetben akár két-három évnek is el kell telnie, hogy megtérüljön a befektetés” - mondta a Growww Digital szakértője.

[1] Forrás: https://www.iabeurope.eu/wp-content/uploads/2018/06/IAB-Europe_AdEx-Benchmark-2017-Report_FINAL-V2.pdf 

###

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC