X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Ezért költözik a Bayer a BudaPart CITY irodaházba

2020. Szeptember 21. Urbanisztika
Jövőre készül el a BudaPart második irodaépülete, a hatemeletes BudaPart CITY. A ház egyik leendő első beköltözőjét, a Bayer Hungáriát kérdezte Pál Tamás, a tranzakcióban bérbeadói képviselettel megbízott ESTON International Zrt. Office Agency divíziójának vezetője.

Miért döntöttek a költözés mellett? Mi volt a motiváció?

Az Alkotás utcai, illetve a Váci úton lévő irodánk a legnagyobb megelégedettségünkre tökéletesen funkcionálnak, viszont a két szervezet integrálódását fizikai távolsággal nehéz megoldani. A szervezeteknek szüksége van egymásra, így a költözés mellett döntöttünk. Olyan irodaházat kerestünk, ami nagy zöldfelület közelében helyezkedik el, innovatív és szem előtt tartja a fenntarthatósági szempontokat.

Bevonták-e a munkavállalókat a helyválasztásba?

Meghívtunk egy üzletágvezetői, csoportvezetői kört, olyan kollégákat, akik személyi felelősséggel rendelkeznek, hogy segítsenek a kiválasztási folyamatban. Számos helyszínt személyesen is meglátogattunk, a tapasztalatainkról objektív és szubjektív összehasonlítást készítettünk és ezek alapján választotta ki ez a kisebb létszámú, de reprezentatív munkavállalói kör a végleges, preferált helyszínt.

Mi volt az a három legkiemelkedőbb előny, ami miatt a BudaPartot választották?

A legfontosabb, amit kiemelnék, a lokáció: a zöld környezet, természetközeli helyszín. Maga a tény, hogy városban vagyunk, de élhető környezetben, ahol nem csak a munkaidőben, hanem azon túl is hasznos elfoglaltságot találhatunk. Szerintünk a Kopaszi-gát környéke mindenki számára kiváló helyszínt jelent ezen szempontok alapján.

A másik szempont az épület minősítése volt: ebben a zöld környezetben fenntartható és magas környezeti normákat követő elvárások kerültek beépítésre. Az irodaépület kialakításához minőségi anyagok használnak fel, és olyan besorolással rendelkezik, amelyekben az ergonómia, környezettudatossághoz kapcsolódó jelzők mind megtestesülnek. A munkavállalók egészsége, a természet védelme, az innovatív és kreatív munkát támogató adottságok, mind olyan szempontok, amik a cégen belül is fontos értékeket képviselnek.

Nem utolsó sorban a szolgáltatások elvárt színvonalát szeretném megemlíteni, amik kiépülésre kerülnek a közeljövőben. Hiszünk abban, hogy egy dinamikusan fejlődő új városrészbe költözünk, amely középtávon biztosítja azokat a rekreációs lehetőségeket, amelyek kollégáink, az ott élők és oda látogatók egészségügyi, kikapcsolódási és sportolási igényeit hiánytalanul kielégíti.

Mit várnak az új irodától?

Nagyok az elvárásaink, mert olyan helyet választottunk, ami magas minőségi színvonalat biztosít. Szervezet szempontjából mindenekelőtt azt várjuk, hogy a jelenleg különálló, több helyszínen található funkciók találjanak egymásra, a munkavállalók ismerjék meg egymást, a munkafolyamatok rövidüljenek le.

Fontosnak tartjuk továbbá a munkakörnyezet flexibilitását is: nem feltétlenül reprezentatív irodát szeretnénk kialakítani, hanem élhető irodát, ahol a napi 8 óra, amennyiben erre szükség van, támogatja a napi kreatív és fókuszált munkavégzést, de mindezek mellett kellő szabadságot is biztosít arra, hogy akár egy ebédszünetben vagy a munkaidő után el tudja látni az ember a dolgait, hiszen mégis napunk egyharmadát töltjük irodában.

Tudnak-e a munkavállalók az új helyről? Kommunikálták belső levélben?

Belső levélben és más csatornákon is kommunikáltuk. Meghívtuk a kollégáinkat egy Town Hall meetingre, ahol bejelentettük a változásokat, megosztottuk velük a döntési folyamatot, hogy milyen elvárásokat támasztottunk a helyszínnel kapcsolatban, legyen az szolgáltatáshoz vagy külső környezeti tényezőkhöz kötődő. A költözésig minden olyan információt megosztunk a kollégákkal, ami motiválhatja őket és fenntarthatja érdeklődésük a költözési folyamat során.

Utolsóként Nagyházi Pétert, a JLL szenior tanácsadóját kérdezzük, aki a bérlőképviseleti feladatot látta el a tranzakció során: volt az ügyfélnek olyan különleges igénye, aminek végül csak a BudaPart projekt tudott megfelelni?

Olyan lokációt szerettünk volna találni megbízónknak, amely, azon kívül, hogy mérete lehetőséget biztosít egy előre nem tervezett bővülésre is akár, széleskörű szolgáltatásokat biztosít. Az irodaház elhelyezkedése abból a szempontból is speciális, hogy a Kopaszi-gát már az irodából kilépve egy természetközeli élményt nyújt a Bayer dolgozói számára, amit nem sok projekt tudhat magáénak.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Ezért költözik a Bayer a BudaPart CITY irodaházba

2020. Szeptember 21. Urbanisztika
Jövőre készül el a BudaPart második irodaépülete, a hatemeletes BudaPart CITY. A ház egyik leendő első beköltözőjét, a Bayer Hungáriát kérdezte Pál Tamás, a tranzakcióban bérbeadói képviselettel megbízott ESTON International Zrt. Office Agency divíziójának vezetője.

Miért döntöttek a költözés mellett? Mi volt a motiváció?

Az Alkotás utcai, illetve a Váci úton lévő irodánk a legnagyobb megelégedettségünkre tökéletesen funkcionálnak, viszont a két szervezet integrálódását fizikai távolsággal nehéz megoldani. A szervezeteknek szüksége van egymásra, így a költözés mellett döntöttünk. Olyan irodaházat kerestünk, ami nagy zöldfelület közelében helyezkedik el, innovatív és szem előtt tartja a fenntarthatósági szempontokat.

Bevonták-e a munkavállalókat a helyválasztásba?

Meghívtunk egy üzletágvezetői, csoportvezetői kört, olyan kollégákat, akik személyi felelősséggel rendelkeznek, hogy segítsenek a kiválasztási folyamatban. Számos helyszínt személyesen is meglátogattunk, a tapasztalatainkról objektív és szubjektív összehasonlítást készítettünk és ezek alapján választotta ki ez a kisebb létszámú, de reprezentatív munkavállalói kör a végleges, preferált helyszínt.

Mi volt az a három legkiemelkedőbb előny, ami miatt a BudaPartot választották?

A legfontosabb, amit kiemelnék, a lokáció: a zöld környezet, természetközeli helyszín. Maga a tény, hogy városban vagyunk, de élhető környezetben, ahol nem csak a munkaidőben, hanem azon túl is hasznos elfoglaltságot találhatunk. Szerintünk a Kopaszi-gát környéke mindenki számára kiváló helyszínt jelent ezen szempontok alapján.

A másik szempont az épület minősítése volt: ebben a zöld környezetben fenntartható és magas környezeti normákat követő elvárások kerültek beépítésre. Az irodaépület kialakításához minőségi anyagok használnak fel, és olyan besorolással rendelkezik, amelyekben az ergonómia, környezettudatossághoz kapcsolódó jelzők mind megtestesülnek. A munkavállalók egészsége, a természet védelme, az innovatív és kreatív munkát támogató adottságok, mind olyan szempontok, amik a cégen belül is fontos értékeket képviselnek.

Nem utolsó sorban a szolgáltatások elvárt színvonalát szeretném megemlíteni, amik kiépülésre kerülnek a közeljövőben. Hiszünk abban, hogy egy dinamikusan fejlődő új városrészbe költözünk, amely középtávon biztosítja azokat a rekreációs lehetőségeket, amelyek kollégáink, az ott élők és oda látogatók egészségügyi, kikapcsolódási és sportolási igényeit hiánytalanul kielégíti.

Mit várnak az új irodától?

Nagyok az elvárásaink, mert olyan helyet választottunk, ami magas minőségi színvonalat biztosít. Szervezet szempontjából mindenekelőtt azt várjuk, hogy a jelenleg különálló, több helyszínen található funkciók találjanak egymásra, a munkavállalók ismerjék meg egymást, a munkafolyamatok rövidüljenek le.

Fontosnak tartjuk továbbá a munkakörnyezet flexibilitását is: nem feltétlenül reprezentatív irodát szeretnénk kialakítani, hanem élhető irodát, ahol a napi 8 óra, amennyiben erre szükség van, támogatja a napi kreatív és fókuszált munkavégzést, de mindezek mellett kellő szabadságot is biztosít arra, hogy akár egy ebédszünetben vagy a munkaidő után el tudja látni az ember a dolgait, hiszen mégis napunk egyharmadát töltjük irodában.

Tudnak-e a munkavállalók az új helyről? Kommunikálták belső levélben?

Belső levélben és más csatornákon is kommunikáltuk. Meghívtuk a kollégáinkat egy Town Hall meetingre, ahol bejelentettük a változásokat, megosztottuk velük a döntési folyamatot, hogy milyen elvárásokat támasztottunk a helyszínnel kapcsolatban, legyen az szolgáltatáshoz vagy külső környezeti tényezőkhöz kötődő. A költözésig minden olyan információt megosztunk a kollégákkal, ami motiválhatja őket és fenntarthatja érdeklődésük a költözési folyamat során.

Utolsóként Nagyházi Pétert, a JLL szenior tanácsadóját kérdezzük, aki a bérlőképviseleti feladatot látta el a tranzakció során: volt az ügyfélnek olyan különleges igénye, aminek végül csak a BudaPart projekt tudott megfelelni?

Olyan lokációt szerettünk volna találni megbízónknak, amely, azon kívül, hogy mérete lehetőséget biztosít egy előre nem tervezett bővülésre is akár, széleskörű szolgáltatásokat biztosít. Az irodaház elhelyezkedése abból a szempontból is speciális, hogy a Kopaszi-gát már az irodából kilépve egy természetközeli élményt nyújt a Bayer dolgozói számára, amit nem sok projekt tudhat magáénak.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC