X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Így születik újjá a Shopmark, Budapest egyik népszerű bevásárlóközpontja

2018. Június 12. Retail
A tervek szerint október végén adják át a Shopmark bevásárlóközpontot a Határ úti metrómegállónál, amely korábban Europark néven üzemelt. Szinte rá sem ismerünk majd, mintha vadonatúj épület született volna új divatmárkákkal, dizájnnal és fiatalosabb, lendületesebb atmoszférával.

A budapesti plázapiacon már jó régóta lezárultak a pozícióharcok, a piacvezető bevásárlóközpontok mellett azonban a külső kerületi plázák is jól működnek az elmúlt évek pozitív kiskereskedelmi statisztikáinak köszönhetően. Ezek egyike a Határ út és az Üllői út mentén található 24 ezer négyzetméteres Europark, amely hosszú évek óta jó eladási és látogatói számokkal büszkélkedhet. Mind a József Attila lakótelep, mind a Wekerle-telep, mind pedig a kispesti panelházas övezet lakói előszeretettel látogatták az Europarkot, hogy a helyi szolgáltatásokat igénybe vegyék.

Nemrég a Diófa Alapkezelő Zrt. vásárolta meg a Magyar Posta Takarék Ingatlan Befektetési Alap számára az Europarkot, majd rögtön nagy feladatra vállalkozott, hiszen teljes rebrandinget hajt végre, amelynek során nem csak a név lett Shopmark, hanem szinte egy új épületet varázsolnak a régi helyére. Ennek érdekében még be is zárták az üzletközpontot áprilisban, amelyet a tervek szerint kis csúszással október végén nyitnak meg, bár a bérlők már júliustól elkezdhetik az új üzletbelsők kialakítását.

Minden új lesz

Az átfogó felújítás keretében szerkezetig visszabontották az épületet, hogy a műszaki tartalom teljesen megújuljon, ennek részeként többek között tűzvédelmi okokból vadonatúj spinkler rendszert építettek be, valamint új légtechnikai gerincvezeték rendszer létesül, illetve az energetikában nyitnak a zöld megoldások felé. Azonban a kivitelezési munkák során a KÉSZ Építő Zrt. nem csak a műszaki tartalom modernizálását végzi, hanem az épület külső és belső tereit is átszabja. A teljes főhomlokzat trendi, lendületes és nagyvonalú lesz, a munkálatok során világosabb, nagyobb belső tereket hoznak létre, emellett kétszintes üzletet is kialakítanak, új mozgólépcsők érkeznek.

A leglátványosabb munkálatok közé tartoznak a belső szerkezeti bontások és átalakítások, valamint a mozgójárda és mozgólépcsők fogadószerkezetének kialakítása. Olyan élhető enteriőr jön létre, amely megfelel a kor kívánalmainak és az új vásárlói igényeknek, illetve a fiatalabb korosztályok is hangsúlyosabban jelenhetnek meg a látogatók között. Egyedül a bővítésben nem gondolkodtak, amelyre nem is nagyon lett volna hely, másrészt az más költségszintre emelte volna a felújítást.

A bérlők maradnak és újak is jönnek

Bár jó néhány hónapra bezárt a Shopmark, az eddigi bérlők nagy része visszaköltözik majd az épületbe, a mágnesbérlőknek számító Interspar, a MediaMarkt vagy éppen a Hervis is marad. Egymást erősítő blokkokat hoznak létre, kevesebb, mintegy 80 üzlet fog üzemelni, de azok nagyobb alapterülettel rendelkeznek majd. Az ételudvar az emeletre kerül, ahol hét étterem fogadja majd a vendégeket, ellenben a 24 ezer m2-nyi terület nem teszi lehetővé, hogy mozi is működjön a Shopmarkban. A parkolás továbbra is kiváló lesz, hiszen mintegy ezer hely várja az autósokat.

Sőt, új divatmárkák is érkeznek, amelyek abban segítenek, hogy a bevásárlóközpont a fiatalabb korcsoportok közül is minél többet bevonzzon a falak közé. A divat és a sport hangsúlyos szerepét jól jelzi, hogy a bérlői mix közel 40%-át teszik majd ki. Így a rebranding mellett egyfajta újrapozícionálás , vagyis hangsúlyeltolódás is bekövetkezik. Ez egyébként logikus lépés, hiszen a vásárlóerő növekedése tetten érhető például a szomszédos József Attila lakótelepen is, amely Budapest legnépszerűbb lakótelepeinek egyikeként egyre több fiatal, gyermekes család otthona. De összességében a törzsközönség és vonzáskörzet továbbra is megmarad, sőt, a minőségibb szolgáltatások még növelik is a népszerűséget.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Így születik újjá a Shopmark, Budapest egyik népszerű bevásárlóközpontja

A tervek szerint október végén adják át a Shopmark bevásárlóközpontot a Határ úti metrómegállónál, amely korábban Europark néven üzemelt. Szinte rá sem ismerünk majd, mintha vadonatúj épület született volna új divatmárkákkal, dizájnnal és fiatalosabb, lendületesebb atmoszférával.

A budapesti plázapiacon már jó régóta lezárultak a pozícióharcok, a piacvezető bevásárlóközpontok mellett azonban a külső kerületi plázák is jól működnek az elmúlt évek pozitív kiskereskedelmi statisztikáinak köszönhetően. Ezek egyike a Határ út és az Üllői út mentén található 24 ezer négyzetméteres Europark, amely hosszú évek óta jó eladási és látogatói számokkal büszkélkedhet. Mind a József Attila lakótelep, mind a Wekerle-telep, mind pedig a kispesti panelházas övezet lakói előszeretettel látogatták az Europarkot, hogy a helyi szolgáltatásokat igénybe vegyék.

Nemrég a Diófa Alapkezelő Zrt. vásárolta meg a Magyar Posta Takarék Ingatlan Befektetési Alap számára az Europarkot, majd rögtön nagy feladatra vállalkozott, hiszen teljes rebrandinget hajt végre, amelynek során nem csak a név lett Shopmark, hanem szinte egy új épületet varázsolnak a régi helyére. Ennek érdekében még be is zárták az üzletközpontot áprilisban, amelyet a tervek szerint kis csúszással október végén nyitnak meg, bár a bérlők már júliustól elkezdhetik az új üzletbelsők kialakítását.

Minden új lesz

Az átfogó felújítás keretében szerkezetig visszabontották az épületet, hogy a műszaki tartalom teljesen megújuljon, ennek részeként többek között tűzvédelmi okokból vadonatúj spinkler rendszert építettek be, valamint új légtechnikai gerincvezeték rendszer létesül, illetve az energetikában nyitnak a zöld megoldások felé. Azonban a kivitelezési munkák során a KÉSZ Építő Zrt. nem csak a műszaki tartalom modernizálását végzi, hanem az épület külső és belső tereit is átszabja. A teljes főhomlokzat trendi, lendületes és nagyvonalú lesz, a munkálatok során világosabb, nagyobb belső tereket hoznak létre, emellett kétszintes üzletet is kialakítanak, új mozgólépcsők érkeznek.

A leglátványosabb munkálatok közé tartoznak a belső szerkezeti bontások és átalakítások, valamint a mozgójárda és mozgólépcsők fogadószerkezetének kialakítása. Olyan élhető enteriőr jön létre, amely megfelel a kor kívánalmainak és az új vásárlói igényeknek, illetve a fiatalabb korosztályok is hangsúlyosabban jelenhetnek meg a látogatók között. Egyedül a bővítésben nem gondolkodtak, amelyre nem is nagyon lett volna hely, másrészt az más költségszintre emelte volna a felújítást.

A bérlők maradnak és újak is jönnek

Bár jó néhány hónapra bezárt a Shopmark, az eddigi bérlők nagy része visszaköltözik majd az épületbe, a mágnesbérlőknek számító Interspar, a MediaMarkt vagy éppen a Hervis is marad. Egymást erősítő blokkokat hoznak létre, kevesebb, mintegy 80 üzlet fog üzemelni, de azok nagyobb alapterülettel rendelkeznek majd. Az ételudvar az emeletre kerül, ahol hét étterem fogadja majd a vendégeket, ellenben a 24 ezer m2-nyi terület nem teszi lehetővé, hogy mozi is működjön a Shopmarkban. A parkolás továbbra is kiváló lesz, hiszen mintegy ezer hely várja az autósokat.

Sőt, új divatmárkák is érkeznek, amelyek abban segítenek, hogy a bevásárlóközpont a fiatalabb korcsoportok közül is minél többet bevonzzon a falak közé. A divat és a sport hangsúlyos szerepét jól jelzi, hogy a bérlői mix közel 40%-át teszik majd ki. Így a rebranding mellett egyfajta újrapozícionálás , vagyis hangsúlyeltolódás is bekövetkezik. Ez egyébként logikus lépés, hiszen a vásárlóerő növekedése tetten érhető például a szomszédos József Attila lakótelepen is, amely Budapest legnépszerűbb lakótelepeinek egyikeként egyre több fiatal, gyermekes család otthona. De összességében a törzsközönség és vonzáskörzet továbbra is megmarad, sőt, a minőségibb szolgáltatások még növelik is a népszerűséget.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC