X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Legyél te is zsűritag Az Év Irodája versenyen! Megvannak a 2019-es nevezők, elindult a közönségszavazás

2019. December 18.
Az idén tizedik alkalommal megrendezett Az Év Irodája versenyen lezárult a nevezési időszak, és elindult a közönségszavazás, ahol a kedvenc irodánkra, közösségi terünkre és a legjobb ingatlanpiaci teljesítményekre voksolhatunk. Ahogy az előző évben, idén is két díjátón hirdetik ki a győzteseket. Az ingatlanpiaci vállalatokat és az épületeket a Real Estate Awards Gálán díjazzák februárban, míg az irodai és design díjakat a márciusi OfficeUP konferencia zárásaként adják át Az Év Irodája díjátadón. A márciusi OfficeUP konferencia középpontjában idén az Office Branding áll, vagyis az irodai márkaépítés.

Jelentős évfordulóhoz érkezett Az Év Irodája verseny, hiszen már tizedik alkalommal rendezi meg az ingatlan.com csoport a hazai ingatlanpiac kiemelkedő rendezvénysorozatát. Idén is nívós és hatalmas mezőny gyűlt össze, hiszen összesen 174 pályázat érkezett. A közönség és a szakmai zsűri most is kiemelkedő munkahelyeket, közösségi tereket, teljesítményeket, projekteket véleményezhet, amelyek a hagyományoknak megfelelően a hazai ingatlanpiac és munkakultúra legújabb értékeit jelenítik meg, miközben visszaköszönnek a globális trendek is.

A verseny menete szerint a közönségszavazás 2020. február 2-áig tart, majd a szakmai zsűri egy összetett szempontrendszer alapján véleményezi a pályázatokat, és a közönségszavazás eredményeinek figyelembevételével meghozza a döntést a győztesekről. Idén új kategóriákban is szavazhatunk a pályázókra, hiszen első alkalommal osztják ki a díjakat Az Év Belsőépítész Cége, Az Év Irodája Office Branding Díj, Az Év Családbarát Irodája; valamint Az Év Kivitelező Cége és Az Év Feltörekvő Személyisége kategóriákban.

Az Év Irodája verseny győzteseit tavaly óta két fő díjátadó gálán ismerhetjük meg, így az irodai és design díjakat az OfficeUP konferencia zárásaként adják át március 26-án a Várkert Bazárban, míg a Real Estate Awards gálán a szakmai díjak (projektek, vállalatok, személyiségek) győzteseit hirdetik ki február 20-án a Pesti Vigadóban. A szervezők célja a két rendezvénnyel az, hogy az ingatlanszektor és az irodapiac legjobb teljesítményeit még jobban középpontba állítsák, ezzel még nagyobb presztízst biztosítsanak a résztvevők és a győztesek számára.

Az OfficeUP konferencia fókuszában idén az Office Branding áll, hiszen ma az új generációk számára az egyik legfontosabb szempont a munkahely választásnál az irodai környezet. Egy professzionális iroda teremtheti meg a munkahelyi jóllétet és élményt, ahol a kollégák szívesen dolgoznak, miközben hosszú távon elkötelezettek a munkáltatóik felé. Az OfficeUP konferencián  specialisták,  marketing és HR szakemberek és Az Év Irodája verseny győztesei adják át a tudást azoknak, akik szeretnének csatlakozni az irodaforradalomhoz, hogy igazán menő irodát kínáljanak a munkatársaiknak.

 Kategóriák:

 AZ ÉV IRODÁJA kategóriák (díjátadó: március 26, Várkert Bazár)

 Az Év Irodája Fődíj

Az Év Közösségi Tere

Az Év Belsőépítész Cége

Az Év Irodája Kisvállalati Díj

Az Év Irodája Nagyvállalati Díj

Az Év Design Irodája

Az Év Irodája Evolúciós Díj

Az Év Irodája Office Branding Díj

Az Év Családbarát Irodája

 REAL ESTATE AWARDS kategóriák (díjátadó: február 20, Pesti Vigadó)

 Az Év Tervezett Projektje

Az Év Ingatlanfejlesztése

Az Év Proptech Megoldása

Az Év Fejlesztő Cége

Az Év Asset Management Cége

Az Év Property Management Cége

Az Év Facility Management Cége

Az Év Tanácsadó Cége

Az Év Kivitelező Cége

Az Év Ingatlanpiaci Személyisége

Az Év Feltörekvő Személyisége

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Legyél te is zsűritag Az Év Irodája versenyen! Megvannak a 2019-es nevezők, elindult a közönségszavazás

Az idén tizedik alkalommal megrendezett Az Év Irodája versenyen lezárult a nevezési időszak, és elindult a közönségszavazás, ahol a kedvenc irodánkra, közösségi terünkre és a legjobb ingatlanpiaci teljesítményekre voksolhatunk. Ahogy az előző évben, idén is két díjátón hirdetik ki a győzteseket. Az ingatlanpiaci vállalatokat és az épületeket a Real Estate Awards Gálán díjazzák februárban, míg az irodai és design díjakat a márciusi OfficeUP konferencia zárásaként adják át Az Év Irodája díjátadón. A márciusi OfficeUP konferencia középpontjában idén az Office Branding áll, vagyis az irodai márkaépítés.

Jelentős évfordulóhoz érkezett Az Év Irodája verseny, hiszen már tizedik alkalommal rendezi meg az ingatlan.com csoport a hazai ingatlanpiac kiemelkedő rendezvénysorozatát. Idén is nívós és hatalmas mezőny gyűlt össze, hiszen összesen 174 pályázat érkezett. A közönség és a szakmai zsűri most is kiemelkedő munkahelyeket, közösségi tereket, teljesítményeket, projekteket véleményezhet, amelyek a hagyományoknak megfelelően a hazai ingatlanpiac és munkakultúra legújabb értékeit jelenítik meg, miközben visszaköszönnek a globális trendek is.

A verseny menete szerint a közönségszavazás 2020. február 2-áig tart, majd a szakmai zsűri egy összetett szempontrendszer alapján véleményezi a pályázatokat, és a közönségszavazás eredményeinek figyelembevételével meghozza a döntést a győztesekről. Idén új kategóriákban is szavazhatunk a pályázókra, hiszen első alkalommal osztják ki a díjakat Az Év Belsőépítész Cége, Az Év Irodája Office Branding Díj, Az Év Családbarát Irodája; valamint Az Év Kivitelező Cége és Az Év Feltörekvő Személyisége kategóriákban.

Az Év Irodája verseny győzteseit tavaly óta két fő díjátadó gálán ismerhetjük meg, így az irodai és design díjakat az OfficeUP konferencia zárásaként adják át március 26-án a Várkert Bazárban, míg a Real Estate Awards gálán a szakmai díjak (projektek, vállalatok, személyiségek) győzteseit hirdetik ki február 20-án a Pesti Vigadóban. A szervezők célja a két rendezvénnyel az, hogy az ingatlanszektor és az irodapiac legjobb teljesítményeit még jobban középpontba állítsák, ezzel még nagyobb presztízst biztosítsanak a résztvevők és a győztesek számára.

Az OfficeUP konferencia fókuszában idén az Office Branding áll, hiszen ma az új generációk számára az egyik legfontosabb szempont a munkahely választásnál az irodai környezet. Egy professzionális iroda teremtheti meg a munkahelyi jóllétet és élményt, ahol a kollégák szívesen dolgoznak, miközben hosszú távon elkötelezettek a munkáltatóik felé. Az OfficeUP konferencián  specialisták,  marketing és HR szakemberek és Az Év Irodája verseny győztesei adják át a tudást azoknak, akik szeretnének csatlakozni az irodaforradalomhoz, hogy igazán menő irodát kínáljanak a munkatársaiknak.

 Kategóriák:

 AZ ÉV IRODÁJA kategóriák (díjátadó: március 26, Várkert Bazár)

 Az Év Irodája Fődíj

Az Év Közösségi Tere

Az Év Belsőépítész Cége

Az Év Irodája Kisvállalati Díj

Az Év Irodája Nagyvállalati Díj

Az Év Design Irodája

Az Év Irodája Evolúciós Díj

Az Év Irodája Office Branding Díj

Az Év Családbarát Irodája

 REAL ESTATE AWARDS kategóriák (díjátadó: február 20, Pesti Vigadó)

 Az Év Tervezett Projektje

Az Év Ingatlanfejlesztése

Az Év Proptech Megoldása

Az Év Fejlesztő Cége

Az Év Asset Management Cége

Az Év Property Management Cége

Az Év Facility Management Cége

Az Év Tanácsadó Cége

Az Év Kivitelező Cége

Az Év Ingatlanpiaci Személyisége

Az Év Feltörekvő Személyisége

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC