X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Egyre optimistábbak a magyar fogyasztók

2016. Február 03. Retail
Egyre kedvezőbben ítélik meg a magyar fogyasztók a közeljövő kilátásait a Nielsen felmérése szerint. 

A piackutató cég internetes felméréséből kiderült, hogy 2015 negyedik negyedévében nyolc ponttal, 63 pontra emelkedett a fogyasztói bizalmi index, értéke utoljára 2008-ban volt nagyobb. A magyar fogyasztók azonban még így is pesszimistábbak az európai átlagnál, az európai index 77 pontról 81-ra nőtt a tavalyi első negyedévhez képest. Ez a pozitív trend egyedül Európában jellemző, Ázsia-Óceánia középértéke változatlanul 107, míg a többi régió kisebb átlagos bizalommal zárta az évet, mint amekkorával kezdte.  

A bizalmi index 100 pont alatti értéke a fogyasztók pesszimizmusát jelzi, míg 100 pont felett optimizmusukat tükrözi a közeljövő kilátásairól. Ez alapján a legnagyobb gazdaságok közül csak Kína (107 pont) és az Egyesült Királyság (101 pont) tartozik az optimista zónába. A piackutató szerint a bizalom szintjének eltérései kifejezik azt a sokféle szempontot, ahogyan a fogyasztók érzékelik a gazdasági élet eseményeit saját régióikban és globálisan.

A magyarok például tavaly a negyedik negyedévben nagyobb arányban ítélték kedvezőnek a személyes pénzügyi helyzetüket és munkahelyi kilátásaikat, míg vásárlási kedvük stagnált. Utóbbit befolyásolják az aggodalmak, így például soha nem látott magas arányt ért el Észak-Amerikában (27 százalék) és Európában (22 százalék) az olyan fogyasztók aránya, akik a terrorizmust tartják első vagy második legnagyobb gondjuknak. Magyarországon a válaszadók 13 százaléka tartozik ebbe a körbe, 7 százalékponttal többen, mint a harmadik negyedévben.

A bevándorlást az USA mellett az érintett közép-európai és skandináv országok válaszadói említették kiemelkedő mértékben  első vagy második legnagyobb gondjukként. Magyarországon viszont fordított a trend, a bevándorlás a negyedik helyre került a fő gondok rangsorában, 18 százalékos említéssel. Megelőzi az adóssággal (22 százalék), a munkahelyek biztonságával (21 százalék) és az egészséggel (20 százalék) kapcsolatos aggodalom is. A felmérés szerint a saját országának gazdasága a válaszadók 55 százaléka szerint van válságban, Európában átlagosan 64, Magyarországon pedig a megkérdezettek 67 százaléka osztotta ezt a véleményt.

Média forrás: Nielsen
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Egyre optimistábbak a magyar fogyasztók

Egyre kedvezőbben ítélik meg a magyar fogyasztók a közeljövő kilátásait a Nielsen felmérése szerint. 

A piackutató cég internetes felméréséből kiderült, hogy 2015 negyedik negyedévében nyolc ponttal, 63 pontra emelkedett a fogyasztói bizalmi index, értéke utoljára 2008-ban volt nagyobb. A magyar fogyasztók azonban még így is pesszimistábbak az európai átlagnál, az európai index 77 pontról 81-ra nőtt a tavalyi első negyedévhez képest. Ez a pozitív trend egyedül Európában jellemző, Ázsia-Óceánia középértéke változatlanul 107, míg a többi régió kisebb átlagos bizalommal zárta az évet, mint amekkorával kezdte.  

A bizalmi index 100 pont alatti értéke a fogyasztók pesszimizmusát jelzi, míg 100 pont felett optimizmusukat tükrözi a közeljövő kilátásairól. Ez alapján a legnagyobb gazdaságok közül csak Kína (107 pont) és az Egyesült Királyság (101 pont) tartozik az optimista zónába. A piackutató szerint a bizalom szintjének eltérései kifejezik azt a sokféle szempontot, ahogyan a fogyasztók érzékelik a gazdasági élet eseményeit saját régióikban és globálisan.

A magyarok például tavaly a negyedik negyedévben nagyobb arányban ítélték kedvezőnek a személyes pénzügyi helyzetüket és munkahelyi kilátásaikat, míg vásárlási kedvük stagnált. Utóbbit befolyásolják az aggodalmak, így például soha nem látott magas arányt ért el Észak-Amerikában (27 százalék) és Európában (22 százalék) az olyan fogyasztók aránya, akik a terrorizmust tartják első vagy második legnagyobb gondjuknak. Magyarországon a válaszadók 13 százaléka tartozik ebbe a körbe, 7 százalékponttal többen, mint a harmadik negyedévben.

A bevándorlást az USA mellett az érintett közép-európai és skandináv országok válaszadói említették kiemelkedő mértékben  első vagy második legnagyobb gondjukként. Magyarországon viszont fordított a trend, a bevándorlás a negyedik helyre került a fő gondok rangsorában, 18 százalékos említéssel. Megelőzi az adóssággal (22 százalék), a munkahelyek biztonságával (21 százalék) és az egészséggel (20 százalék) kapcsolatos aggodalom is. A felmérés szerint a saját országának gazdasága a válaszadók 55 százaléka szerint van válságban, Európában átlagosan 64, Magyarországon pedig a megkérdezettek 67 százaléka osztotta ezt a véleményt.

Média forrás: Nielsen

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC