X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Market Central Ferihegy: ahol jó bérlőnek és vásárlónak is lenni

2016. Március 21. Retail
A Market Central Ferihegy 2015-ben is nagyszerű eredményeket könyvelhetett el. A vásárlószám 3 éves töretlen növekedése után, az elmúlt évek 11,5%, és 10,5%-os növekedését még további 4,5%-kal túlszárnyalva elérte az évi kb. 5 és fél millió vásárlót. Azonban még ezt is lehetett fokozni: a vasárnapi zárvatartás ellenére 2016. januárban több mint 8%-kal, februárban pedig 19%-kal több látogató érkezett a központba. 

 A TESCO és Praktiker forgalmát figyelmen kívül hagyva – noha a Praktiker kiemelkedő forgalma tovább javítaná a számokat - az üzletek forgalma 2014-hez képest átlagosan 16%-kal nőtt. A rekord hónap 26%-os növekedéssel a július volt. Ebben az eredményben benne vannak a 2014-es és 2015-ös évközbeni üzletnyitások: Háda (2014 szeptember), Biohair (2014 október), Eurofamily (2014 november), Vestar (2015 július), és Pepco (2015 december). Ha azoknak az üzleteknek a forgalmát hasonlítjuk össze, akik 2014-ben és 2015-ben is egész évben nyitva voltak, az ő forgalmukban is 7%-os növekedést tapasztalhatunk. Külön kiemelve a divatáru kereskedőket, akiknek az összesített forgalma az új nyitásokkal együtt 14%-kal nőtt, a meglévő divatáru kereskedőké az újak nélkül pedig 7%-kal.

A tavalyi évben megújításra kerültek a C&A, a Skiny, és az Intersport üzletek bérleti szerződései. Ezután alig kezdődött el a tavasz, az idei évben lejáró 4 szerződésből már 3-at megújítottunk. Elsőként a Charles Vögele szerződését sikerült megújítanunk. A svájci központú ruházati lánc eredményes üzletpolitikájának köszönhetően nyertesként került ki a válság okozta kereskedelmi versenyből. Ez a siker további lendületet ad az expanziónak: a jelenleg 26 magyarországi üzlettel rendelkező cég a jövőben Budapesten további üzletek nyitását tervezi, s ezzel párhuzamosan meg szeretné vetni a lábát azokban a vidéki nagyvárosokban is, ahol egyelőre még nincs jelen.

A KIK Textil hosszú távon elkötelezett a Market Central mellett, februárban teljesen felújította az üzletét, és megnövelte az eladóterét. A szőnyegpadlót PVC-re cserélték, álmennyezetet építettek be, a régi piros színnel szemben most az ezüst vált dominánssá, ami megjelenik az új logóban és a berendezési tárgyakban is. Emellett az eladótér külön­böző pontjait spotlámpákkal világították meg, és a vevők tájékozódásának elősegítése érdekében az osz­tályokat hangulatképekkel választották el egymástól. A KIK az idei 5 új üzletnyitáson kívül további 10 üzlet átépítését és felújítását tervezi, melyek egyike a Market Centralon már elkészült.

Nagy örömünkre a dm drogéria is folyamatosan megújítja és megerősíti a jelenlétét a Market Centralon. Mi is meglepődtünk, hogy rohan az idő, hiszen a dm immár 20 éve van jelen a magyar drogéria piacon, és 256 üzlettel mindenhol megtalálható. Tartósan alacsony áraival, 1.3 millió tagot számláló törzsvásárlói programjával, baba bónusz programjával és a 33%-os piaci részesedést elérő 25-féle saját márkás termékével rendkívül népszerű a Market Central vásárlói között is.

Szívesen válogatnak a dekorkozmetikumok között a Market Central negyedéves Passzázs Magazinjának modelljei is, akiket a vásárlóink közül választunk ki immár negyedik éve. A vásárlók hűséges táborának növeléséhez és a bérlőink üzleti sikereihez üzemeltetőként olyan marketingkommunikációs eszközökkel járulunk hozzá, mint a negyedik éve nagy sikerrel megjelenő, negyedéves brand magazinunk, a Passzázs magazin, továbbá megújult weboldalunk (www.marketcentral.hu ), melyen új blog rovatunkban a folyamatos tartalomszolgáltatás mellett a magazin online is jelen tud lenni. Emellett nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatos interaktív közösségi kommunikációra, ezért egyre nagyobb (jelenleg 12 ezres) követőtábort számláló facebook oldalunkon játékokkal, akciókkal és aktuális plusz tartalmakkal várjuk kedves vásárlóinkat.  

A Market Central bevásárlópark tulajdonosa az AIG amerikai biztosító projekt társasága, nyitás óta vagyonkezelője és üzemeltetője a White Star Real Estate Kft., ingatlanügynöke pedig a Cushmann & Wakefield Kft. A bevásárlópark jelenleg közel 100%-os kiadottsággal működik, de tudnak még helyet szorítani 1-2 darab 2-300 nm-es üzletnek, van egy kiadó éttermük a foodcourton, és ki tudnak alakítani területet egy 2000 nm-es üzletnek is. Várják továbbra is bérlők jelentkezését, akiket örömmel köszöntenek majd bevásárlóparkjukban, ahol nem csak vásárlónak, de bérlőnek is jó lenni.  

www.marketcentral.hu

www.whitestar-realestate.hu

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Market Central Ferihegy: ahol jó bérlőnek és vásárlónak is lenni

A Market Central Ferihegy 2015-ben is nagyszerű eredményeket könyvelhetett el. A vásárlószám 3 éves töretlen növekedése után, az elmúlt évek 11,5%, és 10,5%-os növekedését még további 4,5%-kal túlszárnyalva elérte az évi kb. 5 és fél millió vásárlót. Azonban még ezt is lehetett fokozni: a vasárnapi zárvatartás ellenére 2016. januárban több mint 8%-kal, februárban pedig 19%-kal több látogató érkezett a központba. 

 A TESCO és Praktiker forgalmát figyelmen kívül hagyva – noha a Praktiker kiemelkedő forgalma tovább javítaná a számokat - az üzletek forgalma 2014-hez képest átlagosan 16%-kal nőtt. A rekord hónap 26%-os növekedéssel a július volt. Ebben az eredményben benne vannak a 2014-es és 2015-ös évközbeni üzletnyitások: Háda (2014 szeptember), Biohair (2014 október), Eurofamily (2014 november), Vestar (2015 július), és Pepco (2015 december). Ha azoknak az üzleteknek a forgalmát hasonlítjuk össze, akik 2014-ben és 2015-ben is egész évben nyitva voltak, az ő forgalmukban is 7%-os növekedést tapasztalhatunk. Külön kiemelve a divatáru kereskedőket, akiknek az összesített forgalma az új nyitásokkal együtt 14%-kal nőtt, a meglévő divatáru kereskedőké az újak nélkül pedig 7%-kal.

A tavalyi évben megújításra kerültek a C&A, a Skiny, és az Intersport üzletek bérleti szerződései. Ezután alig kezdődött el a tavasz, az idei évben lejáró 4 szerződésből már 3-at megújítottunk. Elsőként a Charles Vögele szerződését sikerült megújítanunk. A svájci központú ruházati lánc eredményes üzletpolitikájának köszönhetően nyertesként került ki a válság okozta kereskedelmi versenyből. Ez a siker további lendületet ad az expanziónak: a jelenleg 26 magyarországi üzlettel rendelkező cég a jövőben Budapesten további üzletek nyitását tervezi, s ezzel párhuzamosan meg szeretné vetni a lábát azokban a vidéki nagyvárosokban is, ahol egyelőre még nincs jelen.

A KIK Textil hosszú távon elkötelezett a Market Central mellett, februárban teljesen felújította az üzletét, és megnövelte az eladóterét. A szőnyegpadlót PVC-re cserélték, álmennyezetet építettek be, a régi piros színnel szemben most az ezüst vált dominánssá, ami megjelenik az új logóban és a berendezési tárgyakban is. Emellett az eladótér külön­böző pontjait spotlámpákkal világították meg, és a vevők tájékozódásának elősegítése érdekében az osz­tályokat hangulatképekkel választották el egymástól. A KIK az idei 5 új üzletnyitáson kívül további 10 üzlet átépítését és felújítását tervezi, melyek egyike a Market Centralon már elkészült.

Nagy örömünkre a dm drogéria is folyamatosan megújítja és megerősíti a jelenlétét a Market Centralon. Mi is meglepődtünk, hogy rohan az idő, hiszen a dm immár 20 éve van jelen a magyar drogéria piacon, és 256 üzlettel mindenhol megtalálható. Tartósan alacsony áraival, 1.3 millió tagot számláló törzsvásárlói programjával, baba bónusz programjával és a 33%-os piaci részesedést elérő 25-féle saját márkás termékével rendkívül népszerű a Market Central vásárlói között is.

Szívesen válogatnak a dekorkozmetikumok között a Market Central negyedéves Passzázs Magazinjának modelljei is, akiket a vásárlóink közül választunk ki immár negyedik éve. A vásárlók hűséges táborának növeléséhez és a bérlőink üzleti sikereihez üzemeltetőként olyan marketingkommunikációs eszközökkel járulunk hozzá, mint a negyedik éve nagy sikerrel megjelenő, negyedéves brand magazinunk, a Passzázs magazin, továbbá megújult weboldalunk (www.marketcentral.hu ), melyen új blog rovatunkban a folyamatos tartalomszolgáltatás mellett a magazin online is jelen tud lenni. Emellett nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatos interaktív közösségi kommunikációra, ezért egyre nagyobb (jelenleg 12 ezres) követőtábort számláló facebook oldalunkon játékokkal, akciókkal és aktuális plusz tartalmakkal várjuk kedves vásárlóinkat.  

A Market Central bevásárlópark tulajdonosa az AIG amerikai biztosító projekt társasága, nyitás óta vagyonkezelője és üzemeltetője a White Star Real Estate Kft., ingatlanügynöke pedig a Cushmann & Wakefield Kft. A bevásárlópark jelenleg közel 100%-os kiadottsággal működik, de tudnak még helyet szorítani 1-2 darab 2-300 nm-es üzletnek, van egy kiadó éttermük a foodcourton, és ki tudnak alakítani területet egy 2000 nm-es üzletnek is. Várják továbbra is bérlők jelentkezését, akiket örömmel köszöntenek majd bevásárlóparkjukban, ahol nem csak vásárlónak, de bérlőnek is jó lenni.  

www.marketcentral.hu

www.whitestar-realestate.hu

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC