X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Hasít a Praktiker webáruháza

2019. Július 31. Retail
Bár 20 áruháza van a Praktikernek, a „huszonegyedik”, azaz az online áruház fejlődése számít továbbra is a legdinamikusabbnak. A Praktiker barkácsáruházlánc idén tízéves online szolgáltatása ma már az összes forgalom 8,5%-át realizálja. A barkácslánc nagy hangsúlyt fektet a vásárlói élmény növelésére, a mobilapplikációja további optimalizálására.

2017-ben a webshop részaránya a teljes forgalomhoz képest közel 5 % volt, idén pedig a tízéves jubileumát ünneplő webshop több mint 8,5%-ot tesz ki a teljes értékesítésből, miközben a vásárlószám is dinamikusan nő. „Az átlagos vásárlói kosárérték mintegy 3,5-4-szer magasabb az online vásárlásoknál, mint az üzletekben. Az átlagos vásárlói kosárérték megőrzése mellett a vásárlószám-növekedéssel 2017 óta eddig minden évben 40-50%-os növekedést tudtunk elérni” – hangsúlyozta Bagaméri László.

„Az e-kereskedelmükben fontos változás, hogy az online látogatások 60%-át már mobiltelefonokról kezdeményezik, az így történő vásárlások aránya meghaladja a 30%-ot is” – mondta Hallgat László. A Praktiker e-kereskedelmi vezetője szerint a két számjegyű növekedésük oka a széles kínálatban, a szolgáltatás magas színvonalában és kényelmében, másfelől a mesterséges intelligenciát és egyéb vezető technológiákat alkalmazó, gyors, kedvelt weboldalban kereshető.

A Praktiker webshopban több mint 30 ezer termék közül válogathatnak a vásárlók. A legnépszerűbbek a csempék, bútorok, szaniterek, laminált padlók, zuhanykabinok, ajtók, ablakok, amelyek nagy számban kerülnek kosárba. A webshop termékkínálatát katalógusértékesítéssel együtt még ebben az évben 40 ezer fölé szeretnék emelni, és további bővülést is terveznek a jövőben.

A webshop kiszolgálásába új logisztikai partnereket is bevontak, és a csomagpontos rendszerekre történő kiszolgálás olyan eszközei is elérhetővé válnak hamarosan, mint a Foxpost és a Pick Pack Pont. Az új jogszabályoknak mindenben eleget tevő, teljes mértékben online áruhitel kialakítása is elindult, amelyhez már nem szükséges személyes jelenlét és a szerződés fizikai aláírása sem.

A Praktiker 2020 első negyedév végéig modernizálja a digitális transzformáció alapjait biztosító nagyobb rendszereit. Jelenleg a folyamat félidejénél tart. Ide tartozik a tavaly már befejezett kassza- és háttérrendszerek komplett cseréje, az ERP – vállalatirányítási rendszer – átfogó átalakítása, illetve a marketing automatizációs eszközök és platformok újabbakkal történő kiváltása vagy bevezetése. A nagyszabású korszerűsítés mindegyike rengeteg feladat elé állítja a webshop működtetését is.

A további fontos újítások közé sorolható, hogy a Praktiker mobilapplikációja gyökeres átalakításon esett át. Az augusztus második felében elinduló változatban mobilra optimalizált felülettel szemben a webshop már önálló, natív alkalmazás lesz az applikáción belül. A webes vásárlás ezzel jóval gyorsabb, egyszerűbb lesz.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Hasít a Praktiker webáruháza

Bár 20 áruháza van a Praktikernek, a „huszonegyedik”, azaz az online áruház fejlődése számít továbbra is a legdinamikusabbnak. A Praktiker barkácsáruházlánc idén tízéves online szolgáltatása ma már az összes forgalom 8,5%-át realizálja. A barkácslánc nagy hangsúlyt fektet a vásárlói élmény növelésére, a mobilapplikációja további optimalizálására.

2017-ben a webshop részaránya a teljes forgalomhoz képest közel 5 % volt, idén pedig a tízéves jubileumát ünneplő webshop több mint 8,5%-ot tesz ki a teljes értékesítésből, miközben a vásárlószám is dinamikusan nő. „Az átlagos vásárlói kosárérték mintegy 3,5-4-szer magasabb az online vásárlásoknál, mint az üzletekben. Az átlagos vásárlói kosárérték megőrzése mellett a vásárlószám-növekedéssel 2017 óta eddig minden évben 40-50%-os növekedést tudtunk elérni” – hangsúlyozta Bagaméri László.

„Az e-kereskedelmükben fontos változás, hogy az online látogatások 60%-át már mobiltelefonokról kezdeményezik, az így történő vásárlások aránya meghaladja a 30%-ot is” – mondta Hallgat László. A Praktiker e-kereskedelmi vezetője szerint a két számjegyű növekedésük oka a széles kínálatban, a szolgáltatás magas színvonalában és kényelmében, másfelől a mesterséges intelligenciát és egyéb vezető technológiákat alkalmazó, gyors, kedvelt weboldalban kereshető.

A Praktiker webshopban több mint 30 ezer termék közül válogathatnak a vásárlók. A legnépszerűbbek a csempék, bútorok, szaniterek, laminált padlók, zuhanykabinok, ajtók, ablakok, amelyek nagy számban kerülnek kosárba. A webshop termékkínálatát katalógusértékesítéssel együtt még ebben az évben 40 ezer fölé szeretnék emelni, és további bővülést is terveznek a jövőben.

A webshop kiszolgálásába új logisztikai partnereket is bevontak, és a csomagpontos rendszerekre történő kiszolgálás olyan eszközei is elérhetővé válnak hamarosan, mint a Foxpost és a Pick Pack Pont. Az új jogszabályoknak mindenben eleget tevő, teljes mértékben online áruhitel kialakítása is elindult, amelyhez már nem szükséges személyes jelenlét és a szerződés fizikai aláírása sem.

A Praktiker 2020 első negyedév végéig modernizálja a digitális transzformáció alapjait biztosító nagyobb rendszereit. Jelenleg a folyamat félidejénél tart. Ide tartozik a tavaly már befejezett kassza- és háttérrendszerek komplett cseréje, az ERP – vállalatirányítási rendszer – átfogó átalakítása, illetve a marketing automatizációs eszközök és platformok újabbakkal történő kiváltása vagy bevezetése. A nagyszabású korszerűsítés mindegyike rengeteg feladat elé állítja a webshop működtetését is.

A további fontos újítások közé sorolható, hogy a Praktiker mobilapplikációja gyökeres átalakításon esett át. Az augusztus második felében elinduló változatban mobilra optimalizált felülettel szemben a webshop már önálló, natív alkalmazás lesz az applikáción belül. A webes vásárlás ezzel jóval gyorsabb, egyszerűbb lesz.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC