X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

McDonald's a templomban?

2014. December 02. Retail
A templomok látogatottságában jelentős visszaesés tapasztalható; egy vallási csoport abban bízik, hogy a szaftos húspogácsák és a sült krumpli vonzereje majd visszacsábítja az elcsatangolt híveket az egyház ölelő karjaiba. A hittérítés egyik legújabb eszközéről a Fox News írása számol be részletesebben.

Paul Di Lucca, aki a Lux Dei Design nevű és az egyházi „márkaépítésére” szakosodott ügynökség kreatív igazgatója, arra találta ki a McMass Projectet, hogy pénzadományok révén végre egy imahelyen is felhúzhassák a McDonald’s egyik franchise falatozóját. „A kereszténység képtelen megszólítani a modernkori hallgatóságot” – nyilatkozta Di Lucca az NBC News-nak. „Az egyházközösségek mentalitásából hiányzik az innováció, a designgondolkodás.”

A több felekezetből álló csoport az IndieGoGo-n már egy közösségi finanszírozási kampányt is elindított; a cél egymillió dollár összegyűjtése az első McDonald’s – templom megépítéséhez. Pénteken 104 dolláron állt a számláló. A kezdeményezők szerint a pénz a koncesszió megszerzéséhez és az építkezéshez kell. A csapat emellett egy partneregyházat is keres. „Eljött a vállalkozó egyházak kora” – írja IndieGoGo-oldalán az ügynökség. – „Egy templom és egy McDonald’s kombinálásával önfenntartó, közösségi és népszerű imahelyet, illetve egy ez idáig példa nélkül álló McDonald’s – éttermet hozhatunk létre”.

A honlap megállapításának értelmében évente hárommillió ember hagyja maga mögött a vallást, és 2013-ban tízezer templomot zártak be. Ezzel párhuzamosan naponta 70 millióan látogatnak a McDonald’s éttermeibe. A társaság pólókkal, kalapokkal, illetve „laptopunk és imakönyvünk (stb.) feldíszítéséhez” matricákkal próbálja magához édesgetni a potenciális adakozókat. Di Lucca úgy véli, hogy a modernkorban a gyorséttermi koncepció akár a hitépítés egyik eszköze is lehet, belátja azonban, hogy biztosan számos ellenzője is akad majd a rendhagyó elképzelésnek. „Tisztában vagyunk vele, hogy sok ember őrültségnek fogja tartani az ötletet” – fogalmaz a Lux Dei Design jeles képviselője.

Média forrás: elelmiszeronline.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

McDonald's a templomban?

A templomok látogatottságában jelentős visszaesés tapasztalható; egy vallási csoport abban bízik, hogy a szaftos húspogácsák és a sült krumpli vonzereje majd visszacsábítja az elcsatangolt híveket az egyház ölelő karjaiba. A hittérítés egyik legújabb eszközéről a Fox News írása számol be részletesebben.

Paul Di Lucca, aki a Lux Dei Design nevű és az egyházi „márkaépítésére” szakosodott ügynökség kreatív igazgatója, arra találta ki a McMass Projectet, hogy pénzadományok révén végre egy imahelyen is felhúzhassák a McDonald’s egyik franchise falatozóját. „A kereszténység képtelen megszólítani a modernkori hallgatóságot” – nyilatkozta Di Lucca az NBC News-nak. „Az egyházközösségek mentalitásából hiányzik az innováció, a designgondolkodás.”

A több felekezetből álló csoport az IndieGoGo-n már egy közösségi finanszírozási kampányt is elindított; a cél egymillió dollár összegyűjtése az első McDonald’s – templom megépítéséhez. Pénteken 104 dolláron állt a számláló. A kezdeményezők szerint a pénz a koncesszió megszerzéséhez és az építkezéshez kell. A csapat emellett egy partneregyházat is keres. „Eljött a vállalkozó egyházak kora” – írja IndieGoGo-oldalán az ügynökség. – „Egy templom és egy McDonald’s kombinálásával önfenntartó, közösségi és népszerű imahelyet, illetve egy ez idáig példa nélkül álló McDonald’s – éttermet hozhatunk létre”.

A honlap megállapításának értelmében évente hárommillió ember hagyja maga mögött a vallást, és 2013-ban tízezer templomot zártak be. Ezzel párhuzamosan naponta 70 millióan látogatnak a McDonald’s éttermeibe. A társaság pólókkal, kalapokkal, illetve „laptopunk és imakönyvünk (stb.) feldíszítéséhez” matricákkal próbálja magához édesgetni a potenciális adakozókat. Di Lucca úgy véli, hogy a modernkorban a gyorséttermi koncepció akár a hitépítés egyik eszköze is lehet, belátja azonban, hogy biztosan számos ellenzője is akad majd a rendhagyó elképzelésnek. „Tisztában vagyunk vele, hogy sok ember őrültségnek fogja tartani az ötletet” – fogalmaz a Lux Dei Design jeles képviselője.

Média forrás: elelmiszeronline.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC