X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Erősödik a szórakoztató funkció a plázákban

2015. December 14. Retail
A plázákat érintette a legsúlyosabban a kötelező vasárnapi zárva tartás. Kérdés, milyen módon ellensúlyozta a kedvezőtlen hatásokat a korábbi vasárnapi látogatottsághoz képest 30-40 százalékos csökkenés. A karácsonyi roham pedig csak most kezdődik.

Az utóbbi évek különböző intézkedései közül leginkább a casino és dohánybolt törvény, valamint a vasárnapi zárva tartás érintette a legérzékenyebben a bevásárlóközpontokat. László Kata, a WestEnd Ingatlanhasznosító és Üzemeltető Kft. marketing igazgatója szerint a vasárnapi zárva tartás negatív hatása elsősorban a kis és közepes magyar vállalkozásokat látszik sújtani, illetve a kereskedelmi dolgozók leterheltsége nőtt. Azoknál a bevásárlóközpontoknál, amelyek minden vasárnap nyitva vannak, jelentős extra forrásokat kell mozgósítani, írja a TernékMix.

"Emellett természetesen a bérlőmixet is folyamatosan felülvizsgáljuk, és mind a piaci, mind a vásárlói igényekhez alakítjuk. Kiemelt látványosságokkal és érdekességekkel tettük vonzóbbá a vásárlást a látogatóinknak, olyan elemekkel, amelyek, ha éppen a vásárlási lehetőség (vasárnap lévén) korlátozott, akkor is tartalmas szórakozást és kikapcsolódást nyújtanak látogatóinknak"- jegyezte meg László Kata.

A kiskereskedelmi piac bővülése a Pólusban is érzékelhető - nyilatkozta a TermékMixnek Kákosy Zsolt. Mint azt a CBRE ingatlanvagyon- kezelési vezetője elmondta: a látogatók bátrabban költenek, és ez a bérlői forgalmak növekedésében is megmutatkozik a tavalyi vagy akár a tavalyelőtti év azonos időszakával összehasonlítva. Jelentősen növekszik a divat- és a szolgáltatást kínáló üzletek forgalma, de hasonlóan pozitív változást tapasztalható az elektronikai szektorban vagy az éttermek, kávézók esetében.

A Mammut kihasználtsága a kedvezőtlen változások ellenére is kiemelkedően magas, több mint 95 százalékos. Jelenleg mintegy 300 bérlő tart fenn üzlethelyiséget a mintegy 105 ezer négyzetméteres hasznos alapterületű épületegyüttesben - mondta el Szőke Tamás kereskedelmi vezető. Tavasztól a fő üzenet az volt, hogy a Mammut a törvényi változások ellenére is nyitva áll a látogatók előtt vasárnaponként. Bővült a vasárnapi szórakoztató programok köre is. A vásárlási szokások is változtak: rendkívül erős lett a szombati nap és az esti órák.

A plázák vendéglátói kínálatának szerepét a CBRE 22 ország 22.000 vásárlójának részvételével kutatta. Az eredmények szerint a plázákban a csak enni-inni szándékozó látogatók aránya az Egyesült Arab Emírségekben 59 százalék, Dél-Afrikában 52 százalék, Törökországban 52 százalék, Romániában 51 százalék és Spanyolországban 42 százalék. Jóllehet a megkérdezettek a látogatás fő okaként az evést-ivást jelölték meg, átlagosan 40 százalékuk azért mégis vásárol is valamit.

Média forrás: TermékMix
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Erősödik a szórakoztató funkció a plázákban

A plázákat érintette a legsúlyosabban a kötelező vasárnapi zárva tartás. Kérdés, milyen módon ellensúlyozta a kedvezőtlen hatásokat a korábbi vasárnapi látogatottsághoz képest 30-40 százalékos csökkenés. A karácsonyi roham pedig csak most kezdődik.

Az utóbbi évek különböző intézkedései közül leginkább a casino és dohánybolt törvény, valamint a vasárnapi zárva tartás érintette a legérzékenyebben a bevásárlóközpontokat. László Kata, a WestEnd Ingatlanhasznosító és Üzemeltető Kft. marketing igazgatója szerint a vasárnapi zárva tartás negatív hatása elsősorban a kis és közepes magyar vállalkozásokat látszik sújtani, illetve a kereskedelmi dolgozók leterheltsége nőtt. Azoknál a bevásárlóközpontoknál, amelyek minden vasárnap nyitva vannak, jelentős extra forrásokat kell mozgósítani, írja a TernékMix.

"Emellett természetesen a bérlőmixet is folyamatosan felülvizsgáljuk, és mind a piaci, mind a vásárlói igényekhez alakítjuk. Kiemelt látványosságokkal és érdekességekkel tettük vonzóbbá a vásárlást a látogatóinknak, olyan elemekkel, amelyek, ha éppen a vásárlási lehetőség (vasárnap lévén) korlátozott, akkor is tartalmas szórakozást és kikapcsolódást nyújtanak látogatóinknak"- jegyezte meg László Kata.

A kiskereskedelmi piac bővülése a Pólusban is érzékelhető - nyilatkozta a TermékMixnek Kákosy Zsolt. Mint azt a CBRE ingatlanvagyon- kezelési vezetője elmondta: a látogatók bátrabban költenek, és ez a bérlői forgalmak növekedésében is megmutatkozik a tavalyi vagy akár a tavalyelőtti év azonos időszakával összehasonlítva. Jelentősen növekszik a divat- és a szolgáltatást kínáló üzletek forgalma, de hasonlóan pozitív változást tapasztalható az elektronikai szektorban vagy az éttermek, kávézók esetében.

A Mammut kihasználtsága a kedvezőtlen változások ellenére is kiemelkedően magas, több mint 95 százalékos. Jelenleg mintegy 300 bérlő tart fenn üzlethelyiséget a mintegy 105 ezer négyzetméteres hasznos alapterületű épületegyüttesben - mondta el Szőke Tamás kereskedelmi vezető. Tavasztól a fő üzenet az volt, hogy a Mammut a törvényi változások ellenére is nyitva áll a látogatók előtt vasárnaponként. Bővült a vasárnapi szórakoztató programok köre is. A vásárlási szokások is változtak: rendkívül erős lett a szombati nap és az esti órák.

A plázák vendéglátói kínálatának szerepét a CBRE 22 ország 22.000 vásárlójának részvételével kutatta. Az eredmények szerint a plázákban a csak enni-inni szándékozó látogatók aránya az Egyesült Arab Emírségekben 59 százalék, Dél-Afrikában 52 százalék, Törökországban 52 százalék, Romániában 51 százalék és Spanyolországban 42 százalék. Jóllehet a megkérdezettek a látogatás fő okaként az evést-ivást jelölték meg, átlagosan 40 százalékuk azért mégis vásárol is valamit.

Média forrás: TermékMix

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

Hozzászólások: 0 db

A hosszászólások moderálás után jelennek meg, melynek célja a trágár stílusú, más felhasználókat vallási, etnikai, világnézeti, vagy egyéb szempontból sértő, valamint politikai témájú hozzászólások kiszűrése.

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első!

Szóljon hozzá a cikkhez! (kattintásra kinyílik)
iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC