X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Luxusmárka invázió az Andrássy úton

2015. Június 08. Retail
Hosszú vegetálás után hírek szerint újra magához térhet az Andrássy út. Több luxusmárka érkezik önálló üzlettel - főleg amerikaiak és olaszok -, sokan tárgyalnak nyitásról. A piacot a Budapestet is elérő hotelfejlesztési hullám, és ezzel az exkluzív turisták várható megjelenése mozgatja, nem a magyar kiskereskedelem élénkülése.

Az amerikai felső- és felsőközép- kategóriás márkák európai terjeszkedéséből az Andrássy út is profitálhat: hamarosan saját üzlettel jelenik meg a Ralph Lauren és a Michael Kors. Az Abercrombie & Fitch tulajdonosa is régóta érdeklődik a magyar piac iránt, így nem lenne meglepő ha, ha belátható időn belül ő is az Andrássyn nyitna üzletet - a márka ugyan elsősorban a fiatalok kedvence és árszínvonalában sem közelít a luxushoz, a pesti sugárúttól azonban nem áll távol az olcsóbb világmárkák exkluzív megjelenítése, olvasható a Világgazdaságban.

A bevásárló utcának számító szakasz, vagyis az Oktogon és a Bajcsy-Zsilinszky út közti rész, ingatlanpiaci szakértők szerint újra a nemzetközi luxusmárkák, a nagy divatházak homlokterébe került. Különösen az amerikaiakat érdekli, akik most nagy befektetési kedvet mutatnak a kelet- és a kelet- közép európai kereskedelmi piacokon. Ismét érdeklődnek azonban az olaszok is: Pestre készül a Missoni és a Versace is.

Az Andrássyn legutóbb akkor volt a mostanihoz hasonló pezsgés, amikor tíz éve az Operaház mellett üzletet nyitott a Louis Vuitton. A válság azonban megviselte az Andrássy utat is: a külföldi vásárlók elmaradoztak, a gazdag magyarok pedig nem az üzletekbe jártak. Ezzel megfeneklett a sugárút és környéke luxus kereskedelmi negyeddé alakítása. Sem a főváros, sem az érintett kerületek nem tettek komolyabb erőfeszítéseket a fejlesztésekért, így lassan vegetálni kezdtek az ottani üzletek. Nagy érvágást jelentett az is, hogy a Malév csődje nyomán elmaradtak Budapestről azok a fizetőképes vendégek, akikre a luxusmárkák építettek.

A fővárost a fapados turisták töltötték meg, nekik viszont a Váci utca is drága. Az Andrássy úti Armani üzlet bezárása komoly jelzés volt, amit aztán csak a Gattyán György nagyvállalkozó befektetéseként megszületett Il Bacio di Stile luxusáruház próbált ellensúlyozni. Az Andrássy út most várható felélénkülése nem a magyar gazdasági növekedéssel, vagy a kiskereskedelmi forgalom erősödésével függ össze. Európa szerte megélénkült a hotelpiac, az ingatlanbefektetők hatalmas összegeket ruháznak be a nagyvárosokban a szállodákba.

A vendégek zöme viszont vásárolni is szeret, ami kedvez a kereskedelmi fejlesztéseknek. A trend alól Budapest sem kivétel, tavaly az itteni szállodapiac mutatói a legjobbak voltak a közép- és kelet-európai térségben. A következő években számos új szálloda nyílik a magyar fővárosban, a belvárosban több történelmi épületet építenek át. Lassan a Balettintézet hányatott sorsú épületének felújítását és hotellé alakítását is megkezdik a katariak. Az Operával szemben megnyíló sokcsillagos szálloda egyértelműen tovább élénkíti majd az Andrássy út forgalmát.

Egyes keres kedelmi elemzők szerint egyelőre túlzott hurráoptimizmus övezi az Andrássy utat, ugyanis a sugárút legnagyobb hátrányai változatlanok: megoldatlan a parkolás - nincs se parkolóház, se mindenki előtt nyitott mélygarázs -, továbbra is csúnya a járda burkolata, a még fel nem újított régi házakat pedig nemcsak az alsó szinten levő boltok homlokzatáig kellene renoválni.

Média forrás: Világgazdaság
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Luxusmárka invázió az Andrássy úton

Hosszú vegetálás után hírek szerint újra magához térhet az Andrássy út. Több luxusmárka érkezik önálló üzlettel - főleg amerikaiak és olaszok -, sokan tárgyalnak nyitásról. A piacot a Budapestet is elérő hotelfejlesztési hullám, és ezzel az exkluzív turisták várható megjelenése mozgatja, nem a magyar kiskereskedelem élénkülése.

Az amerikai felső- és felsőközép- kategóriás márkák európai terjeszkedéséből az Andrássy út is profitálhat: hamarosan saját üzlettel jelenik meg a Ralph Lauren és a Michael Kors. Az Abercrombie & Fitch tulajdonosa is régóta érdeklődik a magyar piac iránt, így nem lenne meglepő ha, ha belátható időn belül ő is az Andrássyn nyitna üzletet - a márka ugyan elsősorban a fiatalok kedvence és árszínvonalában sem közelít a luxushoz, a pesti sugárúttól azonban nem áll távol az olcsóbb világmárkák exkluzív megjelenítése, olvasható a Világgazdaságban.

A bevásárló utcának számító szakasz, vagyis az Oktogon és a Bajcsy-Zsilinszky út közti rész, ingatlanpiaci szakértők szerint újra a nemzetközi luxusmárkák, a nagy divatházak homlokterébe került. Különösen az amerikaiakat érdekli, akik most nagy befektetési kedvet mutatnak a kelet- és a kelet- közép európai kereskedelmi piacokon. Ismét érdeklődnek azonban az olaszok is: Pestre készül a Missoni és a Versace is.

Az Andrássyn legutóbb akkor volt a mostanihoz hasonló pezsgés, amikor tíz éve az Operaház mellett üzletet nyitott a Louis Vuitton. A válság azonban megviselte az Andrássy utat is: a külföldi vásárlók elmaradoztak, a gazdag magyarok pedig nem az üzletekbe jártak. Ezzel megfeneklett a sugárút és környéke luxus kereskedelmi negyeddé alakítása. Sem a főváros, sem az érintett kerületek nem tettek komolyabb erőfeszítéseket a fejlesztésekért, így lassan vegetálni kezdtek az ottani üzletek. Nagy érvágást jelentett az is, hogy a Malév csődje nyomán elmaradtak Budapestről azok a fizetőképes vendégek, akikre a luxusmárkák építettek.

A fővárost a fapados turisták töltötték meg, nekik viszont a Váci utca is drága. Az Andrássy úti Armani üzlet bezárása komoly jelzés volt, amit aztán csak a Gattyán György nagyvállalkozó befektetéseként megszületett Il Bacio di Stile luxusáruház próbált ellensúlyozni. Az Andrássy út most várható felélénkülése nem a magyar gazdasági növekedéssel, vagy a kiskereskedelmi forgalom erősödésével függ össze. Európa szerte megélénkült a hotelpiac, az ingatlanbefektetők hatalmas összegeket ruháznak be a nagyvárosokban a szállodákba.

A vendégek zöme viszont vásárolni is szeret, ami kedvez a kereskedelmi fejlesztéseknek. A trend alól Budapest sem kivétel, tavaly az itteni szállodapiac mutatói a legjobbak voltak a közép- és kelet-európai térségben. A következő években számos új szálloda nyílik a magyar fővárosban, a belvárosban több történelmi épületet építenek át. Lassan a Balettintézet hányatott sorsú épületének felújítását és hotellé alakítását is megkezdik a katariak. Az Operával szemben megnyíló sokcsillagos szálloda egyértelműen tovább élénkíti majd az Andrássy út forgalmát.

Egyes keres kedelmi elemzők szerint egyelőre túlzott hurráoptimizmus övezi az Andrássy utat, ugyanis a sugárút legnagyobb hátrányai változatlanok: megoldatlan a parkolás - nincs se parkolóház, se mindenki előtt nyitott mélygarázs -, továbbra is csúnya a járda burkolata, a még fel nem újított régi házakat pedig nemcsak az alsó szinten levő boltok homlokzatáig kellene renoválni.

Média forrás: Világgazdaság

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC