X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Jótékonysági kampányt indít a Prologis Europe

2020. December 02. Raktár
A Prologis decemberben egy egész Európára kiterjedő egy hónapos adományozási kampányt indít. A vállalat európai csapatának célja, hogy a kampány révén több mint 200 000 eurót juttasson el civil szervezetekhez, valamint különféle jótékony célokra azokban a közösségekben, amelyeknek a Prologis is tagja.

Az angolul „Dock Doors of Giving” néven induló kampányra a Prologis munkatársainak, ügyfeleinek és a teljes ellátási láncnak az összefogásával, egy külön erre a célra létrehozott akciócsoport irányításával kerül sor. A kampány részeként különféle tematikus kezdeményezések és érzékenyítő akciók valósulnak meg. Minden nap egy másik raktárajtó nyílik meg, hogy teljesítse a közösség által kiválasztott jótékonysági célkitűzéseket. Az egész hónapon át tartó kampánnyal pénzt és támogatást gyűjtenek civil szervezeteknek. A Prologis ott igyekszik a támogatást visszajuttatni a helyi közösségeknek, ahol arra a legnagyobb szükség van. 

A koronavírus-járvány miatt sok kisebb civil szervezet szembesült azzal a helyzettel, hogy az emberek szívesebben adakoznak az egészségügyben működő nagy jótékonysági szervezetek vagy élelmiszer-bankok javára, és emiatt számos szervezet nem tudta megszervezni a szokásos adománygyűjtő rendezvényeit.  

Az uniós szintű kampány arra hívja fel a figyelmet, hogy milyen nagy segítséget jelent a közösségek számára a kisebb civil szervezetek, közösségi csoportok és az önkéntesek tevékenysége. Emellett arra is rávilágít, hogy a nagyvállalatok és azok ügyfelei hogyan segíthetik elő a jó ügyeket az általuk szolgált közösségekben. 

A Prologis arra ösztönözte a munkatársait és az ügyfeleit, hogy tegyenek javaslatokat a kampány során támogatandó alapítványokra és civil szervezetekre. Az így kiválasztott ügyek közé tartozik, többek között, az élelmiszerszegénység és az éhezés elleni küzdelem, a menekültek és migránsok támogatása, továbbá az idősek és a fogyatékkal élők segítése is.

Magyarországon a Prologis rendszeresen támogat több nonprofit szervezetet, mint például a Bátor Tábor, a Digitális Esélyegyenlőség Alapítvány, a Herman Ottó Magyar Országos Állat és Természetvédő Egyesület, a Délegyháza Dunavarsány Önkéntes Tűzoltó Egyesülete, valamint a Budafok-Tétény Önkormányzatának a helyi rászoruló családokat támogató kezdeményezése. 2020-ban, a koronavírus-okozta válság idején a Prologis több programot is elindított világszerte azért, hogy enyhítse a pandémia által okozott károkat. Emellett a vállalat reflektált a helyi igényekre is: a járvány első hulláma idején a fővárosban a Prologis szorosan együttműködött Budapest XXII. kerületének helyi közösségével.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Jótékonysági kampányt indít a Prologis Europe

2020. December 02. Raktár
A Prologis decemberben egy egész Európára kiterjedő egy hónapos adományozási kampányt indít. A vállalat európai csapatának célja, hogy a kampány révén több mint 200 000 eurót juttasson el civil szervezetekhez, valamint különféle jótékony célokra azokban a közösségekben, amelyeknek a Prologis is tagja.

Az angolul „Dock Doors of Giving” néven induló kampányra a Prologis munkatársainak, ügyfeleinek és a teljes ellátási láncnak az összefogásával, egy külön erre a célra létrehozott akciócsoport irányításával kerül sor. A kampány részeként különféle tematikus kezdeményezések és érzékenyítő akciók valósulnak meg. Minden nap egy másik raktárajtó nyílik meg, hogy teljesítse a közösség által kiválasztott jótékonysági célkitűzéseket. Az egész hónapon át tartó kampánnyal pénzt és támogatást gyűjtenek civil szervezeteknek. A Prologis ott igyekszik a támogatást visszajuttatni a helyi közösségeknek, ahol arra a legnagyobb szükség van. 

A koronavírus-járvány miatt sok kisebb civil szervezet szembesült azzal a helyzettel, hogy az emberek szívesebben adakoznak az egészségügyben működő nagy jótékonysági szervezetek vagy élelmiszer-bankok javára, és emiatt számos szervezet nem tudta megszervezni a szokásos adománygyűjtő rendezvényeit.  

Az uniós szintű kampány arra hívja fel a figyelmet, hogy milyen nagy segítséget jelent a közösségek számára a kisebb civil szervezetek, közösségi csoportok és az önkéntesek tevékenysége. Emellett arra is rávilágít, hogy a nagyvállalatok és azok ügyfelei hogyan segíthetik elő a jó ügyeket az általuk szolgált közösségekben. 

A Prologis arra ösztönözte a munkatársait és az ügyfeleit, hogy tegyenek javaslatokat a kampány során támogatandó alapítványokra és civil szervezetekre. Az így kiválasztott ügyek közé tartozik, többek között, az élelmiszerszegénység és az éhezés elleni küzdelem, a menekültek és migránsok támogatása, továbbá az idősek és a fogyatékkal élők segítése is.

Magyarországon a Prologis rendszeresen támogat több nonprofit szervezetet, mint például a Bátor Tábor, a Digitális Esélyegyenlőség Alapítvány, a Herman Ottó Magyar Országos Állat és Természetvédő Egyesület, a Délegyháza Dunavarsány Önkéntes Tűzoltó Egyesülete, valamint a Budafok-Tétény Önkormányzatának a helyi rászoruló családokat támogató kezdeményezése. 2020-ban, a koronavírus-okozta válság idején a Prologis több programot is elindított világszerte azért, hogy enyhítse a pandémia által okozott károkat. Emellett a vállalat reflektált a helyi igényekre is: a járvány első hulláma idején a fővárosban a Prologis szorosan együttműködött Budapest XXII. kerületének helyi közösségével.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC