X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Fontos a csomagolás

2014. Március 12. zöld raktár
Dinamikusan növekszik a csomagolási ágazat világszerte, így hazánkban is. A csomagolószerek közül továbbra is legnépszerűbb a papír és a műanyag. Az innováció motorja a termékek megóvása, fogyaszthatóságuk megőrzése környezetbarát és fenntartható módon. Magyar fejlesztések is találhatók a világ élvonalában. Az ágazat trendjeiről Nagy Miklóst, a CSAOSZ főtitkárát kérdezte a Trade Magazin.

Szakértők szerint 2010-ben a világ csomagolószer-felhasználása 670 milliárd dollár volt, és 2016-ra 820 milliárdos forgalmat jeleznek előre a kutatók, tehát az iparág kilátásai kedvezőnek mondhatók.

- A magyar csomagolóipar 2013. évi egész éves teljesítményéről még nem állnak rendelkezésre teljes körű adatok, de forgalma várhatóan 480 milliárd forint körül lesz, ami körülbelül 2,2 milliárd dollárnak felel meg - kezdi az ágazat bemutatását Nagy Miklós.

Első helyen a papír

Az előrejelzések szerint a papír vezető szerepe továbbra is megmarad. A merev falú műanyag csomagolószerek képezik a második legfontosabb piacot, ez a szegmens várhatóan tovább fog növekedni. A hajlékony falú műanyag csomagolószerek esetében a kutatások ugyancsak növekvő keresletet jeleznek előre.

A fém csomagolószerek kereslete mérséklődik, elsősorban a merev falú műanyag csomagolóeszközök térnyerésének következtében. Az üveg csomagolóeszközök felhasználásának növekedési üteme lassul.

A csomagolószerek anyagtípusonkénti felhasználásának magyarországi tendenciái megfelelnek a nemzetközi gyakorlatban megfigyelhetőnek, így a papír és a műanyag (merev és hajlékony falú) csomagolószerek vezetnek mind értékben, mind volumenben.

A csomagolószerekkel szembeni igénynövekedést elsősorban a fogyasztás növekedése generálja. A csomagolás iránti igénynövekedés a lakosság városokba költözésével - a városiasodással -, a háztartások műszaki berendezésekkel, gépekkel való felszerelésével, és a markánsan fejlődésnek induló egészségipari (gyógyszerek, testápolási, kozmetikai és háztartás-vegyipari cikkek) termékek iránti kereslet növekedésével magyarázható.

Magyarok az élvonalban

A fejlesztések fókuszába az úgynevezett járulékos szolgáltatást nyújtó, a csomagolás számára hozzáadott értéket képviselő, a használhatóságot növelő, továbbá az anyagfelhasználás-csökkentést - környezettudatosságot - eredményező megoldások kerülnek. Ez a tendencia Magyarországon éppúgy megfigyelhető, mint külföldön, azzal az eltéréssel, hogy hazánkban a fogyasztók rendkívül árérzékenyek, így a csomagolás többletfunkciója miatt jogosan magasabb árfekvésű - vélhetően egyben prémiumkategóriás - termékek térnyerése lassúbb.

A magyar sikerek közül példaként érdemes kiemelni egy startup vállalkozás által kifejlesztett intelligens csomagolást, amelynek lényege a minőségváltozást jelző színkód, amely bárki számára egyértelmű, mint egy közlekedési lámpa. A megoldás vegyi összetétel alapján, dinamikusan és megbízhatóan jelzi - egyelőre a tej - valódi frissességét.
Az eljárás hazai szabadalmaztatása 2013- ban lezárult, és jelenleg folyik a nemzetközi szabadalmaztatás.

Az intelligens csomagolások mind a vevő, mind az eladó számára előnyt kínálnak. A vevőnek biztonságot nyújt, mert jelzi, hogy a termék friss, a kereskedő, a gyártó számára pedig ugyanez a forgalmazott áru kifogástalan minőségét fejezi ki. Nem véletlen tehát, hogy a kutatás és fejlesztés egyik fő motorja ez a terület. A 3 évente megrendezésre kerülő Interpack kiállításon is több újítás, ötlet, szabadalom bemutatása várható mind az innovációs, mind az élelmiszer-megőrzés területén.

- A hazai csomagolóipar két évtized után újból HITA-CSAOSZ közös menedzselésű magyar standdal jelenik meg Düsseldorfban, a 2014. május 8-14. között megrendezésre kerülő Interpack kiállításon, amely a világ talán legjelentősebb csomagolási seregszemléje - hangsúlyozza zárszavában Nagy Miklós.
 

Média forrás: Trade Magazin
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Fontos a csomagolás

Dinamikusan növekszik a csomagolási ágazat világszerte, így hazánkban is. A csomagolószerek közül továbbra is legnépszerűbb a papír és a műanyag. Az innováció motorja a termékek megóvása, fogyaszthatóságuk megőrzése környezetbarát és fenntartható módon. Magyar fejlesztések is találhatók a világ élvonalában. Az ágazat trendjeiről Nagy Miklóst, a CSAOSZ főtitkárát kérdezte a Trade Magazin.

Szakértők szerint 2010-ben a világ csomagolószer-felhasználása 670 milliárd dollár volt, és 2016-ra 820 milliárdos forgalmat jeleznek előre a kutatók, tehát az iparág kilátásai kedvezőnek mondhatók.

- A magyar csomagolóipar 2013. évi egész éves teljesítményéről még nem állnak rendelkezésre teljes körű adatok, de forgalma várhatóan 480 milliárd forint körül lesz, ami körülbelül 2,2 milliárd dollárnak felel meg - kezdi az ágazat bemutatását Nagy Miklós.

Első helyen a papír

Az előrejelzések szerint a papír vezető szerepe továbbra is megmarad. A merev falú műanyag csomagolószerek képezik a második legfontosabb piacot, ez a szegmens várhatóan tovább fog növekedni. A hajlékony falú műanyag csomagolószerek esetében a kutatások ugyancsak növekvő keresletet jeleznek előre.

A fém csomagolószerek kereslete mérséklődik, elsősorban a merev falú műanyag csomagolóeszközök térnyerésének következtében. Az üveg csomagolóeszközök felhasználásának növekedési üteme lassul.

A csomagolószerek anyagtípusonkénti felhasználásának magyarországi tendenciái megfelelnek a nemzetközi gyakorlatban megfigyelhetőnek, így a papír és a műanyag (merev és hajlékony falú) csomagolószerek vezetnek mind értékben, mind volumenben.

A csomagolószerekkel szembeni igénynövekedést elsősorban a fogyasztás növekedése generálja. A csomagolás iránti igénynövekedés a lakosság városokba költözésével - a városiasodással -, a háztartások műszaki berendezésekkel, gépekkel való felszerelésével, és a markánsan fejlődésnek induló egészségipari (gyógyszerek, testápolási, kozmetikai és háztartás-vegyipari cikkek) termékek iránti kereslet növekedésével magyarázható.

Magyarok az élvonalban

A fejlesztések fókuszába az úgynevezett járulékos szolgáltatást nyújtó, a csomagolás számára hozzáadott értéket képviselő, a használhatóságot növelő, továbbá az anyagfelhasználás-csökkentést - környezettudatosságot - eredményező megoldások kerülnek. Ez a tendencia Magyarországon éppúgy megfigyelhető, mint külföldön, azzal az eltéréssel, hogy hazánkban a fogyasztók rendkívül árérzékenyek, így a csomagolás többletfunkciója miatt jogosan magasabb árfekvésű - vélhetően egyben prémiumkategóriás - termékek térnyerése lassúbb.

A magyar sikerek közül példaként érdemes kiemelni egy startup vállalkozás által kifejlesztett intelligens csomagolást, amelynek lényege a minőségváltozást jelző színkód, amely bárki számára egyértelmű, mint egy közlekedési lámpa. A megoldás vegyi összetétel alapján, dinamikusan és megbízhatóan jelzi - egyelőre a tej - valódi frissességét.
Az eljárás hazai szabadalmaztatása 2013- ban lezárult, és jelenleg folyik a nemzetközi szabadalmaztatás.

Az intelligens csomagolások mind a vevő, mind az eladó számára előnyt kínálnak. A vevőnek biztonságot nyújt, mert jelzi, hogy a termék friss, a kereskedő, a gyártó számára pedig ugyanez a forgalmazott áru kifogástalan minőségét fejezi ki. Nem véletlen tehát, hogy a kutatás és fejlesztés egyik fő motorja ez a terület. A 3 évente megrendezésre kerülő Interpack kiállításon is több újítás, ötlet, szabadalom bemutatása várható mind az innovációs, mind az élelmiszer-megőrzés területén.

- A hazai csomagolóipar két évtized után újból HITA-CSAOSZ közös menedzselésű magyar standdal jelenik meg Düsseldorfban, a 2014. május 8-14. között megrendezésre kerülő Interpack kiállításon, amely a világ talán legjelentősebb csomagolási seregszemléje - hangsúlyozza zárszavában Nagy Miklós.
 

Média forrás: Trade Magazin

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC