X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Hatvan már száz

2014. Augusztus 26. Retail
A Family Center bevásárlóparkok megjelenésük óta a gyors és kényelmes vásárlási lehetőséget teremtették meg a vidéki városok lakóinak. A Real Management bérbeadó csapata azonban most még nagyobb célt tűzött ki maga elé.

Az új bérbeadási politika ugyanis előtérbe helyezte a centerekben található üzletek sokszínűsítését és a választék szélesítését, hogy a Family Centerek még inkább az egész család bevásárlóparkjai lehessenek.

Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a HATVANI Family Center, amely immár 100 %-os bérbeadottságával egy minden igényt kielégítő központtá vált. A főként női vásárlókat vonzó ruházati boltok és drogériák mellett nemrég a lakásberendezés is előtérbe került (Otthon Bútor és JYSK), néhány hónapja elérhető a hosszított nyitva tartású Fashion Top Cleaning tisztító, és júliusban megnyílt a Bárdi Autó üzlete is, amely az Expert elektronika mellett a férfiak érdeklődését hivatott kiszolgálni.

Az üzlet megnyitásával a győri és a váci központok után a hatvani egység a harmadik olyan, amely százszázalékos telítettséggel működik. A Real Management Kft. által üzemeltetett többi Family Center bérbeadottsága is 90% körül vagy fölötte van, és a bérbeadással kizárólagosan megbízott társaság folyamatosan azon dolgozik, hogy a többi centerben kiadásra váró egy-két üzletbe is a bérlői mixbe leginkább illeszkedő, a helyi igényeknek megfelelő új bérlőket hozzon.  

Média forrás: Real Managment
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Hatvan már száz

A Family Center bevásárlóparkok megjelenésük óta a gyors és kényelmes vásárlási lehetőséget teremtették meg a vidéki városok lakóinak. A Real Management bérbeadó csapata azonban most még nagyobb célt tűzött ki maga elé.

Az új bérbeadási politika ugyanis előtérbe helyezte a centerekben található üzletek sokszínűsítését és a választék szélesítését, hogy a Family Centerek még inkább az egész család bevásárlóparkjai lehessenek.

Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a HATVANI Family Center, amely immár 100 %-os bérbeadottságával egy minden igényt kielégítő központtá vált. A főként női vásárlókat vonzó ruházati boltok és drogériák mellett nemrég a lakásberendezés is előtérbe került (Otthon Bútor és JYSK), néhány hónapja elérhető a hosszított nyitva tartású Fashion Top Cleaning tisztító, és júliusban megnyílt a Bárdi Autó üzlete is, amely az Expert elektronika mellett a férfiak érdeklődését hivatott kiszolgálni.

Az üzlet megnyitásával a győri és a váci központok után a hatvani egység a harmadik olyan, amely százszázalékos telítettséggel működik. A Real Management Kft. által üzemeltetett többi Family Center bérbeadottsága is 90% körül vagy fölötte van, és a bérbeadással kizárólagosan megbízott társaság folyamatosan azon dolgozik, hogy a többi centerben kiadásra váró egy-két üzletbe is a bérlői mixbe leginkább illeszkedő, a helyi igényeknek megfelelő új bérlőket hozzon.  

Média forrás: Real Managment

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

Hozzászólások: 0 db

A hosszászólások moderálás után jelennek meg, melynek célja a trágár stílusú, más felhasználókat vallási, etnikai, világnézeti, vagy egyéb szempontból sértő, valamint politikai témájú hozzászólások kiszűrése.

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első!

Szóljon hozzá a cikkhez! (kattintásra kinyílik)
iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC