X

Hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel napi hírfigyelőnkre, hogy első kézből értesülhessen a legfontosabb hírekről, eseményekről.

Aki lemarad, az kimarad!

Napi hírfigyelő feliratkozás

Érdekli az ingatlanpiac? Iratkozzon fel naponta megjelenő hírlevelünkre, hogy első kézből értesüljön a piac híreiről, eseményeiről. Kérjük töltsön ki minden mezőt a sikeres feliratkozáshoz.

 

Ön szerint másnak is érdekes lehet ez a cikk?

Töltse ki az űrlapot, és küldje el e-mailben!

Véleményed szerint másnak is érdekes lehet a rendezvény?

Töltsd ki az itt található űrlapot, hogy elküldhesd emailben!

Regisztráció az Arcképcsarnokba

Szerepelni szeretne az ingatlanpiaci Arcképcsarnokban? Küldje el regisztrációs kérelmét az alábbi adatlap kitöltésével. A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Adatmódosítás

Szeretné az itt található adatokat módosítani? Kérjük írjon üzenetet munkatársunknak, aki elvégzi a kért módosításokat.

Kapcsolatfelvétel

Vegye fel a kapcsolatot vele:

Ennek elfogadása azt jelenti, hogy hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy naponta hírlevelet küldjünk neked a legfontosabb ingatlanpiaci hírekről, e célból hozzájárulsz az ehhez szükséges személyes adataid kezeléséhez. Adatait a hozzájárulásod alapján a hírlevelek küldése céljából kezeljük. Az adatkezelés jogalapja a hozzájárulásod megadása. Az adataid törlési határideje: a leiratkozásoddal egyidőben.


Az adatkezelő és elérhetőségei:
ingatlan.com Zrt.
1016 Budapest, Mészáros utca 58. A. ép.,
Adatvédelmi tisztviselő elérhetősége:
Balogh László
+36 1 237 2060 (munkanapokon 10.00-17.00),
segitunk@ingatlan.com


Az EU Általános Adatvédelmi Rendelete alapján hozzáférést kérhetsz személyes adataidhoz, kérheted azok helyesbítését, törlését, vagy az adatkezelés korlátozását, illetve automatizált adatkezelés esetén kérheted hogy az általad rendelkezésre bocsátott adatokat az ingatlan.com Zrt. tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban számodra átadja. A személyes adatkezelésre vonatkozó hozzájárulásodat bármikor visszavonhatod; ez nem érinti a visszavont hozzájárulás előtt végzett adatkezelés jogszerűségét. Az adatokhoz bizonyos esetben további cégek is hozzáférhetnek, erről pontos tájékoztatást Adatvédelmi Szabályzatunkban találsz. Vizsgálatot kezdeményezhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál arra hivatkozással, hogy személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.
A NAIH elérhetősége: www.naih.hu.

Megújul a Haller Gardens

2020. Május 20. Urbanisztika
Hamarosan jelentős fejlesztések kezdődnek a Haller Gardens irodaházban, amelyek további kényelmi funkciókat és szolgáltatásokat garantálnak a bérlők számára. A myhive irodamárka sikere a bevezetés óta töretlen: a népszerű közösségi és szakmai rendezvényen túl hamarosan új szolgáltatások és rugalmas bérlési opciók is elérhetővé válnak.

A Dél-Pesten elhelyezkedő 34 ezer m2-es irodaházban, ha a körülmények is engedik, ebben az évben elkezdődnek a recepciók, a közösségi terek, a kert, az étterem és a kávézó felújításai, valamint jelentős energia- és műszaki fejlesztések is várhatóak. A Duna panorámáját kihasználva a 7. emeleten egy rendezvényhelyszín kerül kialakításra, ezzel is hangsúlyozva az irodaházon belüli közösségi terek és események fontosságát. Emellett  a szolgáltatások terén is újdonságok várhatóak,  többek között a 2. emeleten hamarosan egy új, rugalmas iroda szolgáltatás bevezetésére kerül sor, valamint egy – a bérlők számára kedvezőbb és szintén rugalmasabb – parkolási rendszer kialakítása.  Az újonnan kialakított konferenciaterem is hamarosan átadásra kerül.

A jelenlegi helyzet egy teljesen új, rugalmasan alakítható munkahelyek iránti igényt generál. Az ősszel induló új myhive szolgáltatás így még nagyobb mozgásteret kínál majd a bérlők számára: modern, vonzó, bármilyen méretű és rugalmasan változtatható munkaterületeket. Ez segíti majd a bérlőket, hogy alkalmazottaik számára a legmegfelelelőbb munkakörnyezetet biztosítsák: legyen ez akár egy fix myhive irodában található munkaállomás vagy egy távolabbi myhive lokáció bekapcsolása.

"A jó megközelítésének, az átfogó szolgáltatásoknak, a közösségi tereknek és a myhive-nak köszönhetően a myhive Haller Gardens irodaház eddig is népszerű volt a bérlők körében, és a fenti fejlesztésekkel pedig még vonzóbb irodaépülete lesz portfóliónknak. Különös tekintettel a jelenlegi helyzetre, a rugalmas myhive koncepciónkkal pedig új lehetőséget teremtünk azoknak a vállalkozásoknak, akik dinamikus működésük során nem mindig tudják irodaterület igényüket előre  felmérni, vagy gyorsan és egyszerűen rövidtávú bérleti kondíciókkal kívánnak irodát bérelni” – mondta Nagy Viktor, az IMMOFINANZ Hungary operatív vezetője.

A myhive app az egyik legfontosabb eszköze a bérlőkkel való kommunikációnak, mivel napi szinten tájékoztatja őket eseményekről és szolgáltatásokról. A bérlők ezen keresztül kommunikálhatnak egymással, valamint tájékoztatást kapnak a közelgő eseményekről. Ebben az évben az alkalmazás is továbbfejlesztésre kerül, amely több szempontból még inkább felhasználóbaráttá válik. A főbb szolgáltatások mellett lehetőség nyílik egyes irodaterületek vagy tárgyalótermek spontán foglalására, étel rendelésre, valamint lehetőség lesz az értékelés mellett a különböző eseményekre és szolgáltatásokra vonatkozó egyéb visszajelzés is.

Közel három év telt el az IMMOFINANZ nemzetközi irodakoncepciója, a myhive magyarországi bevezetése óta. A myhive Haller Gardensben a siker azóta is töretlen, a bérlők szeretik a márkát, amely a mindennapokban is eléri célját: sikeres közösségépítés az irodaházak bérlői között és magas szintű szolgáltatások biztosítása az ott dolgozók mindennapjainak megkönnyítésére. A gyakorlatban ez munka utáni teltházas rendezvényeket, különböző szakmai programokat és előadásokat, a bérlők bemutatkozási lehetőségét, sport klubot takar – és mindez nem jelent plusz költséget a bérlőknek. A kialakult helyzethez alkalmazkodva azonban változott néhány szolgáltatás menete, így pl. a szakmai beszélgetések digitális szinten, online kerülnek megtartásra.

Média forrás: realista.hu
A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

Megújul a Haller Gardens

Hamarosan jelentős fejlesztések kezdődnek a Haller Gardens irodaházban, amelyek további kényelmi funkciókat és szolgáltatásokat garantálnak a bérlők számára. A myhive irodamárka sikere a bevezetés óta töretlen: a népszerű közösségi és szakmai rendezvényen túl hamarosan új szolgáltatások és rugalmas bérlési opciók is elérhetővé válnak.

A Dél-Pesten elhelyezkedő 34 ezer m2-es irodaházban, ha a körülmények is engedik, ebben az évben elkezdődnek a recepciók, a közösségi terek, a kert, az étterem és a kávézó felújításai, valamint jelentős energia- és műszaki fejlesztések is várhatóak. A Duna panorámáját kihasználva a 7. emeleten egy rendezvényhelyszín kerül kialakításra, ezzel is hangsúlyozva az irodaházon belüli közösségi terek és események fontosságát. Emellett  a szolgáltatások terén is újdonságok várhatóak,  többek között a 2. emeleten hamarosan egy új, rugalmas iroda szolgáltatás bevezetésére kerül sor, valamint egy – a bérlők számára kedvezőbb és szintén rugalmasabb – parkolási rendszer kialakítása.  Az újonnan kialakított konferenciaterem is hamarosan átadásra kerül.

A jelenlegi helyzet egy teljesen új, rugalmasan alakítható munkahelyek iránti igényt generál. Az ősszel induló új myhive szolgáltatás így még nagyobb mozgásteret kínál majd a bérlők számára: modern, vonzó, bármilyen méretű és rugalmasan változtatható munkaterületeket. Ez segíti majd a bérlőket, hogy alkalmazottaik számára a legmegfelelelőbb munkakörnyezetet biztosítsák: legyen ez akár egy fix myhive irodában található munkaállomás vagy egy távolabbi myhive lokáció bekapcsolása.

"A jó megközelítésének, az átfogó szolgáltatásoknak, a közösségi tereknek és a myhive-nak köszönhetően a myhive Haller Gardens irodaház eddig is népszerű volt a bérlők körében, és a fenti fejlesztésekkel pedig még vonzóbb irodaépülete lesz portfóliónknak. Különös tekintettel a jelenlegi helyzetre, a rugalmas myhive koncepciónkkal pedig új lehetőséget teremtünk azoknak a vállalkozásoknak, akik dinamikus működésük során nem mindig tudják irodaterület igényüket előre  felmérni, vagy gyorsan és egyszerűen rövidtávú bérleti kondíciókkal kívánnak irodát bérelni” – mondta Nagy Viktor, az IMMOFINANZ Hungary operatív vezetője.

A myhive app az egyik legfontosabb eszköze a bérlőkkel való kommunikációnak, mivel napi szinten tájékoztatja őket eseményekről és szolgáltatásokról. A bérlők ezen keresztül kommunikálhatnak egymással, valamint tájékoztatást kapnak a közelgő eseményekről. Ebben az évben az alkalmazás is továbbfejlesztésre kerül, amely több szempontból még inkább felhasználóbaráttá válik. A főbb szolgáltatások mellett lehetőség nyílik egyes irodaterületek vagy tárgyalótermek spontán foglalására, étel rendelésre, valamint lehetőség lesz az értékelés mellett a különböző eseményekre és szolgáltatásokra vonatkozó egyéb visszajelzés is.

Közel három év telt el az IMMOFINANZ nemzetközi irodakoncepciója, a myhive magyarországi bevezetése óta. A myhive Haller Gardensben a siker azóta is töretlen, a bérlők szeretik a márkát, amely a mindennapokban is eléri célját: sikeres közösségépítés az irodaházak bérlői között és magas szintű szolgáltatások biztosítása az ott dolgozók mindennapjainak megkönnyítésére. A gyakorlatban ez munka utáni teltházas rendezvényeket, különböző szakmai programokat és előadásokat, a bérlők bemutatkozási lehetőségét, sport klubot takar – és mindez nem jelent plusz költséget a bérlőknek. A kialakult helyzethez alkalmazkodva azonban változott néhány szolgáltatás menete, így pl. a szakmai beszélgetések digitális szinten, online kerülnek megtartásra.

Média forrás: realista.hu

Tetszett a cikk? Itt megoszthatja!

iroda.hu V. Díjátadó Gála Irodablog.hu - Munka. Stílus. Design. theBAR by iroda.hu Ingatlan évkönyv 2014-2015

PARTNEREINK

MBSZ IMEDIA - Médiafigyelő Médiafigyelés MTI Brand Trend HuGBC