X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Újabb raktárakat nyit a Raben

2021. Március 02. Raktár
Fennállásának legeredményesebb évét zárta tavaly a Raben Trans European Hungary Kft. A logisztikai vállalat a kedvező pénzügyi eredmények mellett műszaki, informatikai fejlesztésekkel, valamint új telephely létesítésével erősítette pozícióját, idén pedig újabb raktárakat nyit az ország több pontján.

Tevékenységének valamennyi szegmensében növekedést ért el tavaly a Raben magyarországi leányvállalata. A cég tovább bővítette, illetve képzésekkel fejlesztette személyi állományát, és több meghatározó partnerével hosszabbította meg a különböző logisztikai szolgáltatásokra szóló megállapodásait, illetve új szerződések révén növelte ügyfeleinek számát. A hazai és nemzetközi disztribúciós tevékenység további erősítése érdekében Győrben áprilisban megnyílt egy új, 1800 négyzetméteres, átrakóraktárként is funkcionáló egység.

Emelkedő pályán

Az értékesítési és szállítmányozási tevékenység mérőszámai egyaránt tovább javultak. Az üzleti mutatók mellett az időben történő kiszállítások aránya is emelkedett, a címre kézbesítések esetében belföldi és nemzetközi viszonylatban is magas szinten stabilizálódott. Egyre jobb eredményekkel működik továbbá a 2019 elején bevezetett ETA (Estimated Time of Arrival) szolgálatás, azaz a szállítmány várható érkezési idejének meghatározása is. A 2020-as év egyik legjelentősebb digitális fejlesztése a kézbesítés fényképpel történő igazolása (picture confirming delivery – PCD), amely az érintkezésmentessége miatt különösen népszerűnek bizonyult. A közeljövő fontos célkitűzése, hogy a cégcsoport nemzetközi gyűjtőszállítmányozási tevékenységében – az ügyfelek igényeivel összhangban – további rendszeres járatokkal optimalizálják a kapacitások kihasználását.

A cég székhelyeként is szolgáló Dunaharasztiban 30 ezer négyzetméternyi új, korszerű raktárterületet adnak át idén, és a meglévő létesítményben is fejlesztéseket végeznek. Szintén jelentős mértékben, több mint 10 ezer négyzetméterrel bővül az első félévben a Raben pécsi raktára, amely elsősorban a belföldi közúti szállítmányozási és raktárlogisztikai tevékenységet segíti majd, illetve legnagyobb helyi partnerének igényeit is kielégíti. A bővítésekkel idén növekszik a cég munkavállalóinak létszáma is, a jelenlegi mintegy 340-ről 400 fölé.

Minőségi munkaerő

A vezetőképzés eddigi legátfogóbb módját dolgozta ki 2020-ra a Raben Group. Az elmúlt évtizedekben felhalmozott tapasztalatokat és legjobb gyakorlatokat egy az egész cégcsoportra kiterjedő oktatási programban egyesítették, a tudásanyag gyakorlati alkalmazásáról pedig a gamifikáció módszerével, játékos formában adhattak számot a résztvevők. A 13 leányvállalat mintegy 1000 vezetőjének bevonásával zajlott verseny első 20 helyezettje közé két hazai munkatárs is bekerült.

Árvai Csaba, a Raben Trans European Hungary Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: „A 2020-as évvel kapcsolatban a legfontosabb, hogy a koronavírus-járvány közepette is mindannyiunk számára biztonságos környezetet teremtettünk a cégnél. Ez volt az egyik alapfeltétele az üzletben elért sikereinknek, többek között a 10 milliárd forintot megközelítő forgalmunknak. Megőriztük minden dolgozók munkahelyét, sőt, a növekedés révén újabbakat tudtunk létrehozni. A bővítési projektek alapos előkészítésével nagyot léptünk előre annak érdekében, hogy 2021 is hasonlóan sikeres legyen.”

Lendületben a cégcsoport

A Raben Group valamennyi leányvállalata nagy energiát fordított tavaly a fejlesztésekre. A cégcsoport tagjai több tízezer négyzetméternyi új létesítményt vettek birtokba többek között Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában, a szállítmányozási, logisztikai szolgáltatások támogatására pedig új digitális és automatizálási megoldásokkal álltak elő. A Németországban fejlesztett BlueJay a teljes cégcsoport szállítási rendszereit támogatja. Ukrajnában az elektronikus fuvarlevél használata felé tettek nagy lépést, a Last Mile Connector szoftver bevezetésével pedig a futárcégeknek történő információküldést automatizálták. A további innovációk között megtalálhatók az irodai munkát és a raktári folyamatokat segítő alkalmazások egyaránt, a kézbesítési idő automatikus közlését segítő szoftvertől a kobotokon (együttműködő robot) és az önműködő targoncákon át az IoT szenzorokig.

Ewald Raben, a cégcsoport vezérigazgatója elmondta: „2020-ban számos kihívással kellett szembenéznünk. Az ebben az időszakban történteknek nemcsak 2021-re, de a későbbi évekre is jelentős hatásuk lesz. A világjárvány a piac valamennyi vállalatának működési környezetét megváltoztatta, a mi feladatunk ebben a helyzetben az volt, hogy fenntartsuk az üzlet folytonosságát – a saját cégeinknél éppúgy, mint a partnereinknél. Az ügyfélportfóliónk tudatos kialakítása révén a nehéz piaci körülmények ellenére is kedvező pénzügyi eredményeket értünk el. A cégcsoportunknál a pandémia miatt felgyorsult a digitális fejlesztések és a papírmentes logisztikai megoldások bevezetése. Úgy vélem, hogy megfelelő hozzáállással, jól átgondolt stratégiával a válságból lehetőség is válhat.”

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Újabb raktárakat nyit a Raben

2021. Március 02. Raktár
Fennállásának legeredményesebb évét zárta tavaly a Raben Trans European Hungary Kft. A logisztikai vállalat a kedvező pénzügyi eredmények mellett műszaki, informatikai fejlesztésekkel, valamint új telephely létesítésével erősítette pozícióját, idén pedig újabb raktárakat nyit az ország több pontján.

Tevékenységének valamennyi szegmensében növekedést ért el tavaly a Raben magyarországi leányvállalata. A cég tovább bővítette, illetve képzésekkel fejlesztette személyi állományát, és több meghatározó partnerével hosszabbította meg a különböző logisztikai szolgáltatásokra szóló megállapodásait, illetve új szerződések révén növelte ügyfeleinek számát. A hazai és nemzetközi disztribúciós tevékenység további erősítése érdekében Győrben áprilisban megnyílt egy új, 1800 négyzetméteres, átrakóraktárként is funkcionáló egység.

Emelkedő pályán

Az értékesítési és szállítmányozási tevékenység mérőszámai egyaránt tovább javultak. Az üzleti mutatók mellett az időben történő kiszállítások aránya is emelkedett, a címre kézbesítések esetében belföldi és nemzetközi viszonylatban is magas szinten stabilizálódott. Egyre jobb eredményekkel működik továbbá a 2019 elején bevezetett ETA (Estimated Time of Arrival) szolgálatás, azaz a szállítmány várható érkezési idejének meghatározása is. A 2020-as év egyik legjelentősebb digitális fejlesztése a kézbesítés fényképpel történő igazolása (picture confirming delivery – PCD), amely az érintkezésmentessége miatt különösen népszerűnek bizonyult. A közeljövő fontos célkitűzése, hogy a cégcsoport nemzetközi gyűjtőszállítmányozási tevékenységében – az ügyfelek igényeivel összhangban – további rendszeres járatokkal optimalizálják a kapacitások kihasználását.

A cég székhelyeként is szolgáló Dunaharasztiban 30 ezer négyzetméternyi új, korszerű raktárterületet adnak át idén, és a meglévő létesítményben is fejlesztéseket végeznek. Szintén jelentős mértékben, több mint 10 ezer négyzetméterrel bővül az első félévben a Raben pécsi raktára, amely elsősorban a belföldi közúti szállítmányozási és raktárlogisztikai tevékenységet segíti majd, illetve legnagyobb helyi partnerének igényeit is kielégíti. A bővítésekkel idén növekszik a cég munkavállalóinak létszáma is, a jelenlegi mintegy 340-ről 400 fölé.

Minőségi munkaerő

A vezetőképzés eddigi legátfogóbb módját dolgozta ki 2020-ra a Raben Group. Az elmúlt évtizedekben felhalmozott tapasztalatokat és legjobb gyakorlatokat egy az egész cégcsoportra kiterjedő oktatási programban egyesítették, a tudásanyag gyakorlati alkalmazásáról pedig a gamifikáció módszerével, játékos formában adhattak számot a résztvevők. A 13 leányvállalat mintegy 1000 vezetőjének bevonásával zajlott verseny első 20 helyezettje közé két hazai munkatárs is bekerült.

Árvai Csaba, a Raben Trans European Hungary Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: „A 2020-as évvel kapcsolatban a legfontosabb, hogy a koronavírus-járvány közepette is mindannyiunk számára biztonságos környezetet teremtettünk a cégnél. Ez volt az egyik alapfeltétele az üzletben elért sikereinknek, többek között a 10 milliárd forintot megközelítő forgalmunknak. Megőriztük minden dolgozók munkahelyét, sőt, a növekedés révén újabbakat tudtunk létrehozni. A bővítési projektek alapos előkészítésével nagyot léptünk előre annak érdekében, hogy 2021 is hasonlóan sikeres legyen.”

Lendületben a cégcsoport

A Raben Group valamennyi leányvállalata nagy energiát fordított tavaly a fejlesztésekre. A cégcsoport tagjai több tízezer négyzetméternyi új létesítményt vettek birtokba többek között Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában, a szállítmányozási, logisztikai szolgáltatások támogatására pedig új digitális és automatizálási megoldásokkal álltak elő. A Németországban fejlesztett BlueJay a teljes cégcsoport szállítási rendszereit támogatja. Ukrajnában az elektronikus fuvarlevél használata felé tettek nagy lépést, a Last Mile Connector szoftver bevezetésével pedig a futárcégeknek történő információküldést automatizálták. A további innovációk között megtalálhatók az irodai munkát és a raktári folyamatokat segítő alkalmazások egyaránt, a kézbesítési idő automatikus közlését segítő szoftvertől a kobotokon (együttműködő robot) és az önműködő targoncákon át az IoT szenzorokig.

Ewald Raben, a cégcsoport vezérigazgatója elmondta: „2020-ban számos kihívással kellett szembenéznünk. Az ebben az időszakban történteknek nemcsak 2021-re, de a későbbi évekre is jelentős hatásuk lesz. A világjárvány a piac valamennyi vállalatának működési környezetét megváltoztatta, a mi feladatunk ebben a helyzetben az volt, hogy fenntartsuk az üzlet folytonosságát – a saját cégeinknél éppúgy, mint a partnereinknél. Az ügyfélportfóliónk tudatos kialakítása révén a nehéz piaci körülmények ellenére is kedvező pénzügyi eredményeket értünk el. A cégcsoportunknál a pandémia miatt felgyorsult a digitális fejlesztések és a papírmentes logisztikai megoldások bevezetése. Úgy vélem, hogy megfelelő hozzáállással, jól átgondolt stratégiával a válságból lehetőség is válhat.”

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC