X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Kiírták az Új Közlekedési Múzeum nemzetközi tervpályázatát

2018. Augusztus 09. Urbanisztika
Közzétették a MÁV egykori Északi Járműjavítójának területén felépítendő Új Közlekedési Múzeum nemzetközi tervpályázatát csütörtökön; az előzetesen meghívottak között több sikeres magyar és világhírű külföldi építésziroda található.

A Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum (MMKM) részeként működő Közlekedési Múzeum a Kőbányai úti járműjavító területén, a vasúti üzem értékes épületeinek megőrzésével és bővítésével nem csupán végleges otthonra talál, de a beruházásnak köszönhetően új kulturális városnegyed is születik.

"Fordulóponthoz érkezett a Közlekedési Múzeum 2016-ban megindított átfogó megújítása (...) Az egykori Északi Járműjavító területén megvalósuló beruházás Európa egyik legjelentősebb, barnamezős területen végrehajtott kulturális projektje. Ezt tükrözi a pályázaton résztvevő építészirodák névsora, ugyanis neves hazai szakemberek mellett több világhírű tervező is részt vesz a megmérettetésen" - idézi a közlemény Vitézy Dávidot, az MMKM főigazgatóját.

A meghívottak közül a 3H Építésziroda, az Amanda Levete Architects Ltd., az Atelier Brückner GmbH, a Bjarke Ingels Group, a Caruso St John Architects, a CÉH Zrt. + Foster & Partners, a David Chipperfield Architects, a Diller Scofidio + Renfro, az Építész Stúdió Kft., a KÖZTI Zrt., valamint a Lacaton & Vassal Architects jelezte részvételi szándékát. A pályázaton 15 építésziroda indulhat; a meghívott résztvevők körén túl a fennmaradó helyekre bármely tervező pályázhat, aki az alkalmassági feltételeknek megfelel.

"A Közlekedési Múzeum történetének legnagyobb beruházása indul el, melynek eredményeként olyan új épületegyüttest kapunk, amelyet kifejezetten múzeumi célokra terveztek és karakteres építészeti alkotásként jelenik meg Budapest térképén. Az új telephelyen a korábban szétszórt funkciók: a kiállítás, a kutatóhely, a raktár és a tekintélyes szakkönyvtár végre egy helyre kerülhet. A fejlesztés lehetővé teszi, hogy szándékainknak megfelelően a Közlekedési Múzeum élményközpontú, korszerű, látogatóbarát intézményként, több generációs közösségi térkén működjön és a következő évtizedekben a budapesti családok és a fővárosba látogatók egyik fő szabadidős célpontja legyen" - hangsúlyozta Vitézy Dávid.

A kormány 2017 decemberében döntött arról, hogy az intézmény közlekedéstörténeti egységének új telephelye a Kőbányai úti járműjavító 7 hektáros telkén épüljön meg. A terület egyik emblematikus épülete a MÁV 1958-1962 között épített Diesel-csarnoka, míg az épület déli része, az igazgatósági fejépület műemléki védelem alatt áll. A kilenc párhuzamos hajóból álló, 110 méter hosszú csarnok alkalmassá tehető a múzeum nagyméretű műtárgyakból, például vasúti és villamos kocsikból, buszokból, gépkocsikból álló gyűjteményének elhelyezésére - közölte az MMKM.

A korábbi városligeti épülethez képest az új helyszínen több mint két és félszer akkora, 13 ezer négyzetméternyi kiállítótér áll majd rendelkezésre. Míg az előző kiállítóhelyen csupán 80 eredeti jármű bemutatására nyílt lehetőség, az új tárlaton legalább 190 darabot láthat majd a közönség. A bővülés azonban nem csak mennyiségi: a kiállítás elsősorban az emberre, a társadalom és a közlekedés kapcsolatára fókuszálva mutatja be a hazai közlekedéstörténet reformkortól napjainkig tartó időszakát - jelentették be.

Az új múzeumi épületegyüttes kialakítása rendkívül összetett építészeti és városfejlesztési feladat. A terület közvetlenül kapcsolódik az egykori Északi Járműjavító Eiffel-csarnokában épülő Opera Műhelyházhoz. A két beruházás együttesen Budapest legnagyobb, barnamezős jellegű kulturális városfejlesztését alkotja, amely - a Népliget és a volt Józsefvárosi pályaudvar területének tervezett rehabilitációjával - alapvetően változtatja meg a Kőbánya és a belváros közötti, alulhasznosított átmeneti zóna városszerkezeti pozícióját, és a beruházásnak köszönhetően Budapest új, minőségi zöldterületekkel is gazdagodik.
    
A http://newtransportmuseum.hu/ honlapon közzétett pályázatra szeptember 10-ig várják a jelentkezéseket, melyek közül ismert hazai és külföldi szakértőkből álló bírálóbizottság választja ki a 15 indulót szeptember 21-ig. A tervezési szakasz a 2019. február 28-i eredményhirdetéssel zárul. Az épületegyüttes megvalósításának közbeszerzésére a kivitelezési tervek alapján kerül sor, a kivitelezés 2020-2022 között várható.

Média forrás: mti
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Kiírták az Új Közlekedési Múzeum nemzetközi tervpályázatát

2018. Augusztus 09. Urbanisztika
Közzétették a MÁV egykori Északi Járműjavítójának területén felépítendő Új Közlekedési Múzeum nemzetközi tervpályázatát csütörtökön; az előzetesen meghívottak között több sikeres magyar és világhírű külföldi építésziroda található.

A Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum (MMKM) részeként működő Közlekedési Múzeum a Kőbányai úti járműjavító területén, a vasúti üzem értékes épületeinek megőrzésével és bővítésével nem csupán végleges otthonra talál, de a beruházásnak köszönhetően új kulturális városnegyed is születik.

"Fordulóponthoz érkezett a Közlekedési Múzeum 2016-ban megindított átfogó megújítása (...) Az egykori Északi Járműjavító területén megvalósuló beruházás Európa egyik legjelentősebb, barnamezős területen végrehajtott kulturális projektje. Ezt tükrözi a pályázaton résztvevő építészirodák névsora, ugyanis neves hazai szakemberek mellett több világhírű tervező is részt vesz a megmérettetésen" - idézi a közlemény Vitézy Dávidot, az MMKM főigazgatóját.

A meghívottak közül a 3H Építésziroda, az Amanda Levete Architects Ltd., az Atelier Brückner GmbH, a Bjarke Ingels Group, a Caruso St John Architects, a CÉH Zrt. + Foster & Partners, a David Chipperfield Architects, a Diller Scofidio + Renfro, az Építész Stúdió Kft., a KÖZTI Zrt., valamint a Lacaton & Vassal Architects jelezte részvételi szándékát. A pályázaton 15 építésziroda indulhat; a meghívott résztvevők körén túl a fennmaradó helyekre bármely tervező pályázhat, aki az alkalmassági feltételeknek megfelel.

"A Közlekedési Múzeum történetének legnagyobb beruházása indul el, melynek eredményeként olyan új épületegyüttest kapunk, amelyet kifejezetten múzeumi célokra terveztek és karakteres építészeti alkotásként jelenik meg Budapest térképén. Az új telephelyen a korábban szétszórt funkciók: a kiállítás, a kutatóhely, a raktár és a tekintélyes szakkönyvtár végre egy helyre kerülhet. A fejlesztés lehetővé teszi, hogy szándékainknak megfelelően a Közlekedési Múzeum élményközpontú, korszerű, látogatóbarát intézményként, több generációs közösségi térkén működjön és a következő évtizedekben a budapesti családok és a fővárosba látogatók egyik fő szabadidős célpontja legyen" - hangsúlyozta Vitézy Dávid.

A kormány 2017 decemberében döntött arról, hogy az intézmény közlekedéstörténeti egységének új telephelye a Kőbányai úti járműjavító 7 hektáros telkén épüljön meg. A terület egyik emblematikus épülete a MÁV 1958-1962 között épített Diesel-csarnoka, míg az épület déli része, az igazgatósági fejépület műemléki védelem alatt áll. A kilenc párhuzamos hajóból álló, 110 méter hosszú csarnok alkalmassá tehető a múzeum nagyméretű műtárgyakból, például vasúti és villamos kocsikból, buszokból, gépkocsikból álló gyűjteményének elhelyezésére - közölte az MMKM.

A korábbi városligeti épülethez képest az új helyszínen több mint két és félszer akkora, 13 ezer négyzetméternyi kiállítótér áll majd rendelkezésre. Míg az előző kiállítóhelyen csupán 80 eredeti jármű bemutatására nyílt lehetőség, az új tárlaton legalább 190 darabot láthat majd a közönség. A bővülés azonban nem csak mennyiségi: a kiállítás elsősorban az emberre, a társadalom és a közlekedés kapcsolatára fókuszálva mutatja be a hazai közlekedéstörténet reformkortól napjainkig tartó időszakát - jelentették be.

Az új múzeumi épületegyüttes kialakítása rendkívül összetett építészeti és városfejlesztési feladat. A terület közvetlenül kapcsolódik az egykori Északi Járműjavító Eiffel-csarnokában épülő Opera Műhelyházhoz. A két beruházás együttesen Budapest legnagyobb, barnamezős jellegű kulturális városfejlesztését alkotja, amely - a Népliget és a volt Józsefvárosi pályaudvar területének tervezett rehabilitációjával - alapvetően változtatja meg a Kőbánya és a belváros közötti, alulhasznosított átmeneti zóna városszerkezeti pozícióját, és a beruházásnak köszönhetően Budapest új, minőségi zöldterületekkel is gazdagodik.
    
A http://newtransportmuseum.hu/ honlapon közzétett pályázatra szeptember 10-ig várják a jelentkezéseket, melyek közül ismert hazai és külföldi szakértőkből álló bírálóbizottság választja ki a 15 indulót szeptember 21-ig. A tervezési szakasz a 2019. február 28-i eredményhirdetéssel zárul. Az épületegyüttes megvalósításának közbeszerzésére a kivitelezési tervek alapján kerül sor, a kivitelezés 2020-2022 között várható.

Média forrás: mti

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC