X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Keresni kell a lábnyomát az idei BrandFestival-nak

2018. Október 12.
Az idei BrandFestival-on az élmény-faktor a rendezvény programjában és társadalmilag felelős üzleti magatartásában is testet ölt. A tartalomban a cyberbullying, a rendezvény arculatában pedig a zerowaste filozófia kap kitüntetett figyelmet. 

 

A BrandFestival a Schibsted Hungary (A Jófogás és a Használtauto.hu kiadója) és a Zöldövezet Társulással együttműködésben kiáll a fenntartható növekedés és az ökológiai lábnyomának csökkentése mellett. Az október 18-19-én a Budapest Music Center-ben megrendezésre kerülő zero waste márkafesztivál a „Heroes&Stories” alapgondolat mentén elemzi a jövőt.

Barna Tamás, a BrandFestival elnöke: „Idén az inspirációs ’makro témák’ mellett a rendezvény-arculatnak, a közönség bevonását megalapozó újításoknak is kiemelt szerepük lesz a márkafesztiválon. Erről szól a rendezvény ökológiai lábnyomának csökkentése, azaz a ZEROwaste filozófia melletti elköteleződésünk. A BrandFestival nem technológiai oldalról, hanem a megújuló energiaforrások segítségével fogja kiaknázni a ZEROwaste elvet.”

 

A emberiség ökológiai lábnyoma jóval nagyobb, mint a Föld biológiai kapacitása. Előrejelzések szerint a 2030-as évek közepére már két egész Föld bolygónyi területre lesz szükség a fennmaradáshoz. Azaz a Földnek dupla annyi időre lesz szüksége ahhoz, hogy regenerálódjon az után, amit mi egy év alatt elhasználunk rajta.

A saját eszközeinkkel ezt a folyamatot szeretnénk csökkenteni, s az öko-design konferencia koncepciójának megfelelően az alábbi elveket érvényesítjük idén:

- a Metro Gasztroakadémia segítségével állítjuk össze a menüsort a zero waste koncepció mentén,

- szelektíven gyűjtjük a hulladékot,

- a felszolgálás porcelántányérokban történik,

- újrahasznosított papírt alkalmazunk (100 kg/40 csomag újrahasznosított papírral megtakarítunk 410 kW elektromos energiát, 2650 liter vizet; 2,7 m3-rel kevesebb szemét, megmentünk 1,7 fát); a hely, ahonnan a papírt beszerezzük, rendelkezik Erdővédelmi Hatósági (Forest Stewardship Council – FSC) tanúsítvánnyal, amely igazolja, hogy fenntarthatóan kezelt erdőkből származik,

- nem használunk szívószálat, műanyagpoharat,

- újrahasznosítható konferenciaeszközöket hozunk létre,

- a takarítást is fenntarthatóvá tesszük, melyről a Zöldövezet takarítócsapata gondoskodik.

 

Csobay Kriszta, a Zöldövezet Társulás elnöke: „Nagy felelőssége van a környezeti szemléletformálásban egy olyan rendezvénynek, mint a BrandFestival, ahol a márkaépítés a téma. A környezettudatos szervezés és működés szerintünk a jövő rendezvényeinek mutatója. A zöld rendezvényeknek egyre nagyobb a kommunikációs és márkaértéke. A Zöldövezet Társulás örömmel dolgozik egy ilyen elkötelezett csapattal, és mindent megteszünk, hogy a gyakorlatban segítsük a zöldre váltást.”

 

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Keresni kell a lábnyomát az idei BrandFestival-nak

Az idei BrandFestival-on az élmény-faktor a rendezvény programjában és társadalmilag felelős üzleti magatartásában is testet ölt. A tartalomban a cyberbullying, a rendezvény arculatában pedig a zerowaste filozófia kap kitüntetett figyelmet. 

 

A BrandFestival a Schibsted Hungary (A Jófogás és a Használtauto.hu kiadója) és a Zöldövezet Társulással együttműködésben kiáll a fenntartható növekedés és az ökológiai lábnyomának csökkentése mellett. Az október 18-19-én a Budapest Music Center-ben megrendezésre kerülő zero waste márkafesztivál a „Heroes&Stories” alapgondolat mentén elemzi a jövőt.

Barna Tamás, a BrandFestival elnöke: „Idén az inspirációs ’makro témák’ mellett a rendezvény-arculatnak, a közönség bevonását megalapozó újításoknak is kiemelt szerepük lesz a márkafesztiválon. Erről szól a rendezvény ökológiai lábnyomának csökkentése, azaz a ZEROwaste filozófia melletti elköteleződésünk. A BrandFestival nem technológiai oldalról, hanem a megújuló energiaforrások segítségével fogja kiaknázni a ZEROwaste elvet.”

 

A emberiség ökológiai lábnyoma jóval nagyobb, mint a Föld biológiai kapacitása. Előrejelzések szerint a 2030-as évek közepére már két egész Föld bolygónyi területre lesz szükség a fennmaradáshoz. Azaz a Földnek dupla annyi időre lesz szüksége ahhoz, hogy regenerálódjon az után, amit mi egy év alatt elhasználunk rajta.

A saját eszközeinkkel ezt a folyamatot szeretnénk csökkenteni, s az öko-design konferencia koncepciójának megfelelően az alábbi elveket érvényesítjük idén:

- a Metro Gasztroakadémia segítségével állítjuk össze a menüsort a zero waste koncepció mentén,

- szelektíven gyűjtjük a hulladékot,

- a felszolgálás porcelántányérokban történik,

- újrahasznosított papírt alkalmazunk (100 kg/40 csomag újrahasznosított papírral megtakarítunk 410 kW elektromos energiát, 2650 liter vizet; 2,7 m3-rel kevesebb szemét, megmentünk 1,7 fát); a hely, ahonnan a papírt beszerezzük, rendelkezik Erdővédelmi Hatósági (Forest Stewardship Council – FSC) tanúsítvánnyal, amely igazolja, hogy fenntarthatóan kezelt erdőkből származik,

- nem használunk szívószálat, műanyagpoharat,

- újrahasznosítható konferenciaeszközöket hozunk létre,

- a takarítást is fenntarthatóvá tesszük, melyről a Zöldövezet takarítócsapata gondoskodik.

 

Csobay Kriszta, a Zöldövezet Társulás elnöke: „Nagy felelőssége van a környezeti szemléletformálásban egy olyan rendezvénynek, mint a BrandFestival, ahol a márkaépítés a téma. A környezettudatos szervezés és működés szerintünk a jövő rendezvényeinek mutatója. A zöld rendezvényeknek egyre nagyobb a kommunikációs és márkaértéke. A Zöldövezet Társulás örömmel dolgozik egy ilyen elkötelezett csapattal, és mindent megteszünk, hogy a gyakorlatban segítsük a zöldre váltást.”

 

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC