X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Ezek a Tesco tervei Magyarországon

2020. December 01. Retail
A Tesco lengyelországi kivonulása nem vészjósló jel, sokkal inkább jó lehetőség a hazai leányvállalatnak a régiós szerep megerősítésére – mondta a Világgazdaságnak Pártos Zsolt, a Tesco magyarországi ügyvezetője.

Az áruházlánc működésében természetes módon változásokat hozott a kijárási korlátozás, illetve az idősek védett vásárlási idősávja. Mivel a koronavírus-járvány márciustól a mindennapok része, már a második hullámmal összefüggésben hozott intézkedések előtt több fogatókönyvvel készültek. Rájuk is hatalmas nyomás nehezedett a pandémia tavaszi szakaszában, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak, azaz gondoskodhassanak munkatársaik és vásárlóik biztonságáról, emellett ki tudják szolgálni a pánikvásárlókat.

Nagy kérdés most, hogy a cég lengyelországi kivonulása után inkább erősödhet-e a hazai Tesco régiós szerepe, vagy előfordulhat, hogy a vállalat ezt a piacot is elhagyja. Pártos Zsolt hangsúlyozta, hogy ezzel négyről három országra olvadt az a piac, amelyre globálisan sok esetben egy közös halmazként tekint az anyavállalat.

Az már jó ideje látható volt, hogy a lengyelországi helyzet teljesen más, mint a magyar, a cseh vagy a szlovák, hosszú évek óta veszteségesen működött, és a piaci részesedése mindössze 5 százalék körüli szinten állt, míg a többi országban kiegyensúlyozott jövedelmezőség volt a jellemző, 10-15 százalék feletti súllyal az élelmiszer-kiskereskedelemben. A lengyel jó ideje különutas Tesco-leány volt egyedi kihívásokkal és megoldásokkal, a másik három piac, köztük a magyar pedig a növekedési potenciál, a profittermelés lehetősége szempontjából kisebb, de ígéretesebb egységet alkothat. Jó lehetőség a magyar Tesco számára is, hogy a központi struktúra hozzáadott értéke ezután erre a három országra koncentrálódhat, nagyobb támogatást kaphat a tervezés, eredményesebb lehet a működés.

Szó esett arról is, hogy átalakították a hazai hálózatot, ami számos esetben az alapterület és a termékkínálat csökkenésével járt. Jó néhány áruház több mint húsz évvel ezelőtt nyílt meg, és azóta a vásárlói igények sokat változtak, amit hosszú ideig fizikailag nem képeztek le. Előbb a nem élelmiszertermékek számottevő részének beszerzése terelődött át a virtuális térbe, majd most már az élelmiszereknél is hasonló trendek körvonalazódnak. Az áruházak alapterületének észszerű csökkentése egyúttal lehetőséget kínált arra, hogy helyet adjanak ruházati üzleteknek, éttermeknek, gyógyszertárnak vagy postának, komplexebb, vonzóbb szolgáltatási palettát létrehozva.

Fotó: shutterstock.com

Média forrás: Világgazdaság
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Ezek a Tesco tervei Magyarországon

2020. December 01. Retail
A Tesco lengyelországi kivonulása nem vészjósló jel, sokkal inkább jó lehetőség a hazai leányvállalatnak a régiós szerep megerősítésére – mondta a Világgazdaságnak Pártos Zsolt, a Tesco magyarországi ügyvezetője.

Az áruházlánc működésében természetes módon változásokat hozott a kijárási korlátozás, illetve az idősek védett vásárlási idősávja. Mivel a koronavírus-járvány márciustól a mindennapok része, már a második hullámmal összefüggésben hozott intézkedések előtt több fogatókönyvvel készültek. Rájuk is hatalmas nyomás nehezedett a pandémia tavaszi szakaszában, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak, azaz gondoskodhassanak munkatársaik és vásárlóik biztonságáról, emellett ki tudják szolgálni a pánikvásárlókat.

Nagy kérdés most, hogy a cég lengyelországi kivonulása után inkább erősödhet-e a hazai Tesco régiós szerepe, vagy előfordulhat, hogy a vállalat ezt a piacot is elhagyja. Pártos Zsolt hangsúlyozta, hogy ezzel négyről három országra olvadt az a piac, amelyre globálisan sok esetben egy közös halmazként tekint az anyavállalat.

Az már jó ideje látható volt, hogy a lengyelországi helyzet teljesen más, mint a magyar, a cseh vagy a szlovák, hosszú évek óta veszteségesen működött, és a piaci részesedése mindössze 5 százalék körüli szinten állt, míg a többi országban kiegyensúlyozott jövedelmezőség volt a jellemző, 10-15 százalék feletti súllyal az élelmiszer-kiskereskedelemben. A lengyel jó ideje különutas Tesco-leány volt egyedi kihívásokkal és megoldásokkal, a másik három piac, köztük a magyar pedig a növekedési potenciál, a profittermelés lehetősége szempontjából kisebb, de ígéretesebb egységet alkothat. Jó lehetőség a magyar Tesco számára is, hogy a központi struktúra hozzáadott értéke ezután erre a három országra koncentrálódhat, nagyobb támogatást kaphat a tervezés, eredményesebb lehet a működés.

Szó esett arról is, hogy átalakították a hazai hálózatot, ami számos esetben az alapterület és a termékkínálat csökkenésével járt. Jó néhány áruház több mint húsz évvel ezelőtt nyílt meg, és azóta a vásárlói igények sokat változtak, amit hosszú ideig fizikailag nem képeztek le. Előbb a nem élelmiszertermékek számottevő részének beszerzése terelődött át a virtuális térbe, majd most már az élelmiszereknél is hasonló trendek körvonalazódnak. Az áruházak alapterületének észszerű csökkentése egyúttal lehetőséget kínált arra, hogy helyet adjanak ruházati üzleteknek, éttermeknek, gyógyszertárnak vagy postának, komplexebb, vonzóbb szolgáltatási palettát létrehozva.

Fotó: shutterstock.com

Média forrás: Világgazdaság

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC