X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Kilencvenéves fennállását ünnepli a Raben Európában

2021. Április 07. Raktár
Fennállásának 90. évfordulóját ünnepli idén a Raben Group, az európai logisztikai piac meghatározó szereplője. A vállalat az évforduló alkalmából egyedi, Európa körüli eco2way túrát hirdet, szeptemberben pedig különböző karbonsemlegesítési projekteket bocsát szavazásra, és a nyertes projektet pénzügyi támogatásban részesíti.

A Raben Group célja, hogy a kilenc évtized alatt felhalmozott tapasztalat, valamint az innováció és a folyamatos fejlődés a vállalat jövőjének is fontos része legyen. „Az ügyfeleinkkel fenntartott partneri viszony és átlátható együttműködés révén számos eredményt értünk el az elmúlt 90 évben. Mindez nemcsak büszkeséggel tölt el bennünket, de arra is készen állunk, hogy újabb kihívásokkal nézzünk szembe, amilyen például a klímaváltozás.

Arra törekszünk, hogy a ma használt erőforrások a következő generációknak is rendelkezésükre álljanak. Ennek jegyében hirdetjük meg Európa körüli eco2way túránkat, amelyen a munkatársaink olyan helyeket mutatnak be, amelyek a klímaváltozás hatásaitól szenvednek. Bízunk benne, hogy ügyfeleink bevonásával kiválaszthatjuk azt a helyet, amelynek helyreállításához anyagi támogatást nyújthatunk, hogy a következő 90 évet is tiszta környezetben tölthessük” – mondta Ewald Raben, a Raben Group vezérigazgatója.

90 éve úton, környezettudatosan

A Raben a 90. évfordulóját rendhagyó módon ünnepli meg: Európa körüli eco2way túrára hívja ügyfeleit és a nagyközönséget. A kivételes utazás április elején kezdődik és augusztus végén zárul. A túravezetők szerepében a vállalat környezet iránt elkötelezett munkatársai mutatnak be húsz, a klímaváltozás hatásai által érintett helyet. A teljes sorozat követhető a www.raben90years.com weboldalon, valamint a Raben közösségimédia-felületein.

Ezzel ugyanakkor nem ér véget az ünnepi sorozat. Az évforduló alkalmából a cégcsoport szimbolikus ajándékkal készül a mai és a következő generációk számára, ezért szeptemberben szavazásra bocsát három karbonsemlegesítési projektet. A legtöbb szavazatot gyűjtő kezdeményezést a Raben Group anyagi támogatásban részesíti. A szavazás november végéig tart, az eredményeket és a nyertes projektet decemberben jelentik be.

„Úttörő gondolatokkal piaci trendeket szeretnénk teremteni a fenntarthatóság terén – nem csupán „zöld” teherautókkal és raktárakkal, vagy faültetéssel, hanem azzal is, hogy valamennyi folyamatunkat a lehető leginkább környezetbaráttá tesszük. Ez a mi felelősségünk. És miután az ügyfeleinkkel fenntartott kapcsolataink a partnerségen alapulnak, biztos vagyok benne, hogy ők is támogatják ezt a fenntartható üzleti magatartást” – vélekedett Ewald Raben.

A globális márka születése

A Raben Groupnak 13 európai országban több mint 150 telephelye van, mintegy 1,2 millió négyzetméternyi raktárat üzemeltet, 10 ezer munkavállalót foglalkoztat, és 8500-nál is több teherautót indít útnak minden nap szerte a kontinensen. Azonban minden egy kis holland családi vállalkozással kezdődött. A családi tulajdonú cégeket jellemző értékek ma is ugyanolyan fontosak a szervezet számára, és jótékonyan hatnak a munkatársi elkötelezettségre és az ügyfelekkel ápolt kapcsolatokra.

1931-ben egy Meddo-Winterswijk nevű holland kisvárosban Jan W. Raben, a mai vezérigazgató nagyapja a helyi gazdák termékeinek a piacra szállításával kezdett foglalkozni. Ő alapította a vállalatot, amelynek a neve ma globális brandként ismert. A Raben Group életének következő mérföldköve az volt, amikor 1960-ben az alapító fia, Theo Raben vette át az irányítást, és megszervezte egyebek mellett a textiláruk Hollandia és Lengyelország közötti szállítását. Az első külföldi lépés pedig az unoka, Ewald nevéhez fűződik.

Az elmúlt 30 év a vállalat folyamatos fejlődéséről és a külföldi piacokon történő dinamikus terjeszkedésről szólt. Az ezt kísérő siker egyik kulcsa a családi vállalkozás és a vállalatvezetési modellek legjobb elemeinek ügyes kombinációja.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Kilencvenéves fennállását ünnepli a Raben Európában

2021. Április 07. Raktár
Fennállásának 90. évfordulóját ünnepli idén a Raben Group, az európai logisztikai piac meghatározó szereplője. A vállalat az évforduló alkalmából egyedi, Európa körüli eco2way túrát hirdet, szeptemberben pedig különböző karbonsemlegesítési projekteket bocsát szavazásra, és a nyertes projektet pénzügyi támogatásban részesíti.

A Raben Group célja, hogy a kilenc évtized alatt felhalmozott tapasztalat, valamint az innováció és a folyamatos fejlődés a vállalat jövőjének is fontos része legyen. „Az ügyfeleinkkel fenntartott partneri viszony és átlátható együttműködés révén számos eredményt értünk el az elmúlt 90 évben. Mindez nemcsak büszkeséggel tölt el bennünket, de arra is készen állunk, hogy újabb kihívásokkal nézzünk szembe, amilyen például a klímaváltozás.

Arra törekszünk, hogy a ma használt erőforrások a következő generációknak is rendelkezésükre álljanak. Ennek jegyében hirdetjük meg Európa körüli eco2way túránkat, amelyen a munkatársaink olyan helyeket mutatnak be, amelyek a klímaváltozás hatásaitól szenvednek. Bízunk benne, hogy ügyfeleink bevonásával kiválaszthatjuk azt a helyet, amelynek helyreállításához anyagi támogatást nyújthatunk, hogy a következő 90 évet is tiszta környezetben tölthessük” – mondta Ewald Raben, a Raben Group vezérigazgatója.

90 éve úton, környezettudatosan

A Raben a 90. évfordulóját rendhagyó módon ünnepli meg: Európa körüli eco2way túrára hívja ügyfeleit és a nagyközönséget. A kivételes utazás április elején kezdődik és augusztus végén zárul. A túravezetők szerepében a vállalat környezet iránt elkötelezett munkatársai mutatnak be húsz, a klímaváltozás hatásai által érintett helyet. A teljes sorozat követhető a www.raben90years.com weboldalon, valamint a Raben közösségimédia-felületein.

Ezzel ugyanakkor nem ér véget az ünnepi sorozat. Az évforduló alkalmából a cégcsoport szimbolikus ajándékkal készül a mai és a következő generációk számára, ezért szeptemberben szavazásra bocsát három karbonsemlegesítési projektet. A legtöbb szavazatot gyűjtő kezdeményezést a Raben Group anyagi támogatásban részesíti. A szavazás november végéig tart, az eredményeket és a nyertes projektet decemberben jelentik be.

„Úttörő gondolatokkal piaci trendeket szeretnénk teremteni a fenntarthatóság terén – nem csupán „zöld” teherautókkal és raktárakkal, vagy faültetéssel, hanem azzal is, hogy valamennyi folyamatunkat a lehető leginkább környezetbaráttá tesszük. Ez a mi felelősségünk. És miután az ügyfeleinkkel fenntartott kapcsolataink a partnerségen alapulnak, biztos vagyok benne, hogy ők is támogatják ezt a fenntartható üzleti magatartást” – vélekedett Ewald Raben.

A globális márka születése

A Raben Groupnak 13 európai országban több mint 150 telephelye van, mintegy 1,2 millió négyzetméternyi raktárat üzemeltet, 10 ezer munkavállalót foglalkoztat, és 8500-nál is több teherautót indít útnak minden nap szerte a kontinensen. Azonban minden egy kis holland családi vállalkozással kezdődött. A családi tulajdonú cégeket jellemző értékek ma is ugyanolyan fontosak a szervezet számára, és jótékonyan hatnak a munkatársi elkötelezettségre és az ügyfelekkel ápolt kapcsolatokra.

1931-ben egy Meddo-Winterswijk nevű holland kisvárosban Jan W. Raben, a mai vezérigazgató nagyapja a helyi gazdák termékeinek a piacra szállításával kezdett foglalkozni. Ő alapította a vállalatot, amelynek a neve ma globális brandként ismert. A Raben Group életének következő mérföldköve az volt, amikor 1960-ben az alapító fia, Theo Raben vette át az irányítást, és megszervezte egyebek mellett a textiláruk Hollandia és Lengyelország közötti szállítását. Az első külföldi lépés pedig az unoka, Ewald nevéhez fűződik.

Az elmúlt 30 év a vállalat folyamatos fejlődéséről és a külföldi piacokon történő dinamikus terjeszkedésről szólt. Az ezt kísérő siker egyik kulcsa a családi vállalkozás és a vállalatvezetési modellek legjobb elemeinek ügyes kombinációja.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC