X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Nádai Gábor
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Marketingeszközök a plázafalak között

2014. Május 06. Retail
A bevásárlóközpontok indoor marketingtevékenységei és reklámhordozói a hagyományos eszközök mellett a digitális forradalomnak köszönhetően új elemekkel is gazdagodtak. Most a teljesség igény nélkül néhány eszköz használatát vizsgáljuk meg három piacvezető bevásárlóközpontban.

POS-eszközök

A centerek mint a városok új közterei, agorái nagy látogatottságnak örvendenek, ezért az itt elhelyezett out of home reklámoknak egyre nagyobb jövőjük van, ugyanakkor ezek a reklámfelületek a centerek marketingstratégiáinak is fontos terepei, ahol magát a bevásárlóközpontot, illetve a bérlőket népszerűsítik. „Az indoor elemek között a POS marketingeszközök igen kedveltek (plakáttartók, sorompóreklám, liftdekoráció, mozgólépcsők, molinók, parkoló falfestés, ajtómatrica stb.), amelyek használatában a WestEnd úttörő szerepet játszott. Mivel a bevásárlóközpont immár 15 éve működik, így hosszú évek óta bevezetett felületeink vannak a center különböző helyszínein, amelyek annyira népszerűek, hogy a bérlők szinte licitálnak azok használatára” – mondja Deutsch Krisztina, a WestEnd City Center bérbeadási igazgatója.

A POS-eszközök a látogatókat a parkolóból szinte egészen az üzlet bejáratáig vezetik, hiszen a fogyasztók túlnyomó többsége impulzusvásárló, akiket a vásárlás helyéhez közel jó ajánlatokkal és érvekkel meg lehet győzni. „Bevásárlóközpontunk valamennyi rendezvény- és image jellegű kommunikációjában a POS-eszközök széles tárházát említhetjük meg, mint pl. zászlók, megállító táblák, padlómatricák a résztvevő partnerek üzletei előtt. A nagyobb események fontos indoor eszközei még azok a backlight fóliák, melyek az üzletközpont mozgójárdái-mozgólépcsői feletti áttörések falain láthatók. Az idei évben szintén a hosszasabb időszakot felölelő, illetve image megjelenések esetén az ételudvar asztalait, asztaltámláit is feltűnő, színes layoutokkal, rövid és egyértelmű szöveges tartalommal ellátott matricákkal borítottuk be, és hasonlóképpen a vendégliftek ajtóit is nyomatokkal láttuk el” – teszi hozzá Beledi Rita, a budapesti Árkád centermenedzsere.

Rendezvények, szolgáltatások

A bevásárlóközpontokban a rendezvények is egyre nagyobb szerepet kapnak, hiszen az elsődleges fogyasztási funkció mellett a szórakoztató funkció is felértékelődik. „Marketingstratégiánk fő irányvonalát az egy éven belül több hullámban indított, saját kezdeményezésű integrált kommunikációs kampányok határozzák meg, így bérlőink a piacon újdonságnak számító, olyan tematikus rendezvénysorozatokon is részt vehettek, mint például az idén második ízben megrendezett Arena Farmer Napok vagy az Arena szépség hétvége, ami idén a Szépséglaboratórium nevet kapta. Előbbi a már kultikusnak számító ruhadarabot fókuszba helyezve irányítja a figyelmet az Arena Plaza erősségére: a divatra és a legfrissebb divattrendekre, utóbbi pedig az üzletközpontban megtalálható szépségápolási márkák kínálatának kiemelésével hangsúlyozza, hogy nálunk minden kategóriában a legszélesebb üzletkínálattal találkozhat a vásárló” – magyarázza Voith Kinga, az Arena Plaza marketing menedzsere.

„A WestEnd különleges adottsága a 3 hektáros tetőkertje. A kisgyermekes családok tavasztól őszig szívesen keresik fel a kertben kialakított játszóteret, nyáron pedig plusz árnyékolóval és párásítóval tesszük még kellemesebbé a pihenést és a kikapcsolódást. A tetőkert különböző rendezvények kiváló helyszíneként is funkcionál. Nem hiába került megrendezésre már 7. alkalommal a BRAVO OTTO Díjátadó rendezvény, mely több ezer popzene-rajongó fiatalt lát vendégül évről évre, de nagy népszerűségnek örvendenek a különböző családi napok, sportesemények is, az extrém biciklisversenyektől kezdve a futballmérkőzések közös nézéséig is, ahol a legutóbbi EB alkalmával egyszerre több mint 2000 ember szurkolt kedvenc csapatának” – mondja László Kata, a WestEnd City Center marketing igazgatója.

Kuponnapok, akciók

A kuponok, vásárlási utalványok, akciók szintén nagy népszerűségnek örvendenek, hiszen egyrészt olcsóbban vásárolni mindig jó érzéssel tölti el a fogyasztókat, másrészt a hazai piac meglehetősen árérzékeny, harmadrészt pedig a kuponnapok egy izgalmas – akár egész napos – program a látogatók számára. „A manapság már klasszikusnak számító kuponos napok mellett az Arena 20%-os szerda promóciósorozat 2008-as bevezetésével az Arena Plaza az elsők között volt a hazai bevásárlóközpontok körében, amely egységes formában és üzenettel, mégis egy bevásárlóközpont nevében kezdte promótálni az üzleteit, és egyedi akciójával csábította a vásárlókat a házba. Ezt a mintát azóta szinte mindegyik center rendszeresen alkalmazza. Nálunk a bevezetés óta sikeres a kezdeményezés. A bérlők hónapról hónapra nagy számmal vesznek részt az akcióban, a vásárlók pedig mindig várják ezeket az akciós napokat” – mondja Voith Kinga. „A WestEnd évente több alkalommal szervez saját kuponnapokat, de azok időpontját és kommunikációját összehangoljuk a nagy népszerűségnek örvendő, negyedévente megjelenő IKON trend magazinunk megjelenésével. A magazin kiválóan helyettesíti a hagyományos sajtóhirdetéseket, sőt túl is tesz azokon, hiszen egy-egy számban 120-150 üzlet kap lehetőséget termékeinek, szolgáltatásainak bemutatására, és közel 100 üzlet minimum 20 % értékű kuponját tartalmazza. Ez a költséghatékony, összehangolt és minőségi  kommunikációs forma kiváló lehetőséget biztosít azon kis üzletek számára is, akik nem engedhetnek meg maguknak milliós reklámkampányokat” – teszi hozzá László Kata.

A budapesti  Árkád a vidéki testvércenterekkel összefogva egy évben többször is szervez elektronikus kuponakciót. Ezek ráadásul környezettudatos üzeneteket is közvetítenek, hiszen feleslegesen nem kell előre kinyomtatni kuponokat. A látogatók egy Roll up hátteres nyomtató standnál is hozzájuthatnak azokhoz. „A bérlők által nyújtott kedvezményeket ilyenkor minden ECE által üzemeltetett központban egy időszakra koncentrálva válthatják be a vásárlók, bár mivel a centerenkénti bérlői összetétel nem azonos, így az akcióban résztevő üzletek listája sem fedi teljesen egymást. Azonos hirdetési felületeken közös kampány keretében adunk hírt erről a tavasszal, nyáron és ősszel esedékes 4-5 napos időszakról. A kuponakciókat online és printben is meghirdetjük, ezen felül saját indoor felületeinken is közzétesszük. Budapest esetében a vásárlásösztönző kuponakciók kommunikálására spotokat is gyártunk, melyeket digitális információs oszlopainkon, valamint ledfalon is megjelenítünk” – mondja Beledi Rita.

Közösségi felületek, digitális világ

A bevásárlóközpontok a technológiai újdonságoknak köszönhetően egyre több innovatív megoldást is alkalmaznak. A Facebook indulása óta szédületes karriert futott be, amely mára már szinte a globális közvélemény első számú kommunikációs csatornájává vált. A közösségi csatornákon keresztül a kapcsolat a centerek és a nagyközönség között sokkal személyesebbé válik, a bevásárlóközpontok FB-oldalain a legújabb trendek, összeállítások, divathírek, tippek, ötletek, tanácsok, népszerű applikációk és szórakoztató tartalmak várják a rajongókat. „Az idén több Facebook-alkalmazást és mobil applikációt is bevetettünk, így például a szeptemberi „Nagy házavatás” akciónknál FB-n, interneten és hírlevélben közzétett „Nagy Shopping iskola” online és telefonos játékkal erősítettük a kampányt. Amúgy valamennyi rendezvény- és image jellegű kommunikációnkhoz esemény trailert, összefoglalót, visszatekintő videókat is készíttetünk, melyeket a Youtube-ra feltöltünk. A linkeket hírlevelünkben, FB oldalunkon,  honlapunkon is megjelenítjük, akárcsak a sajtónak küldött közleményeinkben. TV megjelenéseket elsősorban szponzorációs csomag formájában veszünk igénybe, a videók pedig okostelefonról is élvezhető paraméterek szerint készülnek” – mondja Beledi Rita.

Ma már a közösségi média igazi profikat kíván, a világban egyre több erre szakosodott médiaügynökség munkálkodik, akiknek a szakértelmére a bevásárlóközpontok menedzsmentjei is támaszkodnak. „A WestEnd 2013 februárjától új ügynökséggel kötött megállapodást, amelynek eredményeképpen pár hónap alatt több ezer valós rajongóval nőtt az FB-táborunk, jelenleg a bevásárlóközpontok között a második helyen állunk rajongószámunkkal. Elsődleges célunk a budapesti vagy Budapest környéki, gazdaságilag jelentősen aktívabb, 25-34 éves korosztály tagjainak számát növelni. De ezen kívül jelentős figyelmet fordítunk a 2013 áprilisától elérhető térképes alkalmazásunk és az okostelefonon és tableten is megjelenő IKON trend magazinunk munkálataira, melyeket rövid idő alatt majd tízezren töltöttek le, és rendszeresen frissítik is azokat” – magyarázza László Kata. „Az Arena Plaza 2009 októbere óta van jelen a Facebookon, és közösségi média-stratégiánk 2012-től vett új irányt. Az új koncepciónak köszönhetően 2013 őszén több mint 140.000-en követték Facebook-oldalunkat, amely a bevásárlóközpont kategóriájában a legnépszerűbb. Valamint nyáron indítottuk el Fashion Crush névre keresztelt divat blogunkat is, melynek szerzője a Randikommandó című műsorból is ismert Lendvai Lilla stylist. De amellett, hogy a közösségi médiára komoly hangsúlyt helyezünk, egyéb technológiai eszközök is hatással vannak az Arena Plaza médiamixére. Így például a házban már digitális információs térképek is megtalálhatóak és a honlapunk is reszponzív megjelenítéssel segíti az okostelefont használók tájékozódását” – mondja Voith Kinga.

A cikk az Ingatlan Évkönyv 2013/14 című kiadvány 143. oldalán található. Amennyiben szívesen olvasná évkönyvünk további cikkeit, tekintse meg az online változatot vagy rendelje meg, és mi ingyen elpostázzuk Önnek. 

Média forrás: Ingatlan Évkönyv 2013/14
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Marketingeszközök a plázafalak között

A bevásárlóközpontok indoor marketingtevékenységei és reklámhordozói a hagyományos eszközök mellett a digitális forradalomnak köszönhetően új elemekkel is gazdagodtak. Most a teljesség igény nélkül néhány eszköz használatát vizsgáljuk meg három piacvezető bevásárlóközpontban.

POS-eszközök

A centerek mint a városok új közterei, agorái nagy látogatottságnak örvendenek, ezért az itt elhelyezett out of home reklámoknak egyre nagyobb jövőjük van, ugyanakkor ezek a reklámfelületek a centerek marketingstratégiáinak is fontos terepei, ahol magát a bevásárlóközpontot, illetve a bérlőket népszerűsítik. „Az indoor elemek között a POS marketingeszközök igen kedveltek (plakáttartók, sorompóreklám, liftdekoráció, mozgólépcsők, molinók, parkoló falfestés, ajtómatrica stb.), amelyek használatában a WestEnd úttörő szerepet játszott. Mivel a bevásárlóközpont immár 15 éve működik, így hosszú évek óta bevezetett felületeink vannak a center különböző helyszínein, amelyek annyira népszerűek, hogy a bérlők szinte licitálnak azok használatára” – mondja Deutsch Krisztina, a WestEnd City Center bérbeadási igazgatója.

A POS-eszközök a látogatókat a parkolóból szinte egészen az üzlet bejáratáig vezetik, hiszen a fogyasztók túlnyomó többsége impulzusvásárló, akiket a vásárlás helyéhez közel jó ajánlatokkal és érvekkel meg lehet győzni. „Bevásárlóközpontunk valamennyi rendezvény- és image jellegű kommunikációjában a POS-eszközök széles tárházát említhetjük meg, mint pl. zászlók, megállító táblák, padlómatricák a résztvevő partnerek üzletei előtt. A nagyobb események fontos indoor eszközei még azok a backlight fóliák, melyek az üzletközpont mozgójárdái-mozgólépcsői feletti áttörések falain láthatók. Az idei évben szintén a hosszasabb időszakot felölelő, illetve image megjelenések esetén az ételudvar asztalait, asztaltámláit is feltűnő, színes layoutokkal, rövid és egyértelmű szöveges tartalommal ellátott matricákkal borítottuk be, és hasonlóképpen a vendégliftek ajtóit is nyomatokkal láttuk el” – teszi hozzá Beledi Rita, a budapesti Árkád centermenedzsere.

Rendezvények, szolgáltatások

A bevásárlóközpontokban a rendezvények is egyre nagyobb szerepet kapnak, hiszen az elsődleges fogyasztási funkció mellett a szórakoztató funkció is felértékelődik. „Marketingstratégiánk fő irányvonalát az egy éven belül több hullámban indított, saját kezdeményezésű integrált kommunikációs kampányok határozzák meg, így bérlőink a piacon újdonságnak számító, olyan tematikus rendezvénysorozatokon is részt vehettek, mint például az idén második ízben megrendezett Arena Farmer Napok vagy az Arena szépség hétvége, ami idén a Szépséglaboratórium nevet kapta. Előbbi a már kultikusnak számító ruhadarabot fókuszba helyezve irányítja a figyelmet az Arena Plaza erősségére: a divatra és a legfrissebb divattrendekre, utóbbi pedig az üzletközpontban megtalálható szépségápolási márkák kínálatának kiemelésével hangsúlyozza, hogy nálunk minden kategóriában a legszélesebb üzletkínálattal találkozhat a vásárló” – magyarázza Voith Kinga, az Arena Plaza marketing menedzsere.

„A WestEnd különleges adottsága a 3 hektáros tetőkertje. A kisgyermekes családok tavasztól őszig szívesen keresik fel a kertben kialakított játszóteret, nyáron pedig plusz árnyékolóval és párásítóval tesszük még kellemesebbé a pihenést és a kikapcsolódást. A tetőkert különböző rendezvények kiváló helyszíneként is funkcionál. Nem hiába került megrendezésre már 7. alkalommal a BRAVO OTTO Díjátadó rendezvény, mely több ezer popzene-rajongó fiatalt lát vendégül évről évre, de nagy népszerűségnek örvendenek a különböző családi napok, sportesemények is, az extrém biciklisversenyektől kezdve a futballmérkőzések közös nézéséig is, ahol a legutóbbi EB alkalmával egyszerre több mint 2000 ember szurkolt kedvenc csapatának” – mondja László Kata, a WestEnd City Center marketing igazgatója.

Kuponnapok, akciók

A kuponok, vásárlási utalványok, akciók szintén nagy népszerűségnek örvendenek, hiszen egyrészt olcsóbban vásárolni mindig jó érzéssel tölti el a fogyasztókat, másrészt a hazai piac meglehetősen árérzékeny, harmadrészt pedig a kuponnapok egy izgalmas – akár egész napos – program a látogatók számára. „A manapság már klasszikusnak számító kuponos napok mellett az Arena 20%-os szerda promóciósorozat 2008-as bevezetésével az Arena Plaza az elsők között volt a hazai bevásárlóközpontok körében, amely egységes formában és üzenettel, mégis egy bevásárlóközpont nevében kezdte promótálni az üzleteit, és egyedi akciójával csábította a vásárlókat a házba. Ezt a mintát azóta szinte mindegyik center rendszeresen alkalmazza. Nálunk a bevezetés óta sikeres a kezdeményezés. A bérlők hónapról hónapra nagy számmal vesznek részt az akcióban, a vásárlók pedig mindig várják ezeket az akciós napokat” – mondja Voith Kinga. „A WestEnd évente több alkalommal szervez saját kuponnapokat, de azok időpontját és kommunikációját összehangoljuk a nagy népszerűségnek örvendő, negyedévente megjelenő IKON trend magazinunk megjelenésével. A magazin kiválóan helyettesíti a hagyományos sajtóhirdetéseket, sőt túl is tesz azokon, hiszen egy-egy számban 120-150 üzlet kap lehetőséget termékeinek, szolgáltatásainak bemutatására, és közel 100 üzlet minimum 20 % értékű kuponját tartalmazza. Ez a költséghatékony, összehangolt és minőségi  kommunikációs forma kiváló lehetőséget biztosít azon kis üzletek számára is, akik nem engedhetnek meg maguknak milliós reklámkampányokat” – teszi hozzá László Kata.

A budapesti  Árkád a vidéki testvércenterekkel összefogva egy évben többször is szervez elektronikus kuponakciót. Ezek ráadásul környezettudatos üzeneteket is közvetítenek, hiszen feleslegesen nem kell előre kinyomtatni kuponokat. A látogatók egy Roll up hátteres nyomtató standnál is hozzájuthatnak azokhoz. „A bérlők által nyújtott kedvezményeket ilyenkor minden ECE által üzemeltetett központban egy időszakra koncentrálva válthatják be a vásárlók, bár mivel a centerenkénti bérlői összetétel nem azonos, így az akcióban résztevő üzletek listája sem fedi teljesen egymást. Azonos hirdetési felületeken közös kampány keretében adunk hírt erről a tavasszal, nyáron és ősszel esedékes 4-5 napos időszakról. A kuponakciókat online és printben is meghirdetjük, ezen felül saját indoor felületeinken is közzétesszük. Budapest esetében a vásárlásösztönző kuponakciók kommunikálására spotokat is gyártunk, melyeket digitális információs oszlopainkon, valamint ledfalon is megjelenítünk” – mondja Beledi Rita.

Közösségi felületek, digitális világ

A bevásárlóközpontok a technológiai újdonságoknak köszönhetően egyre több innovatív megoldást is alkalmaznak. A Facebook indulása óta szédületes karriert futott be, amely mára már szinte a globális közvélemény első számú kommunikációs csatornájává vált. A közösségi csatornákon keresztül a kapcsolat a centerek és a nagyközönség között sokkal személyesebbé válik, a bevásárlóközpontok FB-oldalain a legújabb trendek, összeállítások, divathírek, tippek, ötletek, tanácsok, népszerű applikációk és szórakoztató tartalmak várják a rajongókat. „Az idén több Facebook-alkalmazást és mobil applikációt is bevetettünk, így például a szeptemberi „Nagy házavatás” akciónknál FB-n, interneten és hírlevélben közzétett „Nagy Shopping iskola” online és telefonos játékkal erősítettük a kampányt. Amúgy valamennyi rendezvény- és image jellegű kommunikációnkhoz esemény trailert, összefoglalót, visszatekintő videókat is készíttetünk, melyeket a Youtube-ra feltöltünk. A linkeket hírlevelünkben, FB oldalunkon,  honlapunkon is megjelenítjük, akárcsak a sajtónak küldött közleményeinkben. TV megjelenéseket elsősorban szponzorációs csomag formájában veszünk igénybe, a videók pedig okostelefonról is élvezhető paraméterek szerint készülnek” – mondja Beledi Rita.

Ma már a közösségi média igazi profikat kíván, a világban egyre több erre szakosodott médiaügynökség munkálkodik, akiknek a szakértelmére a bevásárlóközpontok menedzsmentjei is támaszkodnak. „A WestEnd 2013 februárjától új ügynökséggel kötött megállapodást, amelynek eredményeképpen pár hónap alatt több ezer valós rajongóval nőtt az FB-táborunk, jelenleg a bevásárlóközpontok között a második helyen állunk rajongószámunkkal. Elsődleges célunk a budapesti vagy Budapest környéki, gazdaságilag jelentősen aktívabb, 25-34 éves korosztály tagjainak számát növelni. De ezen kívül jelentős figyelmet fordítunk a 2013 áprilisától elérhető térképes alkalmazásunk és az okostelefonon és tableten is megjelenő IKON trend magazinunk munkálataira, melyeket rövid idő alatt majd tízezren töltöttek le, és rendszeresen frissítik is azokat” – magyarázza László Kata. „Az Arena Plaza 2009 októbere óta van jelen a Facebookon, és közösségi média-stratégiánk 2012-től vett új irányt. Az új koncepciónak köszönhetően 2013 őszén több mint 140.000-en követték Facebook-oldalunkat, amely a bevásárlóközpont kategóriájában a legnépszerűbb. Valamint nyáron indítottuk el Fashion Crush névre keresztelt divat blogunkat is, melynek szerzője a Randikommandó című műsorból is ismert Lendvai Lilla stylist. De amellett, hogy a közösségi médiára komoly hangsúlyt helyezünk, egyéb technológiai eszközök is hatással vannak az Arena Plaza médiamixére. Így például a házban már digitális információs térképek is megtalálhatóak és a honlapunk is reszponzív megjelenítéssel segíti az okostelefont használók tájékozódását” – mondja Voith Kinga.

A cikk az Ingatlan Évkönyv 2013/14 című kiadvány 143. oldalán található. Amennyiben szívesen olvasná évkönyvünk további cikkeit, tekintse meg az online változatot vagy rendelje meg, és mi ingyen elpostázzuk Önnek. 

Média forrás: Ingatlan Évkönyv 2013/14

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC