X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Íme, a hatodik generáció, az „R”

2020. Augusztus 07.
A generációk jellemzése még napjainkban is a legmegosztóbb témák közé sorolható, de az tudjuk, hogy a munkastílusuk, preferenciáik és motivációjuk alapján öt csoportba sorolhattuk a munkavállalókat. 

Legalábbis eddig. A járvány okozta korlátozások globálisan hatottak a munkaerőpiacra és korosztálytól függetlenül hasonló kihívások elé állították a dolgozókat. Korábban nem volt még példa arra, hogy pár hét leforgása alatt kellett alkalmazkodnunk egy mindenkit érintő helyzetre.

A körülményekre adott hasonló reakció alapján pedig megjelent egy új réteg, az R generáció.

Ők azok, akik a megváltozott helyzetben rövid idő alatt alkalmazkodtak, elengedték a megszokott rendszerüket és új prioritások szerint egy teljesen új szabályrendszert alakítottak ki, amihez új készségeket  fejlesztett ki. Gyorsan megtalálták azokat a módszereket, amelyekkel hatékonyan működhetnek az új közegben. Hozzászoktak a rugalmas, önálló munkavégzéshez, és a bizonytalanságot is jobban tűrik.

Az R generációt tehát nem a születési ideje alapján, hanem az új helyzetre adott reakciója alapján határozhatjuk meg.

Képviselői bár gyorsan alkalmazkodtak, hosszú távra terveznek, hiszen arra számítanak, hogy a jelenlegi kihívások megoldása után a munka terén bevezetett változások továbbra is életben maradnak majd. A biztonságuk fenntartása érdekében azonban legalább egy olyan új készséget kifejlesztettek a karantén alatt, amivel szükség esetén több lábon állhatnak és új szerepben is kipróbálhatják magukat.

Emellett kimondottan élvezik a korlátozások és a technológia nyújtotta lehetőségeket, azaz a hirtelen széles körben elfogadott távmunka bevezetését, ami minden korábbinál rugalmasabb munkavégzést eredményezett. A négy fal közé zárva persze ez is új kérdések elé állította a családjukkal egy fedél alatt élőket, az R generáció képviselői azonban megtalálták a módját, hogy ezzel együtt hatékonyan működtessék a rendszert.

A munkáltatók tehát egy egészen új munkavállalói réteggel találkoznak a járvány után, akik nem csak megnövekedett eszköztárral, hanem ezzel párhuzamosan új igényekkel érkeznek majd vissza.

Az egyik ilyen igény, hogy szeretnék tesztelni a frissen megszerzett képességeiket, ezért új lehetőségeket keresnek majd. A megtartásuk érdekében fontos, hogy a munkáltatók lehetőséget teremtsenek új feladatkörök kipróbálására.

Az elmúlt hónapokban reflektorfénybe került a vírus előtt is sokakat foglalkoztató rugalmas és távolról végzett munka hatékonysága, amiről végre bebizonyították, hogy vannak olyan munkavállalók, akik esetén hatékonyabb, mintha az irodában ülnének. Ők teszik ki az R generációt.

A megváltozott helyzetben továbbá megtapasztaltuk a vezetők megértő oldalát is, ami pillanatok alatt elvárássá alakult, ez pedig megköveteli a vezetői készségek, valamint a vállalati kultúra fejlődését.ű

Ezek a változások egy új időszámítás kezdetét hozták el a munka világában is, és pár hónap alatt elmosták a korábban meghatározott öt generáció közti különbségeket.

Média forrás: nincs megadva
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Íme, a hatodik generáció, az „R”

A generációk jellemzése még napjainkban is a legmegosztóbb témák közé sorolható, de az tudjuk, hogy a munkastílusuk, preferenciáik és motivációjuk alapján öt csoportba sorolhattuk a munkavállalókat. 

Legalábbis eddig. A járvány okozta korlátozások globálisan hatottak a munkaerőpiacra és korosztálytól függetlenül hasonló kihívások elé állították a dolgozókat. Korábban nem volt még példa arra, hogy pár hét leforgása alatt kellett alkalmazkodnunk egy mindenkit érintő helyzetre.

A körülményekre adott hasonló reakció alapján pedig megjelent egy új réteg, az R generáció.

Ők azok, akik a megváltozott helyzetben rövid idő alatt alkalmazkodtak, elengedték a megszokott rendszerüket és új prioritások szerint egy teljesen új szabályrendszert alakítottak ki, amihez új készségeket  fejlesztett ki. Gyorsan megtalálták azokat a módszereket, amelyekkel hatékonyan működhetnek az új közegben. Hozzászoktak a rugalmas, önálló munkavégzéshez, és a bizonytalanságot is jobban tűrik.

Az R generációt tehát nem a születési ideje alapján, hanem az új helyzetre adott reakciója alapján határozhatjuk meg.

Képviselői bár gyorsan alkalmazkodtak, hosszú távra terveznek, hiszen arra számítanak, hogy a jelenlegi kihívások megoldása után a munka terén bevezetett változások továbbra is életben maradnak majd. A biztonságuk fenntartása érdekében azonban legalább egy olyan új készséget kifejlesztettek a karantén alatt, amivel szükség esetén több lábon állhatnak és új szerepben is kipróbálhatják magukat.

Emellett kimondottan élvezik a korlátozások és a technológia nyújtotta lehetőségeket, azaz a hirtelen széles körben elfogadott távmunka bevezetését, ami minden korábbinál rugalmasabb munkavégzést eredményezett. A négy fal közé zárva persze ez is új kérdések elé állította a családjukkal egy fedél alatt élőket, az R generáció képviselői azonban megtalálták a módját, hogy ezzel együtt hatékonyan működtessék a rendszert.

A munkáltatók tehát egy egészen új munkavállalói réteggel találkoznak a járvány után, akik nem csak megnövekedett eszköztárral, hanem ezzel párhuzamosan új igényekkel érkeznek majd vissza.

Az egyik ilyen igény, hogy szeretnék tesztelni a frissen megszerzett képességeiket, ezért új lehetőségeket keresnek majd. A megtartásuk érdekében fontos, hogy a munkáltatók lehetőséget teremtsenek új feladatkörök kipróbálására.

Az elmúlt hónapokban reflektorfénybe került a vírus előtt is sokakat foglalkoztató rugalmas és távolról végzett munka hatékonysága, amiről végre bebizonyították, hogy vannak olyan munkavállalók, akik esetén hatékonyabb, mintha az irodában ülnének. Ők teszik ki az R generációt.

A megváltozott helyzetben továbbá megtapasztaltuk a vezetők megértő oldalát is, ami pillanatok alatt elvárássá alakult, ez pedig megköveteli a vezetői készségek, valamint a vállalati kultúra fejlődését.ű

Ezek a változások egy új időszámítás kezdetét hozták el a munka világában is, és pár hónap alatt elmosták a korábban meghatározott öt generáció közti különbségeket.

Média forrás: nincs megadva

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC