X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Imádják a dolgozók az Infogroup új irodáját, ami szép, praktikus, modern, mégis otthonos

2020. Február 27.
Közeleg az OfficeUp konferencia, ahol átadják a jubileumi Az Év Irodája díjakat. Amíg az idei indulók izgatottan várják a nagy napot, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. 

Ezúttal az Bartók Udvarban lévő Infogroup falai mögé tekinthettünk be.

MI VOLT AZ ÚJ TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA?

Tavaly októberben adtuk át a legújabb fejlesztésünket a Bartók Udvar II, ‘A' épületét. Fejlesztőként nem csupán egy munkatér, hanem egy reprezentációs tér létrehozása is a célunk volt, hiszen hamarosan kezdjük a Bartók Udvar következő (‘B’ és ‘C’) ütemeinek építését is. Persze a legfontosabb célunk az volt, hogy a kollégáinknak egy trendi, de otthonos és funkcionális munkakörnyezetet biztosítsunk. Egyterű, de funkcionálisan tagolt irodát alakítottunk ki, aminek a szívét a ‘bistro’ - a konyhahelyiségünk - adja, mint közösségi tér, ezt veszik körül a munkaállomások.

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

A dizájn és a funkcionalitás nagyon jól eltalált egyensúlyára. Nagyon jól használható teret sikerült kialakítani úgy, hogy a dizájnban nagyon kevés kompromisszumot hoztunk. Az egy légterű irodákban a funkciók szerinti tagolást a szőnyegek és falak színének és textúrájának váltakozásával értük el, a dizájn pedig ötvözi az industrial és modern stílust. Az okker (oliva) és a szürke dominál, amit a logónk zöld és kék színeinek természet közeli árnyalatai lágyítanak, a mintázatban pedig sok a keresztbefutó vonalas motívum, ami az épület egyenes vonalait tükrözi vissza. Úgy látjuk, hogy az egy légterű kialakítás a legtöbb esetben segíti a kommunikációt, de az elmélyült beszélgetésekhez két telefonszobát is kialakítottunk.
 

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

A kezdetektől fogva bevontuk a kollégákat a folyamatba és a kialakításba, a részletes tervezést és döntéseket pedig egy munkacsoport végezte, amelyben a különböző szakterületek különböző fázisokban képviseltették magukat. 

MENNYI IDŐ TELT EL A TERVEZÉS ELKEZDÉSÉTŐL A BEKÖLTÖZÉSIG?

Hozzávetőlegesen 9 hónap. 2019 elején kezdtük a tervezést és szeptemberben már be is költöztünk. Persze a végső simításokkal, kiegészítők és néhány speciális műszaki eszköz - mint például a tárgyalófoglaló-rendszerünk - beszerzésével eltelt még néhány hónap, de ez a funkcionalitást és a munkavégzést nem befolyásolta.
 

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Természetesen igen.  Cégünk gerincét munkatársaink adják, az elkötelezettségük, a szaktudásuk és az egymás iránti tisztelet. Kiemelten fontos számunkra, hogy jól érezzék magukat a munkahelyükön. 
 

A TERVEZÉS SORÁN SZEMPONT VOLT, HOGY INDULNI SZERETNÉTEK AZ ÉV IRODÁJA VERSENYEN?

Nem ez volt az elsődleges szempont, de tudtuk, hogy ha készen leszünk, mindenképpen indulni fogunk.

Ha megnéznéd az iroda képeit, ITT megteheted.


 

 

Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Imádják a dolgozók az Infogroup új irodáját, ami szép, praktikus, modern, mégis otthonos

2020. Február 27.
Közeleg az OfficeUp konferencia, ahol átadják a jubileumi Az Év Irodája díjakat. Amíg az idei indulók izgatottan várják a nagy napot, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. 

Ezúttal az Bartók Udvarban lévő Infogroup falai mögé tekinthettünk be.

MI VOLT AZ ÚJ TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA?

Tavaly októberben adtuk át a legújabb fejlesztésünket a Bartók Udvar II, ‘A' épületét. Fejlesztőként nem csupán egy munkatér, hanem egy reprezentációs tér létrehozása is a célunk volt, hiszen hamarosan kezdjük a Bartók Udvar következő (‘B’ és ‘C’) ütemeinek építését is. Persze a legfontosabb célunk az volt, hogy a kollégáinknak egy trendi, de otthonos és funkcionális munkakörnyezetet biztosítsunk. Egyterű, de funkcionálisan tagolt irodát alakítottunk ki, aminek a szívét a ‘bistro’ - a konyhahelyiségünk - adja, mint közösségi tér, ezt veszik körül a munkaállomások.

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

A dizájn és a funkcionalitás nagyon jól eltalált egyensúlyára. Nagyon jól használható teret sikerült kialakítani úgy, hogy a dizájnban nagyon kevés kompromisszumot hoztunk. Az egy légterű irodákban a funkciók szerinti tagolást a szőnyegek és falak színének és textúrájának váltakozásával értük el, a dizájn pedig ötvözi az industrial és modern stílust. Az okker (oliva) és a szürke dominál, amit a logónk zöld és kék színeinek természet közeli árnyalatai lágyítanak, a mintázatban pedig sok a keresztbefutó vonalas motívum, ami az épület egyenes vonalait tükrözi vissza. Úgy látjuk, hogy az egy légterű kialakítás a legtöbb esetben segíti a kommunikációt, de az elmélyült beszélgetésekhez két telefonszobát is kialakítottunk.
 

HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA?

A kezdetektől fogva bevontuk a kollégákat a folyamatba és a kialakításba, a részletes tervezést és döntéseket pedig egy munkacsoport végezte, amelyben a különböző szakterületek különböző fázisokban képviseltették magukat. 

MENNYI IDŐ TELT EL A TERVEZÉS ELKEZDÉSÉTŐL A BEKÖLTÖZÉSIG?

Hozzávetőlegesen 9 hónap. 2019 elején kezdtük a tervezést és szeptemberben már be is költöztünk. Persze a végső simításokkal, kiegészítők és néhány speciális műszaki eszköz - mint például a tárgyalófoglaló-rendszerünk - beszerzésével eltelt még néhány hónap, de ez a funkcionalitást és a munkavégzést nem befolyásolta.
 

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT?

Természetesen igen.  Cégünk gerincét munkatársaink adják, az elkötelezettségük, a szaktudásuk és az egymás iránti tisztelet. Kiemelten fontos számunkra, hogy jól érezzék magukat a munkahelyükön. 
 

A TERVEZÉS SORÁN SZEMPONT VOLT, HOGY INDULNI SZERETNÉTEK AZ ÉV IRODÁJA VERSENYEN?

Nem ez volt az elsődleges szempont, de tudtuk, hogy ha készen leszünk, mindenképpen indulni fogunk.

Ha megnéznéd az iroda képeit, ITT megteheted.


 

 

Média forrás: nincs megadva

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC