X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Luxusáruházakban arat a Nanushka

2018. Augusztus 24. Retail
Két év alatt megtízszerezte árbevételét a magyar divatmárka, a Nanushka, nemzetközi sikerének volumene még a pénzügyi befektetőket is meglepte, írja a Világgazdaság.

Idén várhatóan megközelíti a 3 milliárd forintot a Nanushka 90 százalékban exportból és 25 százalékban online értékesítésből származó árbevétele, jövőre pedig akár a 6 milliárdot is elérheti a vállalkozás menedzsmentje szerint. Az egyre inkább világmárkaként jegyzett magyar cégben erős potenciált látott a GB Partners által kezelt Exim Növekedési Alap is, amely 2016 vége óta csaknem egymilliárd forintot fektetett be.

A Nanushka 2016-ban 335 milliós, tavaly 766 millió forintos árbevétellel és 208 millió forintos veszteséggel zárt, ehhez képest az árbevétel az idén már az első fél évben 928 millió forintra nőtt, miközben pozitív eredményt ért el a vállalkozás. Év végére 2,75 milliárdos forgalom mellett 100 millió forint feletti adózás előtti eredményt várnak.

Az év első felére beérett az új menedzsment és az alapkezelő eddigi közös munkája, amelynek keretében átalakították a cég teljes értékesítési rendszerét, kereskedelmi partneri hálózatát, új alapokra helyezték szállítási feltételrendszerét, változtattak az árazásán és az értékesítési stratégiáján. A kizárólagos kereskedelmi partner helyett vegyes értékesítési rendszert alakítottak ki, amelyben mind a luxusáruházak, mind a magas presztízsű kisboltok helyet kaptak. Kiemelten hangsúlyos az online értékesítés, és az azt támogató disztribúciós hálózat megerősítése. A Nanushka nagy nemzetközi szállítócégekkel dolgozik együtt, amelyek lehetővé teszik, hogy 72 órán belül a világ bármely részére eljussanak a termékei.

A márka Budapesten kívül a világ 150 városában van jelen, online értékesítése pedig több száz országban zajlik, a Nanushka az első cég a magyar divatiparban, amelynek csapata a nemzetközi piacon is ennyire jelentős eredményeket ért el. A márka termékei a világ leghíresebb, legendás luxusáruházainak többségében már kaphatók.

Média forrás: Világgazdaság
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Luxusáruházakban arat a Nanushka

2018. Augusztus 24. Retail
Két év alatt megtízszerezte árbevételét a magyar divatmárka, a Nanushka, nemzetközi sikerének volumene még a pénzügyi befektetőket is meglepte, írja a Világgazdaság.

Idén várhatóan megközelíti a 3 milliárd forintot a Nanushka 90 százalékban exportból és 25 százalékban online értékesítésből származó árbevétele, jövőre pedig akár a 6 milliárdot is elérheti a vállalkozás menedzsmentje szerint. Az egyre inkább világmárkaként jegyzett magyar cégben erős potenciált látott a GB Partners által kezelt Exim Növekedési Alap is, amely 2016 vége óta csaknem egymilliárd forintot fektetett be.

A Nanushka 2016-ban 335 milliós, tavaly 766 millió forintos árbevétellel és 208 millió forintos veszteséggel zárt, ehhez képest az árbevétel az idén már az első fél évben 928 millió forintra nőtt, miközben pozitív eredményt ért el a vállalkozás. Év végére 2,75 milliárdos forgalom mellett 100 millió forint feletti adózás előtti eredményt várnak.

Az év első felére beérett az új menedzsment és az alapkezelő eddigi közös munkája, amelynek keretében átalakították a cég teljes értékesítési rendszerét, kereskedelmi partneri hálózatát, új alapokra helyezték szállítási feltételrendszerét, változtattak az árazásán és az értékesítési stratégiáján. A kizárólagos kereskedelmi partner helyett vegyes értékesítési rendszert alakítottak ki, amelyben mind a luxusáruházak, mind a magas presztízsű kisboltok helyet kaptak. Kiemelten hangsúlyos az online értékesítés, és az azt támogató disztribúciós hálózat megerősítése. A Nanushka nagy nemzetközi szállítócégekkel dolgozik együtt, amelyek lehetővé teszik, hogy 72 órán belül a világ bármely részére eljussanak a termékei.

A márka Budapesten kívül a világ 150 városában van jelen, online értékesítése pedig több száz országban zajlik, a Nanushka az első cég a magyar divatiparban, amelynek csapata a nemzetközi piacon is ennyire jelentős eredményeket ért el. A márka termékei a világ leghíresebb, legendás luxusáruházainak többségében már kaphatók.

Média forrás: Világgazdaság

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC