X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Elkészült az új iroda, majd egyik napról a másikra home office-ba költöztünk

2020. Július 07.
A hirtelen jött home office globálisan érintette a munkáltatókat és munkavállalókat egyaránt.

A helyzet mindenkit váratlanul ért még akkor is, ha az otthoni munkavégzés már régóta a vállalati kultúra része volt.

Az Év Irodája podcast első évadának záró, nyolcadik epizódban a jubileumi verseny nagyvállalati kategória győztese, a Transferwise és az új irodájukat tervező DVM group szemszögéből hallhatunk kulisszatitkokat. Kenyeres Adrienn, az idén legjobbnak bizonyult pályázó irodavezetője, valamint Kiss Ida, a DVM tervezési részlegvezetője mesélnek például arról, hogy mi az egészséges arány a munkahelyen és az otthon végzett munka terén, valamint arról is, hogy miért veszélyes, ha ez az egyensúly felborul.

Mivel az elmúlt pár hónapban olyan változások következtek be, amelyeket alapvetően a következő 10 évre jósoltak a szakértők, pillanatok alatt átalakult az irodatér funkciója is.

Mielőtt azonban ennyire előre szaladnánk, a beszélgetésből megtudhatjuk, hogy milyen érzés volt elnyerni a díjat, milyen vezérelvek mentén zajlott az új munkaterület kialakítása és egyáltalán miért volt szükség a költözésre.

Az interjú során a megbízó és a tervező szemszögéből is izgalmas véleményeket hallhatunk a terek tervezett és új funkcióiról, valamint a Váci úti irodafolyosón szokatlannak számító extrákról.

Kiderül, hogy a folyamat mely fázisaiba vonták be a dolgozókat, és arról is szó esik, hogy milyen mérföldkövek mentén költöznek majd vissza az irodába a következő hónapokban.

Az talán magától értetődik, hogy egy ilyen kaliberű folyamat levezényléséhez olyan projektgazda szükséges, aki teljes munkaidőben, szívvel lélekkel, időt és energiát nem sajnálva vezényli az átalakítást, az aktuális epizódban viszont az ezzel járó érzésekre is fény derül.

Az adásból természetesen a járvány okozta változások sem maradnak ki, hiszen a Transferwise esetén 2000 munkavállaló került home office-ba egyik napról a másikra. Ezzel párhuzamosan a sokak fantáziáját izgató kérdés is előkerül, a hatékony munkavégzés ellenőrzéséről.

Az izgalmakat tovább fokozva szó esik az employer branding eszközökről, és az őket érintő átalakulásokról is.

A műsor záró részében pedig azokat a vírus okozta előnyöket gyűjtik csokorba, amelyeket szinte mindenki szívesen megtartana később is. 

Ha Te sem szeretnél lemaradni az évad egyik legütősebb epizódjáról, gyere és hallgasd meg a teljes beszélgetést Az Év Irodája weboldalán vagy a Spotify-on!

Mi lesz a Home Office után? Hogy fogunk dolgozni fél év múlva? Hallgass valami újat az irodai élet jövőjéről. Szakmai viták, piaci jóslás és tarot kártya. Na, ez nem lesz... Csak izgalmas témák mellébeszélés nélkül az üzleti élet legjobbjaival. Ez itt Az Év Irodája podcast-ja.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Elkészült az új iroda, majd egyik napról a másikra home office-ba költöztünk

A hirtelen jött home office globálisan érintette a munkáltatókat és munkavállalókat egyaránt.

A helyzet mindenkit váratlanul ért még akkor is, ha az otthoni munkavégzés már régóta a vállalati kultúra része volt.

Az Év Irodája podcast első évadának záró, nyolcadik epizódban a jubileumi verseny nagyvállalati kategória győztese, a Transferwise és az új irodájukat tervező DVM group szemszögéből hallhatunk kulisszatitkokat. Kenyeres Adrienn, az idén legjobbnak bizonyult pályázó irodavezetője, valamint Kiss Ida, a DVM tervezési részlegvezetője mesélnek például arról, hogy mi az egészséges arány a munkahelyen és az otthon végzett munka terén, valamint arról is, hogy miért veszélyes, ha ez az egyensúly felborul.

Mivel az elmúlt pár hónapban olyan változások következtek be, amelyeket alapvetően a következő 10 évre jósoltak a szakértők, pillanatok alatt átalakult az irodatér funkciója is.

Mielőtt azonban ennyire előre szaladnánk, a beszélgetésből megtudhatjuk, hogy milyen érzés volt elnyerni a díjat, milyen vezérelvek mentén zajlott az új munkaterület kialakítása és egyáltalán miért volt szükség a költözésre.

Az interjú során a megbízó és a tervező szemszögéből is izgalmas véleményeket hallhatunk a terek tervezett és új funkcióiról, valamint a Váci úti irodafolyosón szokatlannak számító extrákról.

Kiderül, hogy a folyamat mely fázisaiba vonták be a dolgozókat, és arról is szó esik, hogy milyen mérföldkövek mentén költöznek majd vissza az irodába a következő hónapokban.

Az talán magától értetődik, hogy egy ilyen kaliberű folyamat levezényléséhez olyan projektgazda szükséges, aki teljes munkaidőben, szívvel lélekkel, időt és energiát nem sajnálva vezényli az átalakítást, az aktuális epizódban viszont az ezzel járó érzésekre is fény derül.

Az adásból természetesen a járvány okozta változások sem maradnak ki, hiszen a Transferwise esetén 2000 munkavállaló került home office-ba egyik napról a másikra. Ezzel párhuzamosan a sokak fantáziáját izgató kérdés is előkerül, a hatékony munkavégzés ellenőrzéséről.

Az izgalmakat tovább fokozva szó esik az employer branding eszközökről, és az őket érintő átalakulásokról is.

A műsor záró részében pedig azokat a vírus okozta előnyöket gyűjtik csokorba, amelyeket szinte mindenki szívesen megtartana később is. 

Ha Te sem szeretnél lemaradni az évad egyik legütősebb epizódjáról, gyere és hallgasd meg a teljes beszélgetést Az Év Irodája weboldalán vagy a Spotify-on!

Mi lesz a Home Office után? Hogy fogunk dolgozni fél év múlva? Hallgass valami újat az irodai élet jövőjéről. Szakmai viták, piaci jóslás és tarot kártya. Na, ez nem lesz... Csak izgalmas témák mellébeszélés nélkül az üzleti élet legjobbjaival. Ez itt Az Év Irodája podcast-ja.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC