X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Újabb adó a kiskereskedelemben?

2017. Április 11. Retail
A kötelező létszám előírása a kiskereskedelemben egy újabb adó lenne - közölte az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) kedden, a sajtóban megjelent kormányzati kereskedelempolitikai javaslatokra reagálva.

Az áruházak mindenhol maguk határozzák meg a szükséges létszámot, a munkaerőpiacon pedig egyébként sincs megfelelő szabad munkaerő. Így a létszámkötelezettség előírása a pénzbeni megváltás lehetőségével, a garantált bérminimum 60 százalékának befizetésével egy új közteher bevezetése lenne - hangsúlyozta az OKSZ, hozzátéve, hogy olcsóbb lenne a befizetés, mint a munkaerő felvétele.

Az érdekképviselet szerint súlyosan érintené a vásárlókat a reklámköltségek korlátozása, ami akár az ingyenes áruházi újságok terjesztését is fékezheti. Ez a javaslatban megfogalmazottakkal ellentétben meggátolná a tudatos vásárlást segítő tájékozódást. Álláspontjuk szerint a reklámkiadások korlátozása nemcsak a fogyasztók tájékozódását nehezíti meg, hanem hazai munkahelyeket is veszélyeztet.

A kereskedelmi szövetség közleménye szerint továbbra is elsősorban a vásárlók érdekeit kell szem előtt tartani a kereskedelem szabályozásával kapcsolatos kérdésekben, az eddig megismert javaslatcsomag azonban ütközik a vásárlók érdekeivel is, ugyanakkor a kis- és középvállalkozások helyzetét sem javítaná.

Az OKSZ kiemelte: kész együttműködni a kormánnyal, valamint az ellenőrző hatóságokkal annak érdekében, hogy a vásárlók a lehető legjobb minőségű termékeket vásárolhassák korszerű, az alkalmazottak munkáját és a kisvállalkozások tevékenységét is segítő körülmények között. Az erre irányuló szakmai javaslatokat, például a kisvállalkozások nagyobb súlyú fejlesztési támogatását, vagy a kistelepülések boltjainak járulékkedvezményben részesítését megalapozottnak, előremutatónak tartják, és egyetértenek a kormánynak azzal a határozatával, amely több intézkedéssel előmozdítja a közmunkások átterelését a versenyszférába.

Felidézték azt is, hogy a szövetség tagjai a dolgozók érdekeit eddig is előtérbe helyezték, az áruházláncok sorozatosan emelték kétszámjegyű ütemben alkalmazottaik bérét. A legmagasabb béreket a fizikai dolgozóknak az ágazaton belül azok az áruházláncok adják, amelyek az OKSZ tagjai.

Média forrás: MTI
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Újabb adó a kiskereskedelemben?

2017. Április 11. Retail
A kötelező létszám előírása a kiskereskedelemben egy újabb adó lenne - közölte az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) kedden, a sajtóban megjelent kormányzati kereskedelempolitikai javaslatokra reagálva.

Az áruházak mindenhol maguk határozzák meg a szükséges létszámot, a munkaerőpiacon pedig egyébként sincs megfelelő szabad munkaerő. Így a létszámkötelezettség előírása a pénzbeni megváltás lehetőségével, a garantált bérminimum 60 százalékának befizetésével egy új közteher bevezetése lenne - hangsúlyozta az OKSZ, hozzátéve, hogy olcsóbb lenne a befizetés, mint a munkaerő felvétele.

Az érdekképviselet szerint súlyosan érintené a vásárlókat a reklámköltségek korlátozása, ami akár az ingyenes áruházi újságok terjesztését is fékezheti. Ez a javaslatban megfogalmazottakkal ellentétben meggátolná a tudatos vásárlást segítő tájékozódást. Álláspontjuk szerint a reklámkiadások korlátozása nemcsak a fogyasztók tájékozódását nehezíti meg, hanem hazai munkahelyeket is veszélyeztet.

A kereskedelmi szövetség közleménye szerint továbbra is elsősorban a vásárlók érdekeit kell szem előtt tartani a kereskedelem szabályozásával kapcsolatos kérdésekben, az eddig megismert javaslatcsomag azonban ütközik a vásárlók érdekeivel is, ugyanakkor a kis- és középvállalkozások helyzetét sem javítaná.

Az OKSZ kiemelte: kész együttműködni a kormánnyal, valamint az ellenőrző hatóságokkal annak érdekében, hogy a vásárlók a lehető legjobb minőségű termékeket vásárolhassák korszerű, az alkalmazottak munkáját és a kisvállalkozások tevékenységét is segítő körülmények között. Az erre irányuló szakmai javaslatokat, például a kisvállalkozások nagyobb súlyú fejlesztési támogatását, vagy a kistelepülések boltjainak járulékkedvezményben részesítését megalapozottnak, előremutatónak tartják, és egyetértenek a kormánynak azzal a határozatával, amely több intézkedéssel előmozdítja a közmunkások átterelését a versenyszférába.

Felidézték azt is, hogy a szövetség tagjai a dolgozók érdekeit eddig is előtérbe helyezték, az áruházláncok sorozatosan emelték kétszámjegyű ütemben alkalmazottaik bérét. A legmagasabb béreket a fizikai dolgozóknak az ágazaton belül azok az áruházláncok adják, amelyek az OKSZ tagjai.

Média forrás: MTI

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

Hozzászólások: 0 db

A hosszászólások moderálás után jelennek meg, melynek célja a trágár stílusú, más felhasználókat vallási, etnikai, világnézeti, vagy egyéb szempontból sértő, valamint politikai témájú hozzászólások kiszűrése.

Még nem érkezett hozzászólás. Legyen Ön az első!

Szóljon hozzá a cikkhez! (kattintásra kinyílik)
iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC