X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Elektromos bérbicikli-hálózat nyílik a párizsi agglomerációban

2018. November 09. Urbanisztika
A Párizs környéki Ile-de-France régió egy éven belül elindítja elektromos bérbicikli-hálózatát, amellyel a francia főváros és környékének 12 millió lakosát próbálják meg arra ösztönözni, hogy kerékpárral járjanak be a fővárosba dolgozni.

Ez az első olyan kezdeményezés a több mint tíz éve működő bérbicikli-hálózat, a Vélib, és az azóta elindult számos elektromosautó-, robogó-, roller- és kerékpárkölcsönző rendszer után, amelyet nem kizárólag Párizsban, hanem a teljes régióban, azaz a fővárost környező 1276 településen is lehet majd használni. A 10 ezer biciklivel induló rendszerben középtávon 20 ezerre kívánja növelni a bérelhető kerékpárok számát a régió vezetése, amely szerint "a világ legjelentősebb elektromos biciklihálózata" jöhetne létre. 

A Véligo nevű program célja a Párizs körül élőket ösztönözni a bicikli használatra, ami jelenleg az agglomeráció napi közlekedésének alig 1,6 százalékát jelenti. Az Ile-de-France Mobilités nevű állami ügynökség az autószalonok mintájára vezeti be a rendszert: a hosszú távú bérléssel a felhasználók meg is vehetnék a kerékpárokat, amelyeknek ára jelenleg 1500 és 200 euró között mozog Franciaországban, ahol tavaly mintegy 250 ezer elektromos kerékpárt és 2,7 millió hagyományos biciklit adtak el. 

Az agglomerációban élők az elektromos kerékpárokat félév használat után vásárolhatnák meg. A bérleti ár a karbantartási szolgáltatásokat is magában foglalja. A párizsi bérbicikli-hálózattal ellentétben nem félóránként kellene fizetni a bérleti díjat, hanem félévre, és ez idő alatt a bérlő folyamatosan magánál tarthatja a kerékpárt, amelynek havi díja 40 euró lesz. Az összeg felét a munkáltató átvállalhatja. 

A Véligo működtetését három magánvállalat és 51 százalékban a francia posta által létrehozott holding nyerte el hat évre, mintegy 111 millió eurós költségvetéssel. A három partnercég szavatolja a kerékpárok kiszállítását, karbantartását és a dolgozók képzését. A hálózatnak több mint 250 boltja nyílik, az agglomeráció valamennyi postahivatalában is át lehet majd venni a kerékpárokat. "Az elektromos kerékpárok hatalmas potenciált jelentenek. Hatékony és környezetvédő eszköz eljutni a (Párizsba közlekedő vonatok) pályaudvaraira gépkocsi-használat nélkül" - mondta Valérie Pécresse, a régió elnöke. 

Az elektromos bérbicikli-hálózat a Párizsban több mint tíz éve működő Vélib bérbicikli-hálózat kiegészítésére jön létre, amely modellként szolgált számos nagyváros hasonló rendszeréhez, de amely jelentős problémákkal küzd azóta, hogy a városvezetés az év elején szolgáltatót váltott. Az új cég az egész hálózat felújításába kezdett, az összes leadóhelyet és a korábban Magyarországon gyártott kerékpárokat lecserélte, de eddig a vállalt 20 ezer kerékpárnak csak a felét tudta forgalomba állítani.

Média forrás: mti
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Elektromos bérbicikli-hálózat nyílik a párizsi agglomerációban

A Párizs környéki Ile-de-France régió egy éven belül elindítja elektromos bérbicikli-hálózatát, amellyel a francia főváros és környékének 12 millió lakosát próbálják meg arra ösztönözni, hogy kerékpárral járjanak be a fővárosba dolgozni.

Ez az első olyan kezdeményezés a több mint tíz éve működő bérbicikli-hálózat, a Vélib, és az azóta elindult számos elektromosautó-, robogó-, roller- és kerékpárkölcsönző rendszer után, amelyet nem kizárólag Párizsban, hanem a teljes régióban, azaz a fővárost környező 1276 településen is lehet majd használni. A 10 ezer biciklivel induló rendszerben középtávon 20 ezerre kívánja növelni a bérelhető kerékpárok számát a régió vezetése, amely szerint "a világ legjelentősebb elektromos biciklihálózata" jöhetne létre. 

A Véligo nevű program célja a Párizs körül élőket ösztönözni a bicikli használatra, ami jelenleg az agglomeráció napi közlekedésének alig 1,6 százalékát jelenti. Az Ile-de-France Mobilités nevű állami ügynökség az autószalonok mintájára vezeti be a rendszert: a hosszú távú bérléssel a felhasználók meg is vehetnék a kerékpárokat, amelyeknek ára jelenleg 1500 és 200 euró között mozog Franciaországban, ahol tavaly mintegy 250 ezer elektromos kerékpárt és 2,7 millió hagyományos biciklit adtak el. 

Az agglomerációban élők az elektromos kerékpárokat félév használat után vásárolhatnák meg. A bérleti ár a karbantartási szolgáltatásokat is magában foglalja. A párizsi bérbicikli-hálózattal ellentétben nem félóránként kellene fizetni a bérleti díjat, hanem félévre, és ez idő alatt a bérlő folyamatosan magánál tarthatja a kerékpárt, amelynek havi díja 40 euró lesz. Az összeg felét a munkáltató átvállalhatja. 

A Véligo működtetését három magánvállalat és 51 százalékban a francia posta által létrehozott holding nyerte el hat évre, mintegy 111 millió eurós költségvetéssel. A három partnercég szavatolja a kerékpárok kiszállítását, karbantartását és a dolgozók képzését. A hálózatnak több mint 250 boltja nyílik, az agglomeráció valamennyi postahivatalában is át lehet majd venni a kerékpárokat. "Az elektromos kerékpárok hatalmas potenciált jelentenek. Hatékony és környezetvédő eszköz eljutni a (Párizsba közlekedő vonatok) pályaudvaraira gépkocsi-használat nélkül" - mondta Valérie Pécresse, a régió elnöke. 

Az elektromos bérbicikli-hálózat a Párizsban több mint tíz éve működő Vélib bérbicikli-hálózat kiegészítésére jön létre, amely modellként szolgált számos nagyváros hasonló rendszeréhez, de amely jelentős problémákkal küzd azóta, hogy a városvezetés az év elején szolgáltatót váltott. Az új cég az egész hálózat felújításába kezdett, az összes leadóhelyet és a korábban Magyarországon gyártott kerékpárokat lecserélte, de eddig a vállalt 20 ezer kerékpárnak csak a felét tudta forgalomba állítani.

Média forrás: mti

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC