X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Ezért nagyon fontosak a munkahelyi csapatépítő programok!

2018. Április 16.
A közösen megélt élményekből közös történetének válnak. Ezek azok a sztorik, amik minden céges bulin előkerülnek, még húsz év múlva is. Hatásuk olyan erős, hogy a szereplők olykor már nem is dolgoznak a cégnél, de a történetet még mindig mesélik. Milyen a hatékony csapatépítő élményprogram?

A közös élmények az „együttes utalás anyanyelvét”  teremtik meg a egy vállalkozáson belül. A közösen átélt élmények egy-egy emlékezetes mozzanatát felidézve újra és újra átélhetjük az élményt. Mindennek fontos értékképző és értékfenntartó rendeltetése is van. A közös élményekből születő történetek csoporthoz tartozás támpontjaivá válnak. Minél több a közös élmény, annál több közös történet lesz, ami közös kultúra kialakításához vezet, összekovácsolódik a csapat. Ez a jól megválasztott csapatépítő élményprogramok eredménye – mondta Sashalmi Attila Meglepkék.hu ügyvezetője.

Milyen a jó csapatépítő élmény?

Valamilyen szokatlan eseménynek kell legyen, ami megszakítja a hétköznapi rutint. A szokatlanság, az újszerűség ugyanis fókuszálja a csapat figyelmét és intenzívebbé teszi a kommunikációt. Arra azért figyelni kell, hogy ne legyen kényelmetlen, kínos a munkavállalónak. Egy irodai dolgozó lehet, hogy éppen a nyugalom miatt választotta a hivatását, neki nem biztos, hogy jó ötlet egy katonai túlélő program. Ellenben egy céges főzés jó már működhet – mondta Sashalmi Attila.

A program jelentsen kihívást a csapatnak. A legjobb összekovácsoló ereje a közös teljesítményt igénylő programoknak van. A közösen teljesített kihívás növeli a csapat önértékelését és ezzel javítja az egyén önbizalmát, önértékelését is. Tökéletes lehet erre egy céges főzés, curling verseny vagy vitorlázás.

Sok kis élmény több mint egy nagy élmény

Végül ne egy nagy élményben gondolkodjunk, hanem szervezzünk rendszeres, rövidebb és változatos programokat. A csapatot összetartó kapcsolatok erősítéséhez kisebb nagyobb rendszerességű találkozások kellenek. Mindannyian éreztük már azt a kellemetlen érzést, amikor egy új közösségbe kerülve, nem értjük a félszavakat, melyek valamilyen közösen megélt élményre utalnak. Mindenki nevet, mi pedig zavartan mosolygunk, kívülállónak érezve magunkat. Nos, ez jelzi a csapat képzeletbeli határát, ami addig tart ameddig ezeket a történeteket értik. Ezért érdemes rendszeres élményprogramokat szervezni, melyek során újabb és újabb közös élmények születnek, az újak megismerhetik a kollektív emlékezetet és
részesei lehetnek.

Csapatélmény elérése a cél

Végül ne feledjük, egy élményprogram egyszerűen legyen élményprogram. Egyetlen célt
tűzzünk ki a kollégák felé: szerezzenek csapatélményt. Minden más értékelés, mérés vagy
irreleváns célok kitűzése kontraproduktív – tanácsolja Sashalmi Attila.

Média forrás: realista
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Ezért nagyon fontosak a munkahelyi csapatépítő programok!

A közösen megélt élményekből közös történetének válnak. Ezek azok a sztorik, amik minden céges bulin előkerülnek, még húsz év múlva is. Hatásuk olyan erős, hogy a szereplők olykor már nem is dolgoznak a cégnél, de a történetet még mindig mesélik. Milyen a hatékony csapatépítő élményprogram?

A közös élmények az „együttes utalás anyanyelvét”  teremtik meg a egy vállalkozáson belül. A közösen átélt élmények egy-egy emlékezetes mozzanatát felidézve újra és újra átélhetjük az élményt. Mindennek fontos értékképző és értékfenntartó rendeltetése is van. A közös élményekből születő történetek csoporthoz tartozás támpontjaivá válnak. Minél több a közös élmény, annál több közös történet lesz, ami közös kultúra kialakításához vezet, összekovácsolódik a csapat. Ez a jól megválasztott csapatépítő élményprogramok eredménye – mondta Sashalmi Attila Meglepkék.hu ügyvezetője.

Milyen a jó csapatépítő élmény?

Valamilyen szokatlan eseménynek kell legyen, ami megszakítja a hétköznapi rutint. A szokatlanság, az újszerűség ugyanis fókuszálja a csapat figyelmét és intenzívebbé teszi a kommunikációt. Arra azért figyelni kell, hogy ne legyen kényelmetlen, kínos a munkavállalónak. Egy irodai dolgozó lehet, hogy éppen a nyugalom miatt választotta a hivatását, neki nem biztos, hogy jó ötlet egy katonai túlélő program. Ellenben egy céges főzés jó már működhet – mondta Sashalmi Attila.

A program jelentsen kihívást a csapatnak. A legjobb összekovácsoló ereje a közös teljesítményt igénylő programoknak van. A közösen teljesített kihívás növeli a csapat önértékelését és ezzel javítja az egyén önbizalmát, önértékelését is. Tökéletes lehet erre egy céges főzés, curling verseny vagy vitorlázás.

Sok kis élmény több mint egy nagy élmény

Végül ne egy nagy élményben gondolkodjunk, hanem szervezzünk rendszeres, rövidebb és változatos programokat. A csapatot összetartó kapcsolatok erősítéséhez kisebb nagyobb rendszerességű találkozások kellenek. Mindannyian éreztük már azt a kellemetlen érzést, amikor egy új közösségbe kerülve, nem értjük a félszavakat, melyek valamilyen közösen megélt élményre utalnak. Mindenki nevet, mi pedig zavartan mosolygunk, kívülállónak érezve magunkat. Nos, ez jelzi a csapat képzeletbeli határát, ami addig tart ameddig ezeket a történeteket értik. Ezért érdemes rendszeres élményprogramokat szervezni, melyek során újabb és újabb közös élmények születnek, az újak megismerhetik a kollektív emlékezetet és
részesei lehetnek.

Csapatélmény elérése a cél

Végül ne feledjük, egy élményprogram egyszerűen legyen élményprogram. Egyetlen célt
tűzzünk ki a kollégák felé: szerezzenek csapatélményt. Minden más értékelés, mérés vagy
irreleváns célok kitűzése kontraproduktív – tanácsolja Sashalmi Attila.

Média forrás: realista

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC