X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Kiaknázatlan a hazai hipermarketek piaca

2019. Augusztus 28. Retail
Jóval több magyar termék kerülhetne a hipermarketek polcaira, ha a vállalkozások tudnák hogyan működik a hiperpiac. Információhiány, előítéletek és tévhitek jelentik a legnagyobb akadályt.

Számos előítélet kering a hipermarketekről vállalkozói körökben: azt hiszik szóba sem állnak a kis cégekkel. Hogy óriási mennyiséget kell szállítani, nem tudják, hogy lehetőség van kisebb mennyiséggel, csak néhány áruházban jelen lenni. Úgy vélik korrupt a rendszer, bekerülni csak pénzzel - nagyon sok pénzzel – lehet, ezért aztán sokan meg sem próbálják.

Holott megérné. Egyetlen átlagos hipermarketben, vásárlók ezrei fordulnak meg naponta. Egy országos láncban százezrek. Ekkora piacról mond le, aki kimarad. Pedig, ahogy a hazai élelmiszertermelők meghódították a hipermarketek polcait, épp úgy sikerülhet más termékkategóriákban is. Azonban ehhez meg kell érteni a hiperek piacának működését – mondta Kokas Sándor a Green Rabbit Termékmediátor Kft. ügyvezetője.

„Bennfentes piac”

A hiperpiac tömegpiac, óriás szereplőkkel és mint ilyen, másképpen működik. Először is: nem lehet közvetlen elérni. Lehetetlen az utcáról elérni a beszerzőt, a beküldött ajánlatokra szinte soha nem érkezik válasz. Ám ez nem udvariatlanság.

Egy hipermarketlánc olyan irdatlan mennyiségű terméket fogalmaz, hogy a beszerző képtelen lenne az összes beszállítót menedzselni. Ezért a beszerzések egy része nagykereskedőkön, disztribútorokon keresztül történik, akik több márkát, terméket képviselnek, mint a kkv-ra specializálódott Green Rabbit is. A segítségükkel megnyílik az út a hiperek polcaira. Ám ehhez mindenekelőtt kell egy jó termék, ami a hiperpiacon megint csak mást jelent.

Az egyedi termék a jó termék

Ne legyen összehasonlítható. Ez a legfontosabb szempont. Azzal tud egy kkv labdába rúgni, ha a forgalmazott termék, termékcsoport egyedi, különleges, ami új színt visz a hipermarket kínálatába. Ha már ismert, felkapott márkáról van szó az tovább növeli az esélyeket.

A hipermarketekben folyó tömegkereskedelemben csak egy szűk réteg megcélzásával törhet be egy kis- és közepes vállalkozás. Egy multiéval összehasonlítható termék, nem tud versenyképes lenni, ezért a réspiacokat érdemes megcélozni. Igen ám, de tömegpiacról lévén szó, ezek a réspiacok a valóságban szakadék méretűek egy kkv számára. Ezt sokan rosszul mérik fel és nem mernek szűkíteni – mondta Kokas Sándor.

Van benne rendszer

A szakértő szerint, a legtöbben nem ismerik a hipermarketek működési mechanizmusát, nem tudják mihez kell alkalmazkodni, nem biztosak benne, hogy meg tudnak felelni az előírásoknak. Néha tévesen azt hiszik, hogy ez beruházásigényes, mert rendszereket kell bevezetni, szállítóautókat venni. Azonban erről szó sincs.

Nyilvánvalóan ismerni és teljesíteni kell a hipermarketnek logisztikai, készletezési, beszállítási szabályait. Például a szállításnál elő van írva, hogy egy autóban hány raklap, egy raklapon hány karton, egy kartonban mennyi termék lehet, és így tovább. Ehhez persze rendben kell lennie a beszállító cég a belső folyamatainak, de plusz beruházásra nincs szükség.

Ha egy termék hiperképes, világpiacképes

A hiperpiacra kerülés legkézenfekvőbb haszna a nagyobb forgalom és árrés lehetősége. Azonban emellett számos más előnye is lehet. Világmárkákkal egy polcra kerülni magas presztizst jelent, ami építi a márkát. Aki egy termékkategóriában először kerül a polcokra az versenyelőnyhöz jut, mert utána már ugyan olyan termékkel nem lehet bekerülni. Ezen felül online értékesítés esetén támogatja a konverziót és bővíti a piacot – sorolja Kokas Sándor.

Mindezt úgy, hogy nem kell disztribúciós hálózatot építeni, országos piacra lehet jutni annyival, hogy a cég beviszi egy központi raktárba a terméket és attól fogva mindent a hipermarket intéz. Sőt, néhány lánc esetében külföldi piacokra is el lehet jutni, hiszen ami a hazai üzletek polcain kelendő, az más országokban is az lehet.

Fotó: Tesco -  Peter Gudella - shutterstock.com

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Kiaknázatlan a hazai hipermarketek piaca

2019. Augusztus 28. Retail
Jóval több magyar termék kerülhetne a hipermarketek polcaira, ha a vállalkozások tudnák hogyan működik a hiperpiac. Információhiány, előítéletek és tévhitek jelentik a legnagyobb akadályt.

Számos előítélet kering a hipermarketekről vállalkozói körökben: azt hiszik szóba sem állnak a kis cégekkel. Hogy óriási mennyiséget kell szállítani, nem tudják, hogy lehetőség van kisebb mennyiséggel, csak néhány áruházban jelen lenni. Úgy vélik korrupt a rendszer, bekerülni csak pénzzel - nagyon sok pénzzel – lehet, ezért aztán sokan meg sem próbálják.

Holott megérné. Egyetlen átlagos hipermarketben, vásárlók ezrei fordulnak meg naponta. Egy országos láncban százezrek. Ekkora piacról mond le, aki kimarad. Pedig, ahogy a hazai élelmiszertermelők meghódították a hipermarketek polcait, épp úgy sikerülhet más termékkategóriákban is. Azonban ehhez meg kell érteni a hiperek piacának működését – mondta Kokas Sándor a Green Rabbit Termékmediátor Kft. ügyvezetője.

„Bennfentes piac”

A hiperpiac tömegpiac, óriás szereplőkkel és mint ilyen, másképpen működik. Először is: nem lehet közvetlen elérni. Lehetetlen az utcáról elérni a beszerzőt, a beküldött ajánlatokra szinte soha nem érkezik válasz. Ám ez nem udvariatlanság.

Egy hipermarketlánc olyan irdatlan mennyiségű terméket fogalmaz, hogy a beszerző képtelen lenne az összes beszállítót menedzselni. Ezért a beszerzések egy része nagykereskedőkön, disztribútorokon keresztül történik, akik több márkát, terméket képviselnek, mint a kkv-ra specializálódott Green Rabbit is. A segítségükkel megnyílik az út a hiperek polcaira. Ám ehhez mindenekelőtt kell egy jó termék, ami a hiperpiacon megint csak mást jelent.

Az egyedi termék a jó termék

Ne legyen összehasonlítható. Ez a legfontosabb szempont. Azzal tud egy kkv labdába rúgni, ha a forgalmazott termék, termékcsoport egyedi, különleges, ami új színt visz a hipermarket kínálatába. Ha már ismert, felkapott márkáról van szó az tovább növeli az esélyeket.

A hipermarketekben folyó tömegkereskedelemben csak egy szűk réteg megcélzásával törhet be egy kis- és közepes vállalkozás. Egy multiéval összehasonlítható termék, nem tud versenyképes lenni, ezért a réspiacokat érdemes megcélozni. Igen ám, de tömegpiacról lévén szó, ezek a réspiacok a valóságban szakadék méretűek egy kkv számára. Ezt sokan rosszul mérik fel és nem mernek szűkíteni – mondta Kokas Sándor.

Van benne rendszer

A szakértő szerint, a legtöbben nem ismerik a hipermarketek működési mechanizmusát, nem tudják mihez kell alkalmazkodni, nem biztosak benne, hogy meg tudnak felelni az előírásoknak. Néha tévesen azt hiszik, hogy ez beruházásigényes, mert rendszereket kell bevezetni, szállítóautókat venni. Azonban erről szó sincs.

Nyilvánvalóan ismerni és teljesíteni kell a hipermarketnek logisztikai, készletezési, beszállítási szabályait. Például a szállításnál elő van írva, hogy egy autóban hány raklap, egy raklapon hány karton, egy kartonban mennyi termék lehet, és így tovább. Ehhez persze rendben kell lennie a beszállító cég a belső folyamatainak, de plusz beruházásra nincs szükség.

Ha egy termék hiperképes, világpiacképes

A hiperpiacra kerülés legkézenfekvőbb haszna a nagyobb forgalom és árrés lehetősége. Azonban emellett számos más előnye is lehet. Világmárkákkal egy polcra kerülni magas presztizst jelent, ami építi a márkát. Aki egy termékkategóriában először kerül a polcokra az versenyelőnyhöz jut, mert utána már ugyan olyan termékkel nem lehet bekerülni. Ezen felül online értékesítés esetén támogatja a konverziót és bővíti a piacot – sorolja Kokas Sándor.

Mindezt úgy, hogy nem kell disztribúciós hálózatot építeni, országos piacra lehet jutni annyival, hogy a cég beviszi egy központi raktárba a terméket és attól fogva mindent a hipermarket intéz. Sőt, néhány lánc esetében külföldi piacokra is el lehet jutni, hiszen ami a hazai üzletek polcain kelendő, az más országokban is az lehet.

Fotó: Tesco -  Peter Gudella - shutterstock.com

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC