X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Kortárs festmények és növények teszik barátságossá a Code & Soda csapat második otthonát

2020. Január 16.
Lezárult Az Év Irodája verseny nevezési periódusa, javában tart a szavazási időszak. 

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal Taskovics Dorottyát kérdeztük a Code & Soda új irodájáról.

Aki esetleg nem ismerné a céget, a Code & Soda egy 2018 augusztusában alakult, jelenleg 16 fős, szoftverfejlesztéssel és tanácsadással foglalkozó ügynökség. Profiljuk a gépi tanulási eljárások, webes technológiák és zöld energetikai projektek. Ügyfeleik között jól ismert hazai és nemzetközi startupok is megtalálhatóak.

A tavalyi évben intenzív kutató munka eredményeként találták meg a 250 négyzetméteres, frissen felújított polgári lakást, ami tökéletesen megfelelt a vállalat irányelveinek, hogy egy otthonos és funkcionálisan működő munkahelyet teremthessenek a munkatársak számára.

Az tér jelenlegi formáját 2019. nyár végére érte el, az organikus berendezési folyamatnak köszönhetően. A letisztult környezethez illeszkedő irodai bútorok megtervezése és bekerülése után több ütemben alakult ki a végleges forma, ami tökéletesen passzol az ügynökség arculatához.

MI VOLT AZ IRODA KERESÉS ÉS A TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA?

Mivel egy új cégről beszélünk, szerettünk volna egy olyat teret kialakítani, ami egyrészt funkcionálisan jól használható és kényelmes az alkalmazottak számára. A másik szempont az volt, hogy egy otthonos közeget teremtsünk, ahova mindenki szívesen indul dolgozni, így a közösségi terek - előtér, étkező, konyha, lounge - berendezését olyan bútorokkal és kiegészítőkkel oldottuk meg, hogy mindenképpen azt az érzést keltse, mintha csak a lakásunkban ülnénk le egy kávéra vagy kicsit lazítani. 

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

Arra, hogy meg tudtuk őrizni a lakás polgári hangulatát úgy, hogy közben mégis egy modern és játékos közeget tudtunk kialakítani, ami összhangban van a cég arculatával.


HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA? 

Mivel organikusan rendeztük be az irodát, természetesen a munkavállalók is a folyamat részei voltak, az ő szükségleteiknek megfelelően igyekeztünk fejleszteni a teret. Szerepük volt a megfelelő világítás kialakításában, a lehető legkényelmesebb székek kiválasztásában és az iroda környezettudatossá való alakításában is. Emellett pedig a személyes tárgyak és folyamatosan beszerzett kiegészítők olyan darabok, amik nélkül személytelenebb lenne az iroda.

VAN VALAMI, AMI UTÓLAG MÁSHOGY TERVEZNÉTEK/MÁSHOGY VALÓSÍTANÁTOK MEG - HA IGEN, MI AZ?
Alapvetően mindent sikerült úgy megvalósítani funkcionálisan és a látványt tekintve is, ahogy szerettük volna. A néhány gyakorlati apróság, ami felmerült utólag gyorsan rendeződött az alkalmazottak visszajelzéseinek köszönhetően.

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT? 

Igen. Úgy gondoljuk, hogy alapvetően az iroda megjelenése már önmagában is része annak, hogy egy vonzó és motiváló munkavállalói élményt teremtsünk.

A TERVEZÉS SORÁN SZEMPONT VOLT, HOGY INDULNI SZERETNÉTEK AZ ÉV IRODÁJA VERSENYEN?

Nem, de úgy éreztük, hogy nagyon jól sikerült és  örültünk a végeredménynek, így szerettük volna megmutatni másoknak is.

SZERETNÉTEK MÁS MINŐSÍTÉSEKRE VAGY DÍJAKRA IS PÁLYÁZNI?

Egyelőre még nem  vetettük fel ezt a kérdést, de mivel a cégünk  szoftverfejlesztéssel és tanácsadással  foglalkozik, ami szerepel Az Év Irodája verseny kategóriái között, elképzelhető hogy jövőre megpróbáljuk ezeket is.

Ha megnéznéd az iroda képeit és szavaznál rá, ITT megteheted!

Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Kortárs festmények és növények teszik barátságossá a Code & Soda csapat második otthonát

Lezárult Az Év Irodája verseny nevezési periódusa, javában tart a szavazási időszak. 

Amíg az idei indulók izgatottan várják az eredményhirdetést, mi feltettünk nekik pár kérdést, hogy megismerhessük az új irodájuk történetét. Ezúttal Taskovics Dorottyát kérdeztük a Code & Soda új irodájáról.

Aki esetleg nem ismerné a céget, a Code & Soda egy 2018 augusztusában alakult, jelenleg 16 fős, szoftverfejlesztéssel és tanácsadással foglalkozó ügynökség. Profiljuk a gépi tanulási eljárások, webes technológiák és zöld energetikai projektek. Ügyfeleik között jól ismert hazai és nemzetközi startupok is megtalálhatóak.

A tavalyi évben intenzív kutató munka eredményeként találták meg a 250 négyzetméteres, frissen felújított polgári lakást, ami tökéletesen megfelelt a vállalat irányelveinek, hogy egy otthonos és funkcionálisan működő munkahelyet teremthessenek a munkatársak számára.

Az tér jelenlegi formáját 2019. nyár végére érte el, az organikus berendezési folyamatnak köszönhetően. A letisztult környezethez illeszkedő irodai bútorok megtervezése és bekerülése után több ütemben alakult ki a végleges forma, ami tökéletesen passzol az ügynökség arculatához.

MI VOLT AZ IRODA KERESÉS ÉS A TÉR KIALAKÍTÁS FŐ CÉLJA?

Mivel egy új cégről beszélünk, szerettünk volna egy olyat teret kialakítani, ami egyrészt funkcionálisan jól használható és kényelmes az alkalmazottak számára. A másik szempont az volt, hogy egy otthonos közeget teremtsünk, ahova mindenki szívesen indul dolgozni, így a közösségi terek - előtér, étkező, konyha, lounge - berendezését olyan bútorokkal és kiegészítőkkel oldottuk meg, hogy mindenképpen azt az érzést keltse, mintha csak a lakásunkban ülnénk le egy kávéra vagy kicsit lazítani. 

MIRE VAGYTOK A LEGBÜSZKÉBBEK AZ ÚJ TÉRBEN?

Arra, hogy meg tudtuk őrizni a lakás polgári hangulatát úgy, hogy közben mégis egy modern és játékos közeget tudtunk kialakítani, ami összhangban van a cég arculatával.


HOGYAN TUDTÁTOK BEVONNI A MUNKAVÁLLALÓKAT A FOLYAMATBA? 

Mivel organikusan rendeztük be az irodát, természetesen a munkavállalók is a folyamat részei voltak, az ő szükségleteiknek megfelelően igyekeztünk fejleszteni a teret. Szerepük volt a megfelelő világítás kialakításában, a lehető legkényelmesebb székek kiválasztásában és az iroda környezettudatossá való alakításában is. Emellett pedig a személyes tárgyak és folyamatosan beszerzett kiegészítők olyan darabok, amik nélkül személytelenebb lenne az iroda.

VAN VALAMI, AMI UTÓLAG MÁSHOGY TERVEZNÉTEK/MÁSHOGY VALÓSÍTANÁTOK MEG - HA IGEN, MI AZ?
Alapvetően mindent sikerült úgy megvalósítani funkcionálisan és a látványt tekintve is, ahogy szerettük volna. A néhány gyakorlati apróság, ami felmerült utólag gyorsan rendeződött az alkalmazottak visszajelzéseinek köszönhetően.

TERVEZITEK, HOGY EMPLOYER BRANDING ESZKÖZKÉNT TOBORZÁSRA ÉS MUNKAERŐ MEGTARTÁSRA IS HASZNÁLJÁTOK MAJD AZ IRODÁT? 

Igen. Úgy gondoljuk, hogy alapvetően az iroda megjelenése már önmagában is része annak, hogy egy vonzó és motiváló munkavállalói élményt teremtsünk.

A TERVEZÉS SORÁN SZEMPONT VOLT, HOGY INDULNI SZERETNÉTEK AZ ÉV IRODÁJA VERSENYEN?

Nem, de úgy éreztük, hogy nagyon jól sikerült és  örültünk a végeredménynek, így szerettük volna megmutatni másoknak is.

SZERETNÉTEK MÁS MINŐSÍTÉSEKRE VAGY DÍJAKRA IS PÁLYÁZNI?

Egyelőre még nem  vetettük fel ezt a kérdést, de mivel a cégünk  szoftverfejlesztéssel és tanácsadással  foglalkozik, ami szerepel Az Év Irodája verseny kategóriái között, elképzelhető hogy jövőre megpróbáljuk ezeket is.

Ha megnéznéd az iroda képeit és szavaznál rá, ITT megteheted!

Média forrás: nincs megadva

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC