X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Így szeretne Budapest Közép-Európa logisztikai központja lenni

2021. Március 05. Raktár
Szándéknyilatkozatot írt alá a CELIZ Konzorcium (Central-European Logistics and Industrial Zone, magyar nevén Záhony Logisztikai és Ipari Övezet) és a Rail Cargo Hungária (RCH) a távol-keleti intermodális forgalom hatékonyabb kezeléséről.

A Kína és Európa közötti vasúti forgalom a következő években jelentősen bővül, és ezzel Magyarország is nyerhet, ha sikerül javítani a határon az árukezelés infrastrukturáját. Nemzetgazdasági érdek, hogy a 6. számú mediterrán vasúti korridor magyar közreműködést igénylő forgalma emelkedjen, mivel így az adó-, vám- és egyéb logisztikai bevételek is nőnek. Az érkeztetési és logisztikai kapacitáson múlik, hogy a rendkívüli mennyiségű távol-keleti küldeménynek mekkora része kerül be innen az uniós piacra.     

A szándéknyilatokozatot a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója is üdvözölte. Homolya Róbert szerint a vasúttársaságnak is érdeke a záhonyi fejlesztés, amely ráadásul a környezetterhelést is csökkenti. Az EU a közlekedésből származó széndioxid-kibocsátást 90 százalékkal csökkentené 2050-ig, ezért a közúti fuvarozás jelentős részét más megoldásokkal, jelentős részben vasúttal kell kiváltani.     

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) közlekedéspolitikáért felelős államtitkára a vasutat nevezte a következő 10 év legjelentősebb közlekedésfejlesztési célpontjának. Mosóczi László szerint a csaknem 6 ezer milliárd forintnyi fejlesztéssel a kormány azt szeretné elérni, hogy Magyarország Közép-Európa teherszállítási, logisztikai és elosztó központjává váljon. Az államtitkár közölte, hogy a Budapestet délről elkerülő teherforgalmi vonal (V0) előkészítéséhez kapcsolódó közbeszerzés márciusban elkezdődhet, a környezetvédelmi engedély 2023 tavaszára várható.

Média forrás: mti
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Így szeretne Budapest Közép-Európa logisztikai központja lenni

2021. Március 05. Raktár
Szándéknyilatkozatot írt alá a CELIZ Konzorcium (Central-European Logistics and Industrial Zone, magyar nevén Záhony Logisztikai és Ipari Övezet) és a Rail Cargo Hungária (RCH) a távol-keleti intermodális forgalom hatékonyabb kezeléséről.

A Kína és Európa közötti vasúti forgalom a következő években jelentősen bővül, és ezzel Magyarország is nyerhet, ha sikerül javítani a határon az árukezelés infrastrukturáját. Nemzetgazdasági érdek, hogy a 6. számú mediterrán vasúti korridor magyar közreműködést igénylő forgalma emelkedjen, mivel így az adó-, vám- és egyéb logisztikai bevételek is nőnek. Az érkeztetési és logisztikai kapacitáson múlik, hogy a rendkívüli mennyiségű távol-keleti küldeménynek mekkora része kerül be innen az uniós piacra.     

A szándéknyilatokozatot a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója is üdvözölte. Homolya Róbert szerint a vasúttársaságnak is érdeke a záhonyi fejlesztés, amely ráadásul a környezetterhelést is csökkenti. Az EU a közlekedésből származó széndioxid-kibocsátást 90 százalékkal csökkentené 2050-ig, ezért a közúti fuvarozás jelentős részét más megoldásokkal, jelentős részben vasúttal kell kiváltani.     

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) közlekedéspolitikáért felelős államtitkára a vasutat nevezte a következő 10 év legjelentősebb közlekedésfejlesztési célpontjának. Mosóczi László szerint a csaknem 6 ezer milliárd forintnyi fejlesztéssel a kormány azt szeretné elérni, hogy Magyarország Közép-Európa teherszállítási, logisztikai és elosztó központjává váljon. Az államtitkár közölte, hogy a Budapestet délről elkerülő teherforgalmi vonal (V0) előkészítéséhez kapcsolódó közbeszerzés márciusban elkezdődhet, a környezetvédelmi engedély 2023 tavaszára várható.

Média forrás: mti

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC