X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Új ingatlanközvetítői hálózat indul Rock Home néven

2018. November 08. Lakás
A lakossági ingatlanértékesítési piac új szerepelője, a Rock Home a november közepi indulását követő egy évben 10 százalékos részesedést szeretne elérni, amit a magyar tulajdonú vállalkozás részben a továbbra is bővülő piacra, illetve az egyedi IT-megoldásokra és a közösségi médiában rejlő lehetőségekre alapoz.

Kövesdi Marcell, a Rock Home egyik alapítója és ügyvezetője elmondta, várakozásuk szerint egy év alatt a lakossági ingatlanpiac értékben további 8 százalékot nő és eléri a 65 ezer milliárd forintot, az új vállalkozás pedig az évi 150.000 ingatlanértékesítésből kíván az ingatlanközvetítői piacon 10% részesedést elérni. A cég ugyanis azt reméli, hogy a személyes és a magyar piacon újnak számító szolgáltatások nyújtásával a vevők és az eladók is a legjobb árat érhetik el adás-vételkor.

"Mi azt gondoljuk, mindenki akkor lesz elégedett, ha az értékesítés gyorsabb és személyesebb lesz, és mindenki úgy érzi, jól járt, mert reális áron adott el és vásárolt ingatlant" - mondta. Hozzátette, a Rock Home egy év alatt mintegy 5.800 ingatlan-adásvételét tervezi lebonyolítani, 3,5 százalékos, összesen 2,5 milliárd forint összegű jutalékért. A cég várakozásai szerint a következő egy évben a lakossági ingatlaneladások száma 3% százalékkal nő és eléri a 155.000-t.

Az ingatlanügynökség két cég találkozásából született: Kövesdi Marcell a Házbank ügyvezető igazgatójaként több évtizedes ingatlanos tapasztalatát hozza csapatával, míg az OXO Properties kockázati befektetőként száll be. A két befektető 20% és 80% százalékkal rendelkezik az új cégben.

A két alapító szerint a piac robbanásszerű növekedése nemcsak az általános ingatlanbefektetésnek kedvez, hanem kiváló lehetőséget kínál a támogató szolgáltatások fejlesztésére is. Ehhez pedig folyamatosan keresnek új partnereket, a nagyobb irodák mellett a független közvetítőket is csatlakozásra bíztatják. A várakozások szerint egy év alatt 60 nagy és 30 kisebb, független iroda csatlakozik hozzájuk. (A magyar piacon napjainkban mintegy 3000 ingatlanközvetítő iroda 8 ezer értékesítővel dolgozik, de nagy a fluktuáció: a becslések szerint az elmúlt évben 10 induló iroda közül 4 egy éven belül bezárt.)

A nemzetközi gyakorlatot követve a Rock Home papírmentes irodák létrehozásával teszi gyorsabbá és kényelmesebbé az értékesítést. Minden munkatárs tabletet használ a szerződések és nyilatkozatok elektronikus megtekintésére és aláírására, táblagépen veszi fel a hirdetéseket a helyszínen, az alaprajzok pedig az applikáción keresztül percek alatt is elkészíthetők. Az árazás szintén elektronikusan történik, és az eladás során az ármaximalizálás a fő prioritás.

Az alapítók elmondták, nem franchise rendszert, inkább erős szakmai közösséget építenek minőségi munkavégzést lehetővé tevő háttérrel, kiterjedt kapcsolatrendszerrel és élményalapú szakmai oktatással. Az alapítók a növekedés egyik kulcstényezőnek a közösségi médiát tartják. "Magyarországon több mint 5 millióan aktívak a közösségi médiában és átlagosan napi másfél órát töltünk a Facebookon. Ezekkel a posztokkal az értékesítő - és vele együtt a márka - a tranzakció után is része marad a kliensek életének" - magyarázza Kövesdi Marcell.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Új ingatlanközvetítői hálózat indul Rock Home néven

A lakossági ingatlanértékesítési piac új szerepelője, a Rock Home a november közepi indulását követő egy évben 10 százalékos részesedést szeretne elérni, amit a magyar tulajdonú vállalkozás részben a továbbra is bővülő piacra, illetve az egyedi IT-megoldásokra és a közösségi médiában rejlő lehetőségekre alapoz.

Kövesdi Marcell, a Rock Home egyik alapítója és ügyvezetője elmondta, várakozásuk szerint egy év alatt a lakossági ingatlanpiac értékben további 8 százalékot nő és eléri a 65 ezer milliárd forintot, az új vállalkozás pedig az évi 150.000 ingatlanértékesítésből kíván az ingatlanközvetítői piacon 10% részesedést elérni. A cég ugyanis azt reméli, hogy a személyes és a magyar piacon újnak számító szolgáltatások nyújtásával a vevők és az eladók is a legjobb árat érhetik el adás-vételkor.

"Mi azt gondoljuk, mindenki akkor lesz elégedett, ha az értékesítés gyorsabb és személyesebb lesz, és mindenki úgy érzi, jól járt, mert reális áron adott el és vásárolt ingatlant" - mondta. Hozzátette, a Rock Home egy év alatt mintegy 5.800 ingatlan-adásvételét tervezi lebonyolítani, 3,5 százalékos, összesen 2,5 milliárd forint összegű jutalékért. A cég várakozásai szerint a következő egy évben a lakossági ingatlaneladások száma 3% százalékkal nő és eléri a 155.000-t.

Az ingatlanügynökség két cég találkozásából született: Kövesdi Marcell a Házbank ügyvezető igazgatójaként több évtizedes ingatlanos tapasztalatát hozza csapatával, míg az OXO Properties kockázati befektetőként száll be. A két befektető 20% és 80% százalékkal rendelkezik az új cégben.

A két alapító szerint a piac robbanásszerű növekedése nemcsak az általános ingatlanbefektetésnek kedvez, hanem kiváló lehetőséget kínál a támogató szolgáltatások fejlesztésére is. Ehhez pedig folyamatosan keresnek új partnereket, a nagyobb irodák mellett a független közvetítőket is csatlakozásra bíztatják. A várakozások szerint egy év alatt 60 nagy és 30 kisebb, független iroda csatlakozik hozzájuk. (A magyar piacon napjainkban mintegy 3000 ingatlanközvetítő iroda 8 ezer értékesítővel dolgozik, de nagy a fluktuáció: a becslések szerint az elmúlt évben 10 induló iroda közül 4 egy éven belül bezárt.)

A nemzetközi gyakorlatot követve a Rock Home papírmentes irodák létrehozásával teszi gyorsabbá és kényelmesebbé az értékesítést. Minden munkatárs tabletet használ a szerződések és nyilatkozatok elektronikus megtekintésére és aláírására, táblagépen veszi fel a hirdetéseket a helyszínen, az alaprajzok pedig az applikáción keresztül percek alatt is elkészíthetők. Az árazás szintén elektronikusan történik, és az eladás során az ármaximalizálás a fő prioritás.

Az alapítók elmondták, nem franchise rendszert, inkább erős szakmai közösséget építenek minőségi munkavégzést lehetővé tevő háttérrel, kiterjedt kapcsolatrendszerrel és élményalapú szakmai oktatással. Az alapítók a növekedés egyik kulcstényezőnek a közösségi médiát tartják. "Magyarországon több mint 5 millióan aktívak a közösségi médiában és átlagosan napi másfél órát töltünk a Facebookon. Ezekkel a posztokkal az értékesítő - és vele együtt a márka - a tranzakció után is része marad a kliensek életének" - magyarázza Kövesdi Marcell.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC